Hop til indhold
Guest vardeboy

Laila ved Løgumkloster.Dejlig MILF.

Recommended Posts

Guest vardeboy

Så fik jeg lejlighed til at besøge denne dejlige milf i det synderjyske.Vi aftalte 30 min til 1000 kr incl super fransk.Huset er diskret og er også hendes private bolig. Der er hyggeligt og rent,og med en knitrende ild i brændeovnen,så er der lagt op til maks hygge. Den skønne modtog mig iklædt hverdagstøj,men med stort smil og hun så allerede dejlig ud. Tøjet forsvandt og afslørede det som jeg tænder på,nemlig en moden kvinde omkring de 40, med skønne bryster, lækker røv og langt hår. Hun leverede varen fuldt ud. Hun kan lide det hun laver,og hvis man trykker på de rigtige knapper,så er hun antændt. Skal hun besøges igen,ja gerne men desværre nok for langt væk fra mine normale jagtmarkerhttps://annoncelight.dk/showad/237384

Redigeret af vardeboy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jydemuggi skrev, for 34 minutter siden:

Er hun dansker, eller er der bud på hvor hun komme fra??:huh:

Fra Letland, tror jeg - men taler fint dansk

Del dette indlæg

Link til indlæg

kan du fortælle lidt mere om hende, profilen er lidt hemmelighedsfuld og anede faktisk ikke der var en i min egen by :D
hvordan er kroppen tynd, normal kraftig? 
ser hun ung eller gammel ud ja hun er 40 men der kan være forskel :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt Laila..

En moden flot dame, ikke tyk, men heller ikke tynd, lige som det skal være efter min smag. Virkelig gode bryster og en lækker røv. Man kan se hun er over de 40, men ser på ingen måde gammel eller slidt ud. Imødekommende, snaksaglig, og interesseret i at vi begge får en god oplevelse..

Fik 30min til 1000kr og der blev ikke kigget på uret, men tvært imod taget hensyn til at den værste nervøsitet/spænding kunne ligge sig fra begge sider, og få max ydelse ud af dem..

Absolut en god oplevelse jeg fik, og jeg kommer i hvert fald igen.. :D

Redigeret af Jydemuggi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...