Hop til indhold
Pussyboy

Godt Nytår og mit nytårsforsæt

Recommended Posts

Guest norisk

Ingen sex 2020- stoppe med ryge og lave 3 hole in one,rigtig godt nytår

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Godt nytår. Mine nytårsforsæt er at jeg vil have mere pik og flere lækre orgasmer end i 2018. Og kun bruge mine penge på fornuftige ting. Den sidste får jeg nok svært ved at overholde. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kom først ind i dette game i oktober 2018, så jeg har ikke nået at besøge så mange skønne glædespiger endnu. Så mon ikke jeg får besøgt lidt flere skønne kvinder i 2019 end i 2018? Der er to jeg gerne vil genbesøge, og så er der nogle jeg har på min to-do-liste :-).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadGuy
Christina ssbbw skrev, for 40 minutter siden:

Godt nytår. Mine nytårsforsæt er at jeg vil have mere pik og flere lækre orgasmer end i 2018. Og kun bruge mine penge på fornuftige ting. Den sidste får jeg nok svært ved at overholde. :lol:

Fik du da ik meget pik i 2018 ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
BadGuy skrev, for 7 minutter siden:

Fik du da ik meget pik i 2018 ?

Jeg er kun lige kommet ind i branchen og har ikke travlt. Så nej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest eventyr67

Dejligt nytårsforsæt det åbner op for mere lækker fisse til os andre:) det samme gælder vist i det med pengene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadGuy
Christina ssbbw skrev, for 30 minutter siden:

Jeg er kun lige kommet ind i branchen og har ikke travlt. Så nej. 

det skal nok også være mænd som tænder på xxxl tænker jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
niels6663 skrev, for 1 time siden:

Jeg kom først ind i dette game i oktober 2018, så jeg har ikke nået at besøge så mange skønne glædespiger endnu. Så mon ikke jeg får besøgt lidt flere skønne kvinder i 2019 end i 2018? Der er to jeg gerne vil genbesøge, og så er der nogle jeg har på min to-do-liste :-).

Kender det godt, der er så mange dejlige glædespiger på min to-do-liste

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
BadGuy skrev, for 55 minutter siden:

Og? De findes heldigvis også. Og de sætter pris på HELE min overfrodige krop og den gode sex jeg dyrker med dem. :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadGuy
Christina ssbbw skrev, for 15 minutter siden:

Og? De findes heldigvis også. Og de sætter pris på HELE min overfrodige krop og den gode sex jeg dyrker med dem. :mrgreen:

Glæder mig at høre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
BadGuy skrev, 1 time siden:

Heldigvis  er  der  både  mænd og kvinder  til  alle  lyster.  Det  viser  dette  her forum tydeligt. Vi  tænder  på  forskellige  typer,  kropstyper, aldre  og  lyster.  Nogen  mænd går  suverent  efter  den  billigste  oplevelse  og  brokker  sig  når  indlevelsen  ikke  var  tilstede  for  de 400 kr  de  betalte  for  15 min. 

Selvfølgelig  er  der  mænd  som  tænder  på  de  helt  unge og  meget  slanke  piger/kvinder.  Heldigvis  er  der  også  en  del  mænd  der  tænder  på  modne  kvinder store  som  små. 

Den størrelse  som @Christina ssbbw  tilbyder  har  jeg  ikke  set  mange  af,  og  selvfølgelig  er  der  mænd  som  tænder  på  det  hun  tilbyder.

Mit  ønske  for  2019

Jeg  ønsker  mig  gode  frække  oplevelser  med  mænd  som  tænder  på  mig.  Fantasere stadig  om  at  få  et  spermbad. Et  arrangeret  glory-hole  igen. Masse  af  dejlige  mænd  jeg  kan  tømme  og  sprøjteorgasmer til  mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadGuy

Syntes nu alle kvinder har en form for charme, jeg tænder på på slanke,buttetede og syntes faktisk det er frækkest med en kvinde med runde former..

frækt med et sperm bad ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fynbomanden

GODT NYTÅR.

Mit nytårsforsæt er at gøre præcist som jeg selv vil :) - og der er ingen bånd, der binder mig ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 time siden:

Du kan tro de findes. En af mine gode venner er sq en flot fyr, hvis jeg selv skal sige det. Piger og kvinder er i hvert fald helt vilde med ham. Men der er kun én kvindetype for ham. Big! Very big! Og sådan har han altid været siden vi var helt unge. Han kunne sagtens rende afsted med høje slanke tøser i flæng, men de siger ham ikke en skid. Han ser slet ikke på dem. Hans pussy-radar er kalibreret ind på en helt anden frekvens. Og han bader (apropos bad) i tissekone morgen, middag, aften.

Nå, det var et sidespring. Godt nytår :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...