Frække Tanja 3633 Skrevet 31. December, 2018 Kære alle i dejlige mennesker. Jeg vil gerne ønsker jer alle et forrygende lækkert og lykkebringende nytår. Håber i får en super dejlig aften med alt hvad der dertil hører Må 2019 blive et lykkebringende år for jer alle. Mange kys og kram fra Tanja. 2 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 31. December, 2018 Lige over Tanja... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sdrj6500 Skrevet 31. December, 2018 Tusinde tak smukke og i lige måde Min mand siger også Godt Nytår til dig, og at det er ærgeligt, du er så langt borte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 31. December, 2018 Tak i lige måde til dig.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 31. December, 2018 Sdrj6500 skrev, for 2 minutter siden: Tusinde tak smukke og i lige måde Min mand siger også Godt Nytår til dig, og at det er ærgeligt, du er så langt borte Mange tak smukke. Og hils din mand igen. Jeg er da ikke borte, jeg er lige her Kys fra Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sdrj6500 Skrevet 31. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 3 minutter siden: Mange tak smukke. Og hils din mand igen. Jeg er da ikke borte, jeg er lige her Kys fra Tanja Han/vi må jo et smut til Sjælland en dag og besøge dig Passende Nytårsforsæt *sf* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 31. December, 2018 Mange tak og i lige måde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1049 Skrevet 31. December, 2018 Tak i ligemåde - din frække smuksak Vi ses i det nye år Kh bigfoot 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 31. December, 2018 Sdrj6500 skrev, for 1 time siden: Han/vi må jo et smut til Sjælland en dag og besøge dig Passende Nytårsforsæt *sf* Ellers er jeg os i Støvring og haderup hver 4 uge Men i er rigtig meget velkommen uanset frække Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg