mandenmedpli 11 Skrevet 23. December, 2018 Hejsa... Trænger til lidt juleforkælelse og overvejer Sumas i Frederecia, nogle der har erfaringer derfra ?, eller evt andet sted i Vejle/Frederecia de vil anbefale, søger sted med massage som spids kompetence, evt afsluttet med hj.....kom frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B4real 0 Skrevet 23. December, 2018 mandenmedpli skrev, for 43 minutter siden: Hejsa... Trænger til lidt juleforkælelse og overvejer Sumas i Frederecia, nogle der har erfaringer derfra ?, eller evt andet sted i Vejle/Frederecia de vil anbefale, søger sted med massage som spids kompetence, evt afsluttet med hj.....kom frisk @mandenmedpli Kom frisk og smid den under efterlysning i sted for under anmeddelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamse 25 Skrevet 23. December, 2018 Jeg fik rigtig god massage hos Sumas i sidste uge 5 af 5 stjerner men hvis det er idag inden kl 18.30 ville jeg vælge NamTan i Danmarksstræde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mandenmedpli 11 Skrevet 23. December, 2018 Bamse skrev, for 25 minutter siden: Jeg fik rigtig god massage hos Sumas i sidste uge 5 af 5 stjerner men hvis det er idag inden kl 18.30 ville jeg vælge NamTan i Danmarksstræde Har du et link til dette sted ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg