Kuk-kuk 113 Skrevet 25. December, 2018 Christina ssbbw skrev, for 18 timer siden: Gør dig selv og forummet den tjeneste at ændre personens navn. Ellers gør en af moderatorerne det for dig fordi vedkommende truer med datatilsynet. Meh, det der er ikke personfølsomme oplysninger, så der er ikke så meget at komme efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 25. December, 2018 Kuk-kuk skrev, for 12 minutter siden: Meh, det der er ikke personfølsomme oplysninger, så der er ikke så meget at komme efter. Det er vi helt enige i, men det bliver alligevel ændret hvilket du også kan se det er blevet af en mod. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kuk-kuk 113 Skrevet 25. December, 2018 Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden: Det er vi helt enige i, men det bliver alligevel ændret hvilket du også kan se det er blevet af en mod. huh, havde overset at det oprindelige indslag var blevet redigeret, så min statement er kun gældende for hvordan indslaget ser ud lige pt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Venus af Nordvest Skrevet 24. Januar, 2019 Hæ hæ ham får jeg også en hilsen fra hver eneste dag jeg har annonce oppe. Min teori er at han er bitter over at han ikke har råd til at komme på besøg... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg