kvinde 1966 1274 Skrevet 21. December, 2018 Kære alle i skønne mennesker.. Der er ikke længe til jul nu... Håber i har nydt dec og fået styr på pakker og indkøb.. Her har der været styr på alt længe, da jeg desværre har været lagt ned pga operation siden starten af dec. Aldrig har jeg været så tidligt færdig med mine gavekøb... Vil slutte af med at ønske jer og jeres fam en rigtig dejlig jul... Håber i nyder dagene og får skabt nogen nye dejlige minder... Knus 7 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 21. December, 2018 God bedring Også god jul og nytår til.dig og dine. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 21. December, 2018 Vendelbo773 skrev, for 6 minutter siden: God bedring Også god jul og nytår til.dig og dine. Mange tak... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 21. December, 2018 kvinde 1966 skrev, for 25 minutter siden: Kære alle i skønne mennesker.. Der er ikke længe til jul nu... Håber i har nydt dec og fået styr på pakker og indkøb.. Her har der været styr på alt længe, da jeg desværre har været lagt ned pga operation siden starten af dec. Aldrig har jeg været så tidligt færdig med mine gavekøb... Vil slutte af med at ønske jer og jeres fam en rigtig dejlig jul... Håber i nyder dagene og får skabt nogen nye dejlige minder... Knus Takker,, Også glædelig jul og lykkebringende nytår til dig og dine nærmeste Håber at du er helt frisk og rørig i det nye år. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 21. December, 2018 Mange tak og i lige måde Og som andre skriver, så rigtig god bedring 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 21. December, 2018 Tak og , lige på, og ja Tak for positiv input Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 21. December, 2018 Rigtig glædelig jul til dig og dine også Og god bedring 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 21. December, 2018 Hunting for beaver skrev, 1 time siden: Takker,, Også glædelig jul og lykkebringende nytår til dig og dine nærmeste Håber at du er helt frisk og rørig i det nye år. Tak.... Det er jeg sikker på jeg er.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 21. December, 2018 DK fyr 34 skrev, 1 time siden: Mange tak og i lige måde Og som andre skriver, så rigtig god bedring Tak... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 21. December, 2018 Thaimig skrev, for 55 minutter siden: Tak og , lige på, og ja Tak for positiv input Tak... Så lidt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 21. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 51 minutter siden: Rigtig glædelig jul til dig og dine også Og god bedring Mange tak.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 21. December, 2018 Glædelig jul til dig også og et fint nytår, frisk og rask 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 22. December, 2018 KnudSan skrev, for 8 timer siden: Glædelig jul til dig også og et fint nytår, frisk og rask Tak... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg