Hop til indhold

Recommended Posts

kære alle

Lyder måske lidt voldsomt, men efter jeg læste en fin anmeldelse for nogle måneder siden har tankerne kredset i den boldgade. Hvem er den absolut lækre GP som tager den i halsen og hvor jeg kan få lov at sprøjte mens den er der?

Tak på forhånd:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Efterhåndenerfaren skrev, for 25 minutter siden:

Pis skulle i efterlysninger... kan jeg flytte indlæg? UNDSKYLD!

Du kan anmelde dit eget indlæg til administrator-teamet ved at klikke ude i højre hjørne af indlægget. Teksten er næsten usynlig indtil du kører mus/finger over det og så bliver det gråt.

Bare angiv at det er placeret forkert så retter de det for dig :)

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg

Link til indlæg
Efterhåndenerfaren skrev, for 1 time siden:

kære alle

Lyder måske lidt voldsomt, men efter jeg læste en fin anmeldelse for nogle måneder siden har tankerne kredset i den boldgade. Hvem er den absolut lækre GP som tager den i halsen og hvor jeg kan få lov at sprøjte mens den er der?

Tak på forhånd:)

Måske du skulle henvende dig til den pige anmeldelsen omhandlede.  Der er næppe mange der tilbyder det du efterlyser, så det er nok bedre at kontakte dem du via anmeldelser kan læse tilbyder disse meget specielle og usikre ydelser.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, den 19/12/2018 at 19:24:

Måske du skulle henvende dig til den pige anmeldelsen omhandlede.  Der er næppe mange der tilbyder det du efterlyser, så det er nok bedre at kontakte dem du via anmeldelser kan læse tilbyder disse meget specielle og usikre ydelser.  

Tak, men kan ikke finde den anmeldelse igen desværre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, den 28/12/2018 at 15:27:

Mette! 

Er det ikke "kun" i munden?

Mener ellers Baleri tilbyder, når hun er her.

Generelt kræver det vel to ting: At hun kan DT og at hun sluger.

Sweet Alexandra gjorde det næsten - da jeg kom under blow tog hun den så dybt hun kunne, men jeg har oplevet det dybere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Sweet Alexandra gjorde det næsten - da jeg kom under blow tog hun den så dybt hun kunne, men jeg har oplevet det dybere.

Det husker jeg ikke med sikkerhed, men mener, Mette tager den DT mens man kommer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, den 6/1/2019 at 17:38:

Det husker jeg ikke med sikkerhed, men mener, Mette tager den DT mens man kommer. 

Mette tilbyder ikke sprøjt i halsen,har spurgt hende idag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, den 6/1/2019 at 14:56:

Baleri tilbød det ikke sidst jeg var hos hende. "Do you want to kill me?" (med et smil på læben) :shock: :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg
donhardcore skrev, for 9 timer siden:

Baleri tilbød det ikke sidst jeg var hos hende. "Do you want to kill me?" (med et smil på læben) :shock: :oops:

Okay, sorry - og tak. Man skal, som jeg skriver, nok finde dem der eksplicit skriver slug og DT på menuen.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg læste om et par på nettet, der havde trænet denne lille finde. Pigen beskrev, hvordan det havde taget hende noget tid at få styr på, men nu kunne hun deepthroate hans pik helt i bund. Og når han kom, så sank hun flere gange i træk, mens han kom. Hvilket lavede et intenst vakuum, der sugede spermen ud af ham som en støvsuger. Og det fik hende ikke til at gagge, fordi pikken allerede var forbi gagrefleks-stedet. Jeg tænker at man gifter sig med sådan en tøs lynhurtigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Psy skrev, for 8 timer siden:

. Jeg tænker at man gifter sig med sådan en tøs lynhurtigt. 

Jeg har mødt en gp i Warszawa, der kunne det. Med mig på ryggen og hende indover kunne jeg holde om hendes hoved mens jeg simpelthen kneppede hende i halsen indtil jeg kom mens jeg pressede helt i bund. Hendes eneste kommentar bagefter var, at hun kunne smage, at jeg havde indtaget alkohol aftenen før. En af de mest intense gp-oplevelser for mig nogensinde. Jeg friede ikke, men prøvede virkelig at overtale hende til at tage en smuttur til Danmark.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey

RedLillyChili tilbyder hvad du søger. Jeg har i hvert fald haft fornøjelsen af at komme mens hun havde mig heeeelt nede i halsen. 

Sweet Katryna har også gjort det samme for mig. Begge piger ligger i den dyre, men til gengæld er kvaliteten helt i top in my humble opinion. Jeg glæder mig svært til at begge piger vender tilbage. (Hvis nogen ved hvornår, så må de gerne give besked)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Jeg tilbyder desværre ikke slug længere fordi maven ikke kan tåle det :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mette Tøsen skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tilbyder desværre ikke slug længere fordi maven ikke kan tåle det :(

Seriøst? Hmm jeg troede ikke det var hårdt for maven, men det kan det åbenbart godt være? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mette Tøsen
Psy skrev, den 28.1.2019 at 13:49:

Seriøst? Hmm jeg troede ikke det var hårdt for maven, men det kan det åbenbart godt være? 

Det kan det godt være når man har en autoimmun (som i at den ikke smitter) mavesygdom.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...