Hop til indhold
niceguy66

Thaipiger der selv nyder det

Recommended Posts

Jeg synes selv, at de bedste oplevelser er dem, hvor pigen også tager imod og får ægte nydelse- måske endda egentlig orgasme.

Mine egne favoritter er Lydia hos Nicky i Herlev, en tidligere pige hos Alice i Virum, Pim i Søborg. Og så er dem, hvor man aldrig fik fat i navnet ...

Hvem er jeres bedste forslag?

Del dette indlæg

Link til indlæg
niceguy66 skrev, for 15 timer siden:

Jeg synes selv, at de bedste oplevelser er dem, hvor pigen også tager imod og får ægte nydelse- måske endda egentlig orgasme.

Mine egne favoritter er Lydia hos Nicky i Herlev, en tidligere pige hos Alice i Virum, Pim i Søborg. Og så er dem, hvor man aldrig fik fat i navnet ...

Hvem er jeres bedste forslag?

mener ikke man kan give et 100 % korrekt svar på spørgsmålet.

man kan give nogen navne, og selv ønske ,det rigtigt.

havde spørgsmålet lydt = hvem har du bedst kemi med.

havde det været nemmere med korrekt svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
petervallen skrev, for 13 timer siden:

Du er vist jubeloptimist, hvis du tror det nyder det og får orgasmer. Det er et arbejde, og jeg tænker dem du er glade, er de bedste til at fake.

Thailandske piger er vel ikke anderledes end danske piger?

Nogle nyder det ikke, andre gør, mens atter andre tager, hvad de kan få som bonus oven i pengene. Ja, jeg har endda mødt danske piger, der i udgangspunktet elsker sex og mener, at det  er det ren win-win, hvis de også kan tjene penge på det.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, den 29/12/2018 at 13:49:

Thailandske piger er vel ikke anderledes end danske piger?

Nogle nyder det ikke, andre gør, mens atter andre tager, hvad de kan få som bonus oven i pengene. Ja, jeg har endda mødt danske piger, der i udgangspunktet elsker sex og mener, at det  er det ren win-win, hvis de også kan tjene penge på det.

Thai er også mine foretrukne piger / kvinder. MIn erfaring er, at jo oftere jeg har besøgt samme sted jo mere ærligt tror jeg vores samvær er. Har selvfølgelig - som alle - ofte startet et sted, og er denne oplevelse med ok kemi, besøger jeg stedet igen, og så sker der ofte meget mere, og langt mere ærligt, det er til at mærke ret tydeligt. Min favorit er Helen og hendes piger i Valby på Langagervej - der går jeg aldrig forgæves. Forrige gang var der en af pigerne der udtalte, "vi vil alle helst være sammen med dig når du bestiller tid" (ikke fordi jeg er ung, slank, har stor pik, -men fordi jeg altid er helt ren, altid behandler dem med respekt, altid forsøger at gøre det til en win-win oplevelse, og har besøgt dem mere end 25 gange:-)

Godt nytår

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...