Guest Trinetease Skrevet 20. December, 2018 Er der mon en behjælpelig sjæl herinde - Jeg har et billed jeg kan vil have lavet lille bitte småt, så det passer til EG’s profil foto. Jeg er åbenbart en kegle til den slags....også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
James B 452 Skrevet 20. December, 2018 (edited) Hvis du har adgang til en PC, kan du åbne det i Paint, og der en en rubrik der hedder "tilpas størrelse ", der kan du ændre størrelse i både procent eller pixel antal, alt efter hvad der passer bedst. og derefter gemme det under et nyt navn, så du ikke mister originalen. Redigeret 20. December, 2018 af James B 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. December, 2018 Trinetease skrev, for 3 minutter siden: Er der mon en behjælpelig sjæl herinde - Jeg har et billed jeg kan vil have lavet lille bitte småt, så det passer til EG’s profil foto. Jeg er åbenbart en kegle til den slags....også Gå i din app store og download et af de gratis resize programmer. Jeg bruger et der hedder Resizelt. Ret simpelt at bruge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 20. December, 2018 Jeg fik hjælp - Tak Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 20. December, 2018 Trinetease skrev, Lige nu: Jeg fik hjælp - Tak Tanja Så lidt smukke ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 20. December, 2018 @Trinetease Flot profilbillede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 20. December, 2018 TheVoice skrev, for 4 minutter siden: @Trinetease Flot profilbillede Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. December, 2018 Hvorfor f... skulle det lige laves så lille at man næsten, næsten ikke kan se noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 20. December, 2018 Aarhuselsker skrev, for 57 minutter siden: Gå i din app store og download et af de gratis resize programmer. Jeg bruger et der hedder Resizelt. Ret simpelt at bruge. Kan man også “resize” til den anden side med den app? Tænker jeg vil imponere pigerne i år, når jeg sender julekortet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. December, 2018 Butch skrev, for 8 minutter siden: Kan man også “resize” til den anden side med den app? Tænker jeg vil imponere pigerne i år, når jeg sender julekortet Jo da. Julekortet - som i forkortet. Jeg kan godt følge dig. På denne årstid er det ubehagligt koldt når de yderste 15 cm dumper ned i vandet i kummen, før vandladning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 20. December, 2018 Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden: Jo da. Julekortet - som i forkortet. Jeg kan godt følge dig. På denne årstid er det ubehagligt koldt når de yderste 15 cm dumper ned i vandet i kummen, før vandladning. Lige præcis..... jeg “støder” også vandet ud af kummen med børsten, inden jeg stiller mig op på skamlen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. December, 2018 Trinetease skrev, for 2 timer siden: Er der mon en behjælpelig sjæl herinde - Jeg har et billed jeg kan vil have lavet lille bitte småt, så det passer til EG’s profil foto. Jeg er åbenbart en kegle til den slags....også Du kan bare lave et skærmdrop af billedet, det optager kun få kb . Sådan er mit billede blevet lille nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. December, 2018 TheVoice skrev, for 1 time siden: @Trinetease Flot profilbillede Den ægte vare er faktisk flottere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. December, 2018 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Jo da. Julekortet - som i forkortet. Jeg kan godt følge dig. På denne årstid er det ubehagligt koldt når de yderste 15 cm dumper ned i vandet i kummen, før vandladning. Det er da værre, når man må konstatere, at der er rigtigt dybt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 20. December, 2018 Heeellooooo Igen Du er jo bare så smuk TrineTease, men billeder siger jo mere end ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. December, 2018 Markild skrev, Lige nu: Heeellooooo Igen Du er jo bare så smuk TrineTease, men billeder siger jo mere end ord Jeg synes nu, at det personlige møde siger mere end både ord og billeder ...... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 20. December, 2018 Kan du lokkes til at vise billedet i fuld størrelse her på siden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 20. December, 2018 Here you go @People Pleaseren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. December, 2018 Trinetease skrev, for 2 minutter siden: Here you go @People Pleaseren Bliv lige siddende heeeeelst stille, så kommer jeg lige og retter højre strop. Den snoer lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 20. December, 2018 Trinetease skrev, for 10 minutter siden: Here you go @People Pleaseren Meget flot kvinde. Og perfekt udstyr. Men hvor er din cykel henne? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 20. December, 2018 @Bananas Låsen er rustet - Så jeg har brug for en mekaniker....der har forstand på den slags Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. December, 2018 Trinetease skrev, for 1 minut siden: @Bananas Låsen er rustet - Så jeg har brug for en mekaniker....der har forstand på den slags Tag mig, tag mig. Jeg er finmekanikker. Meget, meget fin Jeg kan få alt til at åbne sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. December, 2018 Aarhuselsker skrev, for 47 minutter siden: Tag mig, tag mig. Jeg er finmekanikker. Meget, meget fin Jeg kan få alt til at åbne sig. Mente du ikke pilfinger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 20. December, 2018 Smukt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 20. December, 2018 Trinetease skrev, for 1 time siden: @Bananas Låsen er rustet - Så jeg har brug for en mekaniker....der har forstand på den slags Sådan, jeg har lappet den til dig. Men synes det er på tide du snart får en lidt større model. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg