Batman2019 0 Skrevet 14. August, 2019 Jeg vil meget gerne kontaktes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prostate massage 129 Skrevet 15. August, 2019 Er der så nogle af dem der ønskede kontakt der så har været på besøg hos bedstemor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Batman2019 0 Skrevet 15. August, 2019 Prostate massage skrev, for 4 minutter siden: Er der så nogle af dem der ønskede kontakt der så har været på besøg hos bedstemor? Jeg mangler kontaktoplysninger til hende, så gør jeg det sgu, intet som en der virkelig kan sit, shit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enen 2 Skrevet 15. August, 2019 Du kan da få kontakt oplysninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Batman2019 0 Skrevet 15. August, 2019 Enen skrev, for 59 minutter siden: Du kan da få kontakt oplysninger Meget gerne Kan du sende dem til mig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Esbjergdreng Skrevet 15. August, 2019 Hende vil jeg også gerne have lidt info på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jydemanden30 15 Skrevet 15. August, 2019 Hvor er bedstemor fra i Danmark? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
erjobareenmand 14 Skrevet 18. August, 2019 Gerne kontaktinfo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KBH-M 39 Skrevet 19. August, 2019 Enen skrev, den 8.8.2019 at 19:35: Ja vil du suttes så kan jeg få hende til at kontakte dig Ja tak, det ville da være dejligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jydemanden30 15 Skrevet 24. August, 2019 Hvor var denne dame fra? Jeg ville da også gerne have kontaktinfo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prostate massage 129 Skrevet 24. August, 2019 Mellem Ringsted og Køge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr 1 Skrevet 25. August, 2019 Jeg vil også gerne ha kontakt til bedstemor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dolken21 65 Skrevet 25. August, 2019 Jeg vil også gerne have information på hende På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Straight38 12 Skrevet 4. September, 2019 Jeg kunne også godt tænke mig info. På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daddy_delux 0 Skrevet 4. September, 2019 Jeg vil også meget gerne bede om kontakt info. På forhånd tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LesterBurnham 172 Skrevet 6. September, 2019 Jeg vil meget gerne have info kontaktinfo. Lyder sgu ret frækt med en så moden dame. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
johannes 56 Skrevet 7. September, 2019 Jeg vil også gerne have info kontakt det kunne være super frækt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 76 Skrevet 13. September, 2019 Jeg vil også gerne modtage kontakt oplysninger, tak på forhånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. September, 2019 Med trækfuglenes indtog kunne jeg forestille mig, at danske glædespiger efterhånden fandt det værd at forsøge sig som sukkerpiger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Årgang1973 14 Skrevet 16. September, 2019 Jeg modtager gerne kontakt oplysninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
perperhansen 26 Skrevet 22. September, 2019 Nogen der ved om bedstemor stadig sutter pik ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Straight38 12 Skrevet 23. September, 2019 Jeg var forbi for nylig. Nem kommunikation og ligetil, men desværre helt ligegyldigt besøg. Sød og flink men evner og service var i bedste fald middelmådigt. Udseende er en pæn ældre dame og så er det jo op til smag og behag. Prisen var ikke en gang billigt, så på trods af at beliggenheden passer mig perfekt, kommer jeg helt sikkert ikke igen, desværre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
perperhansen 26 Skrevet 25. September, 2019 Hvordan kommer man i kontakt med hende :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sigge 329 Skrevet 28. September, 2019 Vil også gerne i kontakt med hende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg