DETH 5546 Skrevet 28. December, 2018 Christina ssbbw skrev, for 29 minutter siden: Hos mig koster empati altså ikke ekstra selvom @DETH gerne vil skære os alle over en kam. Du misforstår hvad jeg mente. Til 15-2000kr pr gang så risikere man ret hurtigt at løbe tør for penge før ens behov i den retning er opfyldt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 28. December, 2018 Nemtøs skrev, Lige nu: Jeg er heller ikke for gammel til at arbejde i Brugsen. Du kender da ikke min professionelle profession???? WHO knows, ingen af os kan vide om vi i vores kendte offentlige liv møder hinanden. Jeg har to gange over mange år mødt en GP jeg havde en samarbejdsflade med i nogle år det håndterede vi begge professionelt i begge situationer og til begges fulde tilfredshed i alle situationer, nemlig respektfuldt. knuz Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 28. December, 2018 Fik lige pludselig et akut behov for et eller andet fra Brugsen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. December, 2018 Alkoholikeren skrev, for 4 minutter siden: WHO knows, ingen af os kan vide om vi i vores kendte offentlige liv møder hinanden. Jeg har to gange over mange år mødt en GP jeg havde en samarbejdsflade med i nogle år det håndterede vi begge professionelt i begge situationer og til begges fulde tilfredshed i alle situationer, nemlig respektfuldt. knuz Alko Eneste rigtige måde at agere på - tak for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. December, 2018 DETH skrev, for 1 minut siden: Fik lige pludselig et akut behov for et eller andet fra Brugsen Du finder mig henne ved hylden med kondomer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 28. December, 2018 Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Du finder mig henne ved hylden med kondomer Jeg tager kurven med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 28. December, 2018 Alkoholikeren skrev, for 19 minutter siden: Hej smukke Her er fin beskrivelse af det amerikanske begreb cuddling https://mettesillesen.com/min-oplevelse-med-cuddling/ bh Alko Tak for linket. Det ville være rart at ligge og holde om eller blive holdt om, men da ikke uden sex. Jeg ville blive vildt liderlig af det, og hvis fyren så smuttede uden vi begge fik en afslutning, så ville jeg blive meget frustreret, så det kan jeg ikke tilbyde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. December, 2018 DETH skrev, for 1 minut siden: Jeg tager kurven med Er det mig du kalder en kurv??? Det er da en forfremmelse - bliver ofte forvekslet med en gammel kuffert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 28. December, 2018 Christina ssbbw skrev, for 44 minutter siden: @Frække Tanja er nok dit bedste bud. Har hun ikke tid, Du er mere end velkommen hvis det har interesse. Så skriv pb og vi ser på det. Hvis ikke jeg er noget for dig håber jeg du finder en dejlig pige der kan hjælpe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 28. December, 2018 DETH skrev, for 14 minutter siden: Du misforstår hvad jeg mente. Til 15-2000kr pr gang så risikere man ret hurtigt at løbe tør for penge før ens behov i den retning er opfyldt. Nogle af os er ikke ligeglade med folk indimellem man ses. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 28. December, 2018 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Er det mig du kalder en kurv??? Det er da en forfremmelse - bliver ofte forvekslet med en gammel kuffert Nope, men kondom stativet sætter Brugsen nok pris på at beholde selv om det er tømt. Perfekt, jeg har værktøjet til at bore alle hullerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 28. December, 2018 Christina ssbbw skrev, for 6 minutter siden: Tak for linket. Det ville være rart at ligge og holde om eller blive holdt om, men da ikke uden sex. Jeg ville blive vildt liderlig af det, og hvis fyren så smuttede uden vi begge fik en afslutning, så ville jeg blive meget frustreret, så det kan jeg ikke tilbyde. Du tager ham bare og bruger ham til sex, der er nok ingen mænd der vil protestere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 28. December, 2018 Alkoholikeren skrev, Lige nu: Du tager ham bare og bruger ham til sex, der er nok ingen mænd der vil protestere. Problemet er at hvis de betaler for cuddling og jeg vil have sex bagefter, skal jeg så betale for det? Og hvad er så dyrest? Jeg risikerer jo at gå fra mødet med underskud. Det vil selvfølgelig også være ok hvis han er virkelig god i sengen, men så skal jeg være helt udmattet bagefter. Ha ha ha. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 28. December, 2018 Du kan udnytte ham gratis så sparer du penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 28. December, 2018 Alkoholikeren skrev, Lige nu: Du kan udnytte ham gratis så sparer du penge. Hvad hvis han anmelder mig for voldtægt? Mon politiet tror på at jeg er lidt forvirret og troede det var det han betalte for? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 28. December, 2018 Christina ssbbw skrev, for 21 minutter siden: Nogle af os er ikke ligeglade med folk indimellem man ses. Det blir det nødvendigvis ikke bedre af. Men det hører vist til i en helt anden tråd end denne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 28. December, 2018 Christina ssbbw skrev, for 9 minutter siden: Hvad hvis han anmelder mig for voldtægt? Mon politiet tror på at jeg er lidt forvirret og troede det var det han betalte for? Mænd kan ikke voldtages af en kvinde, han skal have lyst, defineres qua en rejsning, og har man lyst kan man ikke voldtages så... tag for dig af mændene... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 28. December, 2018 Alkoholikeren skrev, Lige nu: Mænd kan ikke voldtages af en kvinde, han skal have lyst, defineres qua en rejsning, og har man lyst kan man ikke voldtages så... tag for dig af mændene... Det bliver vi ikke enige om, men pyt med det. Vi må hellere lade være med at ødelægge tråden mere. Undskyld for afsporingen @PleasureHunter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 28. December, 2018 Nemtøs skrev, for 47 minutter siden: Jeg er heller ikke for gammel til at arbejde i Brugsen. Du kender da ikke min professionelle profession???? Fortæl, fortæl jeg er ved at revne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 28. December, 2018 Simon Spies sagde meget rigtigt, at man ikke kan købe kærlighed for penge, men alene noget der ligner... Manden var særdeles velhavende og havde et stort forbrug af den købte "kærlighed" og kunne herudover forfølge relationen i længere tid end normale sexkøbere ganske enkelt ved at forhøje betalingen... Men sjovt nok, så endte han jo blot med at have haft enkelte længerevarende relationer til kvinder, hvoraf mindst de 2 ikke var GP´er. Måske du kender det gamle ordsprog om at en børsmægler er en person, der investerer dine penge til du ikke har flere - ligeledes er det efter min opfattelse med GP´er, der tilbyder GFE, ægte kys og kram o.s.v. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2074 Skrevet 28. December, 2018 (edited) @PleasureHunter Jeg har et konkret forslag. Prøv at skrive til @Liv Hun er en gæv og livsklog kone, og bestemt ikke bange for at give et kram og tage en snak. Hun er da nok den af dem jeg har besøgt indtil nu, jeg helst ville henvende mig til hvis jeg var i kulkælderen. Men ellers er det da min erfaring, at pigerne bestemt ikke har noget imod at være kærlige og omsorgsfulde - med eller uden sex. Måske skal man bruge det 'forebyggende', så at sige ... Jeg har besøgt et par piger hos Cassiopeiastars der var søde ud over det almindelige, og de er vist ikke de eneste på dét sted, ud fra hvad jeg læser rundt omkring ... Så hér var det måske en idé at tage chancen, evt. skrive til een af dem der kan kontaktes over mail ... Tak til @Alkoholikeren for info om @Trinetease og cuddling, jeg tror jeg skal ha kontaktet hende på et tidspunkt ... Redigeret 28. December, 2018 af sneræven 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 28. December, 2018 Jolly Roger skrev, for 1 time siden: jeg er ved at revne Hæhø... Han sagde revne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 29. December, 2018 Alkoholikeren skrev, for 12 timer siden: Men du er ikke bankrådgiver Måske i sædbanken? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 29. December, 2018 Nemtøs skrev, for 12 timer siden: Du finder mig henne ved hylden med kondomer Og jeg som troede, at det var delikatesserne... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 29. December, 2018 Christina ssbbw skrev, for 12 timer siden: Tak for linket. Det ville være rart at ligge og holde om eller blive holdt om, men da ikke uden sex. Jeg ville blive vildt liderlig af det, og hvis fyren så smuttede uden vi begge fik en afslutning, så ville jeg blive meget frustreret, så det kan jeg ikke tilbyde. Kan også være omvendt. Når vi har sexet, og der er mere tid tilbage, er det skønt at ligge i arm og smalltalke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg