Guest Detungepar Skrevet 29. December, 2018 Har længe drømt om at overraske min dame med en ekstra pik, jeg ved hun er vild med ideen og det tænder også mig selv en del.. er der nogen friske fyrre herinde? Helst 20-30 årige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
toffe 66 Skrevet 29. December, 2018 Lidt mere info med sted osv ville nok være en god idé Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9605 Skrevet 29. December, 2018 Man er sgu da også altid sådan ca dobbelt for gammel, til at blive inviteret med til alt det sjove Nå men så man jo bare betale sig fra det, og det gør vi så Held og lykke med projektet Venlig hilsen Rejsenetværk 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danielffs 8 Skrevet 29. December, 2018 Tja jeg er frisk hvis det var. Kommer lidt an på hvor i landet. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 29. December, 2018 Detungepar skrev, for 5 timer siden: Har længe drømt om at overraske min dame med en ekstra pik, jeg ved hun er vild med ideen og det tænder også mig selv en del.. er der nogen friske fyrre herinde? Helst 20-30 årige Hvorfor ikke bruge scor? Det er trods alt gratis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødtøs 114 Skrevet 29. December, 2018 Frodige Ida skrev, for 2 timer siden: Hvorfor ikke bruge scor? Det er trods alt gratis Det er EG også. Gratis scor har jeg total opgivet efter flere års flittig bruger af sitet, der er godt nok en del useriøse og snaksalige drenge indimellem, ligesom de findes mange andre steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 29. December, 2018 Enig med Rejse :-) Der er ved at være holdt for mange fødselsdage til, at man kan komme i betragtning til det der søges :-) Godt nytår 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ken83 48 Skrevet 29. December, 2018 lyder frækt, men hvor i landet ca ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shinji 16 Skrevet 29. December, 2018 Er 30, har stedet i middelfart, skriv gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hejsansan 53 Skrevet 1. Januar, 2019 Detungepar skrev, den 29/12/2018 at 02:47: Har længe drømt om at overraske min dame med en ekstra pik, jeg ved hun er vild med ideen og det tænder også mig selv en del.. er der nogen friske fyrre herinde? Helst 20-30 årige Har sendt dig en PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SEVENSIXTWO 11 Skrevet 2. Januar, 2019 hvor i landet? er 25 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ForkælerDigGodt 0 Skrevet 4. Januar, 2019 Jeg er intresseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 12 Skrevet 21. Januar, 2019 Jeg er klar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aliung21 56 Skrevet 27. Januar, 2019 Sødtøs skrev, den 29. december 2018 at 10:49: Det er EG også. Gratis scor har jeg total opgivet efter flere års flittig bruger af sitet, der er godt nok en del useriøse og snaksalige drenge indimellem, ligesom de findes mange andre steder Altså sødtøs hvis du vil har en ung flot fyr der ik er useriøs og ved hvordan han ska behandle dig så skriv en besked så finder vi ud af noget sammen. Sender gerne billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jack22 2 Skrevet 28. Januar, 2019 Jeg vil gerne er 20 og har erfaren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg