Guest Fatman Skrevet 29. December, 2018 Var forbi idag, der så meget mørkt ud og ingen åbnede da jeg ringede på. På internettet så det ud til at der var åbnet. Prøvede at ringe til dem, men ingen tog tlf. Er der nogen der ved om der er lukket? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 257 Skrevet 1. Januar, 2019 Efter det du fortæller her så tror jeg der er lukket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bikgon 25 Skrevet 15. Januar, 2019 Jeg besøgte dem i december, da var der meget liv i dem... Faktisk var der i alt 5 (inkl. Mutter) og Mutter sagde jeg bare kunne vælge - valgte dog hende den meget lille meget slanke som har været der et stykke tid. Kan anbefales. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olsen-banden 2 Skrevet 12. Maj, 2019 Er der nogen der har været forbi for nyligt. Kan ikke finde nogle annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mariagerfjord 16 Skrevet 12. Maj, 2019 Olsen-banden skrev, for 2 timer siden: Er der nogen der har været forbi for nyligt. Kan ikke finde nogle annonce. Jeg kører lige forbi i morgen, så skal du få en melding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olsen-banden 2 Skrevet 13. Maj, 2019 Var du afsted i dag? Venter spændt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mariagerfjord 16 Skrevet 13. Maj, 2019 Olsen-banden skrev, for 17 minutter siden: Var du afsted i dag? Venter spændt Nej desværre. Blev kaldt på job. Men prøver i morgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aathai 10 Skrevet 14. Maj, 2019 Jeg kører jævnligt forbi, pga arbejde, der er lukket. Men der er åbnet noget andet Der, så vidt jeg kunne se sidst. Hvad de tilbyder ved jeg dog ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ampere 21 Skrevet 23. Juni, 2019 Så er der gang i biksen igen og med kendte ansigter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basse1972 31 Skrevet 23. Juni, 2019 ampere skrev, for 5 timer siden: Så er der gang i biksen igen og med kendte ansigter Har du et link.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 23. Juni, 2019 ampere skrev, for 7 timer siden: Så er der gang i biksen igen og med kendte ansigter Kendte ansigter? Som feks.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ampere 21 Skrevet 25. Juni, 2019 Annoncen er slettet nu, og har kun tlf. nr. Det var Kim som jeg har mødt et andet sted, en lille stram pige:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 165 Skrevet 11. Juli, 2019 Det er godt nok en skam vi kunne godt bruge nogle flere valg mellem fjerritslev og hobro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olsen40 74 Skrevet 11. Juli, 2019 ampere skrev, den 25.6.2019 at 06:05: Annoncen er slettet nu, og har kun tlf. nr. Det var Kim som jeg har mødt et andet sted, en lille stram pige:) Hej De har skiftet navn til: http://www.tongkun.dk/ hun har tidligere masseret hjemme fra privaten (ikke Kim) De har ferielukket til 05-08 Mvh Olsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg