Frække Tanja 3633 Skrevet 28. December, 2018 Er jeg den eneste der føler det er helt tomt, nu hvor pakkekalenderen er overstået?? Jeg kigger herinde omkring 100 gange om dagen fordi jeg savner det helt vildt Total wierdo jeg er Nå men så kan jeg trøste mig med det snart er tid til Gokkesokken. Glæder mig helt vildt til at forkæle nogle frække fyre i det nye år Hav en lækkerlig aften alle i dejlige mennesker 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 28. December, 2018 Yep... Kun dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 28. December, 2018 Men du kan jo bare lave en 365 dages kalender til det kommende år. Vi ku jo kalde det en afrivningskalender.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kunforsjov75 195 Skrevet 28. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 7 minutter siden: Gokkesokken Hvad er gokkesokken? Altså jeg har en skuffe fyldt med dem. Men hvad betyder det når du nævner dem? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 28. December, 2018 (edited) kunforsjov75 skrev, for 9 minutter siden: Hvad er gokkesokken? Altså jeg har en skuffe fyldt med dem. Men hvad betyder det når du nævner dem? Fed kommentar. Søg på tanja's gokkesok og du skal vide. Men behold gerne dine Gokkesokker i skuffen hvis du deltager og vinder, tak Redigeret 28. December, 2018 af Frække Tanja 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 28. December, 2018 (edited) Dinosdk69 skrev, for 9 minutter siden: Men du kan jo bare lave en 365 dages kalender til det kommende år. Vi ku jo kalde det en afrivningskalender.. Ja det kunne du tænke dig hva? Med præmier ala billeder og videoer af min mand Og så en gang om måneden vinder en af jer hovedpræmie sammen med mig? Redigeret 28. December, 2018 af Frække Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 28. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 5 minutter siden: Og så en gang om måneden vinder en af jer hovedpræmie sammen med mig? Nej. Jeg tænkte en gang om ugen, men ellers OK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 28. December, 2018 Dinosdk69 skrev, for 1 minut siden: Nej. Jeg tænkte en gang om ugen, men ellers OK Jeg tænkte.. Nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 28. December, 2018 Frække Tanja skrev, Lige nu: Jeg tænkte.. Nej Mærkeligt... Det var jo dit eget forslag... Siger det bare... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 28. December, 2018 Dinosdk69 skrev, Lige nu: Mærkeligt... Det var jo dit eget forslag... Siger det bare... At trække en vinder hver uge? Så tror jeg du skal læse op på Gokkesokken igen. Men hvis du ikke er tilfreds er der jo heldigvis ingen tvang eller andet. Det jo et dejligt frit land vi lever i 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kunforsjov75 195 Skrevet 28. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 20 minutter siden: Fed kommentar. Søg på tanja's gokkesok og du skal vide. Men behold gerne dine Gokkesokker i skuffen hvis du deltager og vinder, tak Det er bare cool lavet. Jeg tror jeg følger dig nu. P 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 28. December, 2018 Sorry.. Har ikke læst alle dine 30? Decembertråde, beklager... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 28. December, 2018 Dinosdk69 skrev, Lige nu: Sorry.. Har ikke læst alle dine 30? Decembertråde, beklager... ?? Hold da op.. Sikken et humør. Du ved godt du ikke er tvunget til at klikke ind på mine opslag ikke? Du har lov at scroll forbi? Kan du have en dejlig aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 28. December, 2018 Jeg er i et vældigt humør. Det er derfor jeg kommer med mine gode forslag... Du følte dig tom og overset... Jeg foreslår bare, hvordan du kommer videre fra December-blues Du må også ha en rigtigt dejlig aften 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 28. December, 2018 Dinosdk69 skrev, Lige nu: Jeg er i et vældigt humør. Det er derfor jeg kommer med mine gode forslag... Du følte dig tom og overset... Jeg foreslår bare, hvordan du kommer videre fra December-blues Du må også ha en rigtigt dejlig aften Jeg tænker jeg overlever et par dage endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 28. December, 2018 Det er jeg glad for at høre. Håber også, at det bliver til mere end et par dage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 28. December, 2018 Imponerende markedsføringstalent der dokumenteres @Frække Tanja. Sjældent har billige kneb og smarte finurlige tricks fanget mig. Men nu er dét sket, barrikaderne er faldet, hjernen er sat ud af drift, markedsføringen er smuttet rent ind, behovet er blevet gjort effektivt. Fy for den lede, hvor er det noget klamt noget, at man sådan kan blive fanget i markedsføringskneb, hvor man bare bliver zombie og lemming-agtig bare uden overvejelser af nogen som helst art trykker på "Følg Frække Tanja". Gad vide hvordan det vil være at blive The Chosen One i dén konkurrence #LikeThisWayOfMarketing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 28. December, 2018 fynbomanden skrev, for 9 minutter siden: Imponerende markedsføringstalent der dokumenteres @Frække Tanja. Sjældent har billige kneb og smarte finurlige tricks fanget mig. Men nu er dét sket, barrikaderne er faldet, hjernen er sat ud af drift, markedsføringen er smuttet rent ind, behovet er blevet gjort effektivt. Fy for den lede, hvor er det noget klamt noget, at man sådan kan blive fanget i markedsføringskneb, hvor man bare bliver zombie og lemming-agtig bare uden overvejelser af nogen som helst art trykker på "Følg Frække Tanja". Gad vide hvordan det vil være at blive The Chosen One i dén konkurrence #LikeThisWayOfMarketing Mange tak og må heldet være med dig. Kryds du alt hvad du ejer og har. Så skal du bare se løjer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 28. December, 2018 Your wish is my command....jeg krydser alt, og vil lige gøre opmærksom på, at jeg elsker kryds og bolle May the force be with me Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 28. December, 2018 Ja det lige før du har været mere på end nem tøsen smiler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 28. December, 2018 issen skrev, for 8 minutter siden: Ja det lige før du har været mere på end nem tøsen smiler Jeg er Så på 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kunforsjov75 195 Skrevet 29. December, 2018 kunforsjov75 skrev, for 7 timer siden: Fed kommentar. Søg på tanja's gokkesok og du skal vide. Men behold gerne dine Gokkesokker i skuffen hvis du deltager og vinder, tak Har jeg vundet? ..P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 29. December, 2018 kunforsjov75 skrev, for 1 time siden: Har jeg vundet? ..P Det ved jeg da ikke endnu? Der er lige et kæmpe forarbejde der skal gøres nytårs dag 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 29. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 14 timer siden: Ja det kunne du tænke dig hva? Med præmier ala billeder og videoer af min mand Den er lidt dobbelttydig, den her. Mener du: 1) Videoer, hvor din mand optræder med bar fluefanger? 2) Videoer, som din mand har optaget af dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 29. December, 2018 Borende X skrev, 1 time siden: Den er lidt dobbelttydig, den her. Mener du: 1) Videoer, hvor din mand optræder med bar fluefanger? 2) Videoer, som din mand har optaget af dig? Jeg mener billeder af min mands Willy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg