Hop til indhold
Mette-Esbjerg

Flot julehisen fra “Bxxxxx”

Recommended Posts

Fik lige en julehilsen, sikkert fra den berømte/berygtede “Bxxx”

ku være stort at “vælte” hans mail-indbakke :)

...........................................

[email protected]

Til:

[email protected]

Dato:

24. december 2018, 15.28

Klamme fede latterlige narkoludersvin

...............................................................

Jeg ku godt svare ham, men gider ikke, for han troller bare videre.

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Gør dig selv og forummet den tjeneste at ændre personens navn. Ellers gør en af moderatorerne det for dig fordi vedkommende truer med datatilsynet. :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90

Hvad er hans motiv bag de der beskeder han sender ud til folk?

Det er lidt mystisk at en eller anden "B*****" gider at bruge sin tid på, at sende hadefulde beskeder ud til folk som han sikkert ikke kender på nogen måder.

Og så er hans valg af e-mail adresse jo ikke helt smart, "borendex2" really? :lol:

Redigeret af Maxi90
ændring af navn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

@Maxi90 hans motiv er at han måske voksede op med en dominerende mor der var skyld i at han sikkert tissede i sengen til han var 14 år? Hun elskede måske sex med fremmede mænd og gjorde det om natten mens hun troede han sov? Så siden dengang har han nok ikke kunne få stådreng på? Jeg har ondt af ham. Han er så fyldt med ondskab at den dag han bliver begravet, så vil alt i en omkreds af 500 meter omgående visne og dø. Det bliver ikke nemt at være gartner på den kirkegård efter det.

Ja jeg er klar over at det at deltage i en tråd om ham, vil få ham til at genoptage de evindelige nedsættende mails. Men han skal ikke bestemme hvad jeg kommenterer på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mette-Esbjerg skrev, for 47 minutter siden:

Fik lige en julehilsen, sikkert fra den berømte/berygtede “Bjarne”

ku være stort at “vælte” hans mail-indbakke :)

...........................................

[email protected]

Til:

[email protected]

Dato:

24. december 2018, 15.28

Klamme fede latterlige narkoludersvin

...............................................................

Jeg ku godt svare ham, men gider ikke, for han troller bare videre.

Borende X?? 

Er han Bjarne?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

@Frække Tanja  Der er en der bruger borende x1 og borende x2 mail adresser. Men den originale @Borende X bruger ikke Gmail (mener jeg han har skrevet i en anden tråd). Så nej, det er ikke ham. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 14 minutter siden:

Borende X?? 

Er han Bjarne?? 

Hæ Hæ. Så besidder han dog en mere dunkel side, end vi egentlig havde forestillet os. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Mette-Esbjerg skrev, for 1 minut siden:

Det er helt sikkert IKKE “Borende X” her fra ero......

Du må ikke skrive hans navn og mail i dit indlæg. Det skal fjernes pga hans klageri til Datatilsynet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 11 minutter siden:

Du må ikke skrive hans navn og mail i dit indlæg. Det skal fjernes pga hans klageri til Datatilsynet. 

Hvis admin vil fjerne noget, så må det jo gøres. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 6 timer siden:

@Frække Tanja  Der er en der bruger borende x1 og borende x2 mail adresser. Men den originale @Borende X bruger ikke Gmail (mener jeg han har skrevet i en anden tråd). Så nej, det er ikke ham. 

Nej, det er ikke mig. Jeg bruger ganske vist gmail privat, men det er med mit borgerlige navn. Jeg tror nok, at de fleste herinde efterhånden er klar over, at der er tale om et (forsøgt) identitetstyveri.

Selv sidder jeg blot og venter på, at der snart dukker en "Borendex3" op, som en kort tid vil give anledning til almindelig forvirring, et par henvendelser til mig samt mine forsikringer om, at jeg ikke står bag. Intet nyt under solen her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 6 timer siden:

@Maxi90 hans motiv er at han måske voksede op med en dominerende mor der var skyld i at han sikkert tissede i sengen til han var 14 år? Hun elskede måske sex med fremmede mænd og gjorde det om natten mens hun troede han sov? Så siden dengang har han nok ikke kunne få stådreng på?

Jeg ligger sikkert udenfor hans målgruppe men er nysgerrig på at høre mere om denne person og hvorfor i tror han er blevet som han er... Uden at bruge hans rigtige navn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Jeg tror manden har været dybt forelsket i en glædespige,som ikke har kunne gengælde de stærke følelser.

En forsmået mands vrede fjerner alt klarsyn og realitetssans:)

Nogle vælger og svine alt og alle til,hvor andre tror de kan frelse sig ud af problemerne.

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
VictorBBC skrev, for 30 minutter siden:

Jeg ligger sikkert udenfor hans målgruppe men er nysgerrig på at høre mere om denne person og hvorfor i tror han er blevet som han er... Uden at bruge hans rigtige navn.

Tjah, det er jo lidt vanskelig at lege psykolog på afstand af en person, man ikke kender.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 41 minutter siden:

det er jo lidt vanskelig at lege psykolog på afstand af en person, man ikke kender.

Det er internettet, folk laver jo stort set ikke andet her :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg har ikke hørt fra ham i nogle dage, og fordi jeg kommenterede i denne tråd, så skriver han igen. Han er ikke så intelligent som jeg troede. Jeg er lidt skuffet. :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtj skrev, for 8 timer siden:

Hæ Hæ. Så besidder han dog en mere dunkel side, end vi egentlig havde forestillet os. 

Præcist min tanke :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Nej, det er ikke mig. Jeg bruger ganske vist gmail privat, men det er med mit borgerlige navn. Jeg tror nok, at de fleste herinde efterhånden er klar over, at der er tale om et (forsøgt) identitetstyveri.

Selv sidder jeg blot og venter på, at der snart dukker en "Borendex3" op, som en kort tid vil give anledning til almindelig forvirring, et par henvendelser til mig samt mine forsikringer om, at jeg ikke står bag. Intet nyt under solen her.

Ok så jeg rolig :D

Men ja set i bakspejlet så burde 2-tallet ha sagt sig selv :lol:

Men jeg var meget træt da jeg læste opslaget :lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vendelbo773
VictorBBC skrev, for 2 timer siden:

En sølle stakkel med psykopatiske træk.

Han har åbenbart ikke andet, at give sig til end, at genere sine omgivelser.

Ignorer alle hans henvendelser.

Vh

V.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maxi90 skrev, for 9 timer siden:

Hvad er hans motiv bag de der beskeder han sender ud til folk?

Det er lidt mystisk at en eller anden "B*****" gider at bruge sin tid på, at sende hadefulde beskeder ud til folk som han sikkert ikke kender på nogen måder.

Og så er hans valg af e-mail adresse jo ikke helt smart, "borendex2" really? :lol:

Der er sikkert intet motiv. Snarere en kortslutning i hjernen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Steenborg skrev, for 41 minutter siden:

Der er sikkert intet motiv. Snarere en kortslutning i hjernen.

Sludder :)

Det er jo ganske åbenlyst, at vedkommende ikke har nydt glæden, ved at slikke fisse og alle de andre fantastiske ting, der kan gøres, når man er sammen med det "svage" køn :wub:

Jeg syntes at vi i denne juletid, bør være mere forstående og tolerante overfor hjernedøde idioter, som ham :huh:

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, 1 time siden:

Præcist min tanke :lol:

Og oven i denne nye spændende side af BX'es personlighed snyder han os for tre kommaer og en pungtum i en sætning på blot fire bogstaver. Det er en rekord, som kun kan være udført af en latinkyndig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...