surfingsam 123 Skrevet 21. December, 2018 Sidde her og tænker, hvor hyle koret liver af. Dem der der du ved, køb dansk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 21. December, 2018 surfingsam skrev, for 2 timer siden: Sidde her og tænker, hvor hyle koret liver af. Dem der der du ved, køb dansk Du må købe lige præcis hvad du vil. At en pige ikke er glad for at være prostitueret er vist ikke bestemt til nationalitet. Så det der er ærlig talt noget sludder at fyre af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1054 Skrevet 21. December, 2018 Madame Illona skrev, for 8 timer siden: Du lyder godt nok kold og kynisk. Tænk nu hvis pigen er tvungen ud i at tjene penge. Husk på Hun er også et menneske & måske under tvungne omstændigheder Jeg er absolut ikke kold og kynisk , hvis du havde betalt mig 1500 for at blive slikket og kneppet i en time og jeg beder dig om at komme efter 20min og få det overstået ville du nok også føle dig snydt , jeg syntes dette skal anmeldes så hun kan få at vide det ikke er iorden , hvis hun efterfølgende har 3 kunder og laver samme nummer?? Det er samme som vi anmelder jer GPér herinde , kan ikke se den store forskel.....Go´ og sexet jul til dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1642 Skrevet 21. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 11 timer siden: En anden mulighed er at booke hende igen og når hun kommer bruge tiden på at fortælle hvad du mener om besøget og prøve at få hende på ret køl. Udelukkende for at holde dit ord Præcis, meget fair og fin løsning, Pigen får måske "luft" og TS holder sit ord som en ægte gentelemand 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 21. December, 2018 surfingsam skrev, for 7 timer siden: Sidde her og tænker, hvor hyle koret liver af. Dem der der du ved, køb dansk Og det var en dansk pige? Men ja enig, lidt noget pjat at fyre af, for folk besøger eller får besøg af det de finder frækkeste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 21. December, 2018 Madame Illona skrev, for 9 timer siden: Du lyder godt nok kold og kynisk. Tænk nu hvis pigen er tvungen ud i at tjene penge. Husk på Hun er også et menneske & måske under tvungne omstændigheder En dansk pige er sandsynligvis ikke tvunget ud i det MEN derfor ser jeg absolut heller ingen grund til at virke komplet ligeglad med pigen i sit svar, da trådstarteren meget tydeligt er bekymret for pigen... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 21. December, 2018 lou09 skrev, for 18 timer siden: Jeg har lige haft besøg af en pige fra et af de store bureauer. Jeg har tidligere haft besøg af andre fra samme bureau, og det har alt samen været fine oplevelser - nogle af dem fremragende - men ikke i aften. Pige (dansk starten af 20'erne), opførte sig fra det øjeblik hun kom ind ad døren, opførte hun sig som om hun hellere ville være alle andre steder end her. Hun spurgte, om jeg havde noget vin og bundede tre glas på ingen tid. Da vi kom ind til sengen, virkede hun som om, hun helst ikke ville røres, og begyndte meget hurtigt at gøre grimasser som om det var meget ubehageligt for hende. (Jeg synes, jeg behandlede hende pænt, og synes ikke, jeg er hverken synderligt utiltrækkende eller meget "stor") Inden vi startede havde hun allerede fortalt, at hun var alt for følsom til kunne klare to omgange, og ikke mange minutter inde i første omgang, begyndte hun at bede mig om at sætte tempoet op, så jeg kunne komme. Umiddelbart efter ville hun ud og have et bad, og da hun kom ud, sagde jeg, at det var ok hvis hun gik. På det tidspunkt var der gået under halvdelen af den tid, jeg havde betalt for. Hun var meget bekymret for at jeg skulle ringe til bureauet og klage over hende, nu hvor hun gik før tid, så det måtte jeg love hende ikke at gøre. Men jeg må indrømme, at jeg er noget bekymret for hende. Hun virkede som om hun havde det rigtigt dårligt, og som om denne her branche måske ikke er noget for hende. Der kan være selvfølgelig være dårlig kemi mellem en pige og en kunde, og hvis det bare var det, er det jo en af de ting man må tage med. Men det virkede ikke sådan. Hvad tænker I? Skal jeg bryde mit løfte til hende og kontakte bureauet (som sagt ikke for at klage, men ud fra en bekymring), eller skal jeg bare glemme det, og vende tilbage til nogle af de piger, som jeg ved giver gode oplevelser? Hej Lou09 Ja øv den er lidt tricky, ,,, Men helt ærligt så er det altså ikke iorden, den " behandling" du betalte for og ikke fik,, Hun må da 100 % have vidst at hun ikke kunne gennemføre et normalt møde med dig,, Du har opført dig rigtig pænt og ikke presset hende mv.,,, Tænker her at det jo altså ikke er alle som er lige venlige (desværre), overfor pigerne. Hun kommer til dig, hun skulle selv have stoppet seancen,, og fundet på en løsning, anden pige,, nogle penge retur m.a. Nu har hun efterladt dig her i denne kattepine, Hvad nu hvis det ikke er sidste gang dette sker med hende,, hun ender jo bare med at gøre ondt værre,og folk hende ondt,,, Du bliver nok nød til at reagere og kontakte hendes "arbejdsgiver" Du må forklare det hele til dem stille og roligt, Det har intet med pengene at gøre, kun for netop at beskytte pigen som du jo gerne vil Hvis du ikke selv har mod på dette, så håber jeg da at andre vil træde til og hjælpe, men det starter lige nu hos dig Hun kan jo selvfølgelig bare ha haft en rigtig skidt dag,, men så var det i den grad på sin plads at aflyse. Dette er selvfølgelig bare min mening, Du kan jo selv læse hele tråden igennem og så tage den rigtige beslutning,,, God Jul 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Giggity 86 Skrevet 21. December, 2018 Jeg synes helt klart du skal ringe til bureauet og udtrykke din bekymring for hende. Som jeg læser det, så har du jo primært lovet ikke at klage over det med besøgets varighed, så tænker ikke du bryder dit løfte der. Bare sig noget med at hun ikke virkede særlig glad og afklaret med GP-jobbet under besøget, og at du derfor er bekymret for hende. Evt. også at du ikke ønsker at klage, men at nogen snakker med hende ift. lysten til jobbet. Kan så godt være hun og bureauet opfatter det lidt som en klage, men pyt med det. Du gør hende og evt. fremtidige kunder en stor tjeneste ift. at afklare om hun har hjertet med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 21. December, 2018 (edited) pdrhan skrev, for 13 timer siden: Jeg er absolut ikke kold og kynisk , hvis du havde betalt mig 1500 for at blive slikket og kneppet i en time og jeg beder dig om at komme efter 20min og få det overstået ville du nok også føle dig snydt , jeg syntes dette skal anmeldes så hun kan få at vide det ikke er iorden , hvis hun efterfølgende har 3 kunder og laver samme nummer?? Det er samme som vi anmelder jer GPér herinde , kan ikke se den store forskel.....Go´ og sexet jul til dig ja for penge er aaaaalt. Det er da pisseligemeget hvad årsagen til pigens opførsel er . Hun har fået pengene og så skal hun fandme bare levere. Om hun så ender på psykiatrisk afdeling bagefter og bliver til et psykisk vrag for hun har jo fået 1500 kr så derfor har hun bare at sprede ben . Det der med at forstå baggrunden for andres opførsel er helt yt og pisse ligemeget for hvis de har fået ens penge så skal de denondelynme gøre Mig tilfreds. For Jeg er den allervigtigste i verden og Mine penge er aaaalt. ( hvis nogle er i tvivl er det ironi det her ) Redigeret 21. December, 2018 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rip 40 Skrevet 21. December, 2018 Lady C skrev, for 1 time siden: ja for penge er aaaaalt. Det er da pisseligemeget hvad årsagen til pigens opførsel er . Hun har fået pengene og så skal hun fandme bare levere. Om hun så ender på psykiatrisk afdeling bagefter og bliver til et psykisk vrag for hun har jo fået 1500 kr så derfor har hun bare at sprede ben . Det der med at forstå baggrunden for andres opførsel er helt yt og pisse ligemeget for hvis de har fået ens penge så skal de denondelynme gøre Mig tilfreds. For Jeg er den allervigtigste i verden og Mine penge er aaaalt. ( hvis nogle er i tvivl er det ironi det her ) Tro det eller lad være - det er faktisk tilladt at sige nej til pengene (eller betale tilbage) hvis man ikke har lyst til at levere den aftalte ydelse. Men selvfølgelig må man ikke stille krav eller forvente noget som helst, bare fordi man har arbejdet et par dage for at finansiere en time. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 22. December, 2018 (edited) rip skrev, for 5 timer siden: Tro det eller lad være - det er faktisk tilladt at sige nej til pengene (eller betale tilbage) hvis man ikke har lyst til at levere den aftalte ydelse. Men selvfølgelig må man ikke stille krav eller forvente noget som helst, bare fordi man har arbejdet et par dage for at finansiere en time. Problemet er at vi er laaaangt fra hinanden i menneskesyn. Og derfor omsonst at diskutere. For hvor dit fokus er på penge er mit på medmenneskelighed . Det er stadig - ihvertfald i min verden - mennesket der kommer foran og betyder mere - end penge. Og nogle mennesker er måske ikke istand til at sige fra af den ene eller anden grund. Men det er jo åbenbart ganske uinteressant. Om kvinden er desperat eller på kanten af et sammebrud psykisk er håbløst uinteressant for når der er penge involveret går al medmenneskelighed fløjten. Medmenneskelighed er til at grine af og latterligt gammeldags for penge er den nye sort. For Penge er hellige , ukrænkelige . De er vores nye religion . Og ve den der fornærmer den. Amen... Undskylder for enhver kætterisk tanke . Men kunne ikke lade være. Redigeret 22. December, 2018 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 22. December, 2018 Det er både vigtigt, at der ikke er flere mænd som kommer til at miste, hvad der vitterligt er rigtig mange penge for mænd med helt almindelige indtægter. Og at pigen får den nødvendige hjælp til at stoppe i branchen, for hendes egen skyld. Her er det bare ikke vigtigt at der bliver skrevet nogle negative anmeldelser, af hensyn til førstnævnte, men at de rette kan komme i kontakt med hende, for om muligt at kunne hjælpe hende på rette vis. Jeg håber at trådstarter har fået nogle pm henvendelser fra oprigtigt seriøse piger, ud fra et oprigtigt ønske om at ville hjælpe pigen. Hvis pigen bliver hjulpet videre i livet, og stopper i branchen, så er der heller ikke flere mænd som kommer til ar opleve at deres penge er spildte. Men stopper hun ikke, og får flere mænd samme oplevelse som trådstarter, ja så kommer de negative anmeldelser før eller siden, og da vil det desværre være med rette at hun får dem. Venlig hilsen Rejsenetværk 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rip 40 Skrevet 22. December, 2018 Lady C skrev, for 5 timer siden: Medmenneskelighed er til at grine af og latterligt gammeldags for penge er den nye sort. For Penge er hellige , ukrænkelige . De er vores nye religion . Og ve den der fornærmer den. Amen... Jeg synes det lyder temmelig hyklerisk - der er vist ikke tvvl om hvem der tænker mest på penge af GP'er og mænd ... Men du giver måske en gratis runde næste gang der kommer en mand, der er ked af det ? 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 22. December, 2018 Fru C. Jeg syntes du er noget bidsk i din tilgang, jeg deler dit synspunkt med at den pågældende gp, skal have den fornødne hjælp og omsorg, og det er måske ud af branchen. Omvendt har hun selv valgt (håber jeg) at indgå i et bureau der rekrutterer kvinder oiger der sælger sex, og hvis du eller andre er tvunget ind i den branche så skal i fandme bede om hjælp til at komme ud. Det er vel heller ikke i orden at hun kommer ud til mange kunder og hvergang med det beskrevne resultat..og kunden er “bøffet” for en net sum penge som de fleste skal levere temmelig mange arbejdstimer for at have i hånden, for at betale for den times indsats. Penge er ikke alt enig, værdighed tæller mere, ordentlighed overfor andre tæller endnu mere. Mener du at pigen skulle have sin timeløn? bh Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 22. December, 2018 Frække Tanja skrev, den 20/12/2018 at 22:55: Jeg synes du skal mærke efter. Er du bekymret for hende er den bedste hjælp at berauret har mulighed for at snakke med hende En anden mulighed er at booke hende igen og når hun kommer bruge tiden på at fortælle hvad du mener om besøget og prøve at få hende på ret køl. Udelukkende for at holde dit ord Og lige spendere x kroner på hende igen? For hun kommer vel ikke gratis, nu ved jeg ikke hvordan det foregår er der betaling forud vha MP evt depositum, eller tager pigen imod pengene ved besøget.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 22. December, 2018 Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden: Og lige spendere x kroner på hende igen? For hun kommer vel ikke gratis, nu ved jeg ikke hvordan det foregår er der betaling forud vha MP evt depositum, eller tager pigen imod pengene ved besøget.. Det var en mulighed. Har skrevet flere af slagsen jo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 22. December, 2018 @lou09 Fik du talt med beroet eller har du bare valgt at lade det ligge ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 22. December, 2018 Nu har ts jo afgivet et løfte om ikke at kontakte bureauet, er løfte han naturligvis bliver nød til at bryde, et løfte han aldrig skulle have afgivet. Af en eller anden årsag leverer pigen jo ikke det ts har betalt for, han burde i det mindste have fået sine penge tilbage. Hvem ved, måske det er noget pigen praktiserer jævnligt, og uanset om pigen er tvunget eller ej skal det da stoppes, ikke mindst for pigens egen skyld. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lou09 15 Skrevet 22. December, 2018 Jeg har sendt en besked til en fra samme bureau, som jeg kender bedre, og givet hende et link til denne tråd, så hun kan se på de mange gode argumenter i alle forskellige retninger. Og Hun har lovet at ville kigge på det. Alt taget i betragtning, synes jeg det var den bedste løsning, selv om jeg stadig er i tvivl. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lou09 15 Skrevet 22. December, 2018 Og tak til alle for god og konstruktiv input - både den jeg har været enig i og den jeg ikke har. Det var præcis for at kunne være med i sådan nogle snakke, at jeg endelig oprettede mig som bruger for nylig, efter at have luret på jer andres indlæg og anmeldelser længe. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 22. December, 2018 lou09 skrev, for 1 time siden: Og tak til alle for god og konstruktiv input - både den jeg har været enig i og den jeg ikke har. Det var præcis for at kunne være med i sådan nogle snakke, at jeg endelig oprettede mig som bruger for nylig, efter at have luret på jer andres indlæg og anmeldelser længe. Der var så lidt,, Folk er mange og meningerne flere,,, Bare godt at høre at du har fået lidt "hjælp" nu så du forhåbentlig ikke skal bruge alt for meget tid på at spekulere på dette mere,,, Det er jo myntet på pigens tarv,,, God aften 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 22. December, 2018 (edited) rip skrev, for 12 timer siden: Jeg synes det lyder temmelig hyklerisk - der er vist ikke tvvl om hvem der tænker mest på penge af GP'er og mænd ... Men du giver måske en gratis runde næste gang der kommer en mand, der er ked af det ? Du kender mig ikke og jeg ikke dig . Og hvis du kendte Mig ville du også vide at Jeg ikke er hyklerisk . Sjovt at du ikke er i tvivl om hvem der tænker mest på pengene af gp og mænd. Det er Jeg heller ikke i tvivl om efter at have fulgt diverse debatter herinde står det vist bøjet i neon hvem det er der er mest pengefikseret. Bare tag denne debat som eksempel Penge betyder noget - men ikke alt . Og jeg kunne aldrig drømme om at sætte penge foran mennesker . Og hvis jeg ser et menneske i nød som hende i der refereres til i oplægget - kunne jeg aldrig drømme om - ja jeg ville faktisk skamme mig - ved overhovedet at tænke på penge i den situation. Men som sagt - jeg ved godt jeg tilhører en sjælden race efterhånden. P.S. Jeg uddeler ikke runder - kun smæk - og jo det kan du tro jeg har gjort ganske gratis - mange mange gange endda . Redigeret 22. December, 2018 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 22. December, 2018 (edited) Alkoholikeren skrev, for 11 timer siden: Fru C. Jeg syntes du er noget bidsk i din tilgang, jeg deler dit synspunkt med at den pågældende gp, skal have den fornødne hjælp og omsorg, og det er måske ud af branchen. Omvendt har hun selv valgt (håber jeg) at indgå i et bureau der rekrutterer kvinder oiger der sælger sex, og hvis du eller andre er tvunget ind i den branche så skal i fandme bede om hjælp til at komme ud. Det er vel heller ikke i orden at hun kommer ud til mange kunder og hvergang med det beskrevne resultat..og kunden er “bøffet” for en net sum penge som de fleste skal levere temmelig mange arbejdstimer for at have i hånden, for at betale for den times indsats. Penge er ikke alt enig, værdighed tæller mere, ordentlighed overfor andre tæller endnu mere. Mener du at pigen skulle have sin timeløn? bh Alko Om jeg mener at pigen skulle have sin timeløn spørger du ? Alting kan ikke gøres op i kroner og ører. Og det er det der forsøges på her . Hvordan f..... passer det ind nogle steder at tale om penge i forbindelse med en kvinde der er i opløsning ? for god ordens skyld så kender jeg ikke kvinden. Har ingen som helst fornemmelse af hvem denne kvinde er . har heller ikke selv været i hendes situation og kender ingen der er handlede . Men det er klart at selvfølgelig må Jeg selv være handlet ( som du antyder ) når Jeg skriver som Jeg skriver - for det kan da umuligt være at jeg "bare " har ganske almindelig empati og humanistisk tankegang - jeg må jo være personligt involveret ...... Not . Jeg synes at en diskussion om penge er så uendeligt UVIGTIGT når man taler om menneskelig opløsning og lidelse. Men skriv bare videre og fokuser på det der er vigtigst for dig . Jeg har talt og vil gøre det igen og igen fremover for kan jeg råbe bare en lille procentdel op her - så er jeg glad Redigeret 22. December, 2018 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 23. December, 2018 lou09 skrev, den 20/12/2018 at 21:48: Jeg har lige haft besøg af en pige fra et af de store bureauer. Jeg har tidligere haft besøg af andre fra samme bureau, og det har alt samen været fine oplevelser - nogle af dem fremragende - men ikke i aften. Pige (dansk starten af 20'erne), opførte sig fra det øjeblik hun kom ind ad døren, opførte hun sig som om hun hellere ville være alle andre steder end her. Hun spurgte, om jeg havde noget vin og bundede tre glas på ingen tid. Da vi kom ind til sengen, virkede hun som om, hun helst ikke ville røres, og begyndte meget hurtigt at gøre grimasser som om det var meget ubehageligt for hende. (Jeg synes, jeg behandlede hende pænt, og synes ikke, jeg er hverken synderligt utiltrækkende eller meget "stor") Inden vi startede havde hun allerede fortalt, at hun var alt for følsom til kunne klare to omgange, og ikke mange minutter inde i første omgang, begyndte hun at bede mig om at sætte tempoet op, så jeg kunne komme. Umiddelbart efter ville hun ud og have et bad, og da hun kom ud, sagde jeg, at det var ok hvis hun gik. På det tidspunkt var der gået under halvdelen af den tid, jeg havde betalt for. Hun var meget bekymret for at jeg skulle ringe til bureauet og klage over hende, nu hvor hun gik før tid, så det måtte jeg love hende ikke at gøre. Men jeg må indrømme, at jeg er noget bekymret for hende. Hun virkede som om hun havde det rigtigt dårligt, og som om denne her branche måske ikke er noget for hende. Der kan være selvfølgelig være dårlig kemi mellem en pige og en kunde, og hvis det bare var det, er det jo en af de ting man må tage med. Men det virkede ikke sådan. Hvad tænker I? Skal jeg bryde mit løfte til hende og kontakte bureauet (som sagt ikke for at klage, men ud fra en bekymring), eller skal jeg bare glemme det, og vende tilbage til nogle af de piger, som jeg ved giver gode oplevelser? Jeg synes du skal tænke over hele din oplevelse, noget er tydeligvis galt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RonjaRøverdatter Skrevet 8. Januar, 2019 pdrhan skrev, den 21/12/2018 at 09:13: Jeg er absolut ikke kold og kynisk , hvis du havde betalt mig 1500 for at blive slikket og kneppet i en time og jeg beder dig om at komme efter 20min og få det overstået ville du nok også føle dig snydt , jeg syntes dette skal anmeldes så hun kan få at vide det ikke er iorden , hvis hun efterfølgende har 3 kunder og laver samme nummer?? Det er samme som vi anmelder jer GPér herinde , kan ikke se den store forskel.....Go´ og sexet jul til dig Fair nok, men er 1500 kr de mange psykolog besøg og eventuelt medicinering det værd for dig? Det her lyder ikke som en pige der er doven og bare gerne vil have penge for at gøre så lidt som muligt, men mere som en pige der er meget tæt på at bryde sammen og slet ikke burde være i det her erhverv. Hun ved nok godt at det ikke er i orden, men det nytter ikke at "straffe" hende for at have en skrøbelig psyke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg