Hop til indhold
HG Wells

Okay, så fandt jeg endelig min grænse...

Recommended Posts

Guest ShesAllThat

Så find en anden at ses med, det er da mega umodent at bodyshame hende på denne måde. 

Skulle jeg også udstille en mand fordi jeg personligt synes hans tissemand er for lille? 

Jesus. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
ShesAllThat skrev, den 1/1/2019 at 21:42:

Så find en anden at ses med, det er da mega umodent at bodyshame hende på denne måde. 

Skulle jeg også udstille en mand fordi jeg personligt synes hans tissemand er for lille? 

Jesus. 

Jeg krummer også tæer når folk herinde udstiller annoncører, kun med det formål at svine dem lidt til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ShesAllThat skrev, den 1/1/2019 at 21:42:

Jesus. 

Hvis du skulle støde på en mand der har oprettet en annonce hvor han fremhæver sin lille tissemand, så mener jeg at det ville være OK at du skrev at du syntes at hans tissemand var for lille.

Trinetease skrev, for 9 timer siden:

Jeg krummer også tæer når folk herinde udstiller annoncører, kun med det formål at svine dem lidt til.

Nu fremhæver hun jo selv sine ekstremt store bryster i sin annonce, så er det vel OK at skrive at man synes at de er for store?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Bear skrev, for 16 minutter siden:

Hvis du skulle støde på en mand der har oprettet en annonce hvor han fremhæver sin lille tissemand, så mener jeg at det ville være OK at du skrev at du syntes at hans tissemand var for lille.

Nu fremhæver hun jo selv sine ekstremt store bryster i sin annonce, så er det vel OK at skrive at man synes at de er for store?

Men hvorfor ikke bare ignorere en sådan annonce?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 minutter siden:

Men hvorfor ikke bare ignorere en sådan annonce?

Fordi mænd er fascineret af store bryster? ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...