Glad for fransk 5 Skrevet 3. Oktober, 2019 Enen skrev, den 15.8.2019 at 06:38: Du kan da få kontakt oplysninger Hejsa kan du sende kontaktoplysninger på den ældre dame? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roberto88 4 Skrevet 3. Oktober, 2019 Hej Gutter Har lidt erfaring med sugardaters.dk men er ikke derinde længere kan jeg få nr eller lign på hende? Og hvor i landet er hun fra?:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benja4858 17 Skrevet 17. Oktober, 2019 Tager også med kyshånd imod hendes oplysninger , vil meget gerne på et lille visit hos den ældre dame. Håber på hjælp fra jer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 17. Oktober, 2019 Når kvinden har valgt at "gemme" sig på SD fremfor at indrykke en annonce, er det nok fordi hun foretrækker selv at bestemme, hvornår og hvordan hun kan kontaktes. Det synes jeg, at man skal respektere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enen 2 Skrevet 17. Oktober, 2019 Hun har selv ønsket at jeg deler hendes mail, og det har jeg på skrift Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enen 2 Skrevet 17. Oktober, 2019 Roberto88 skrev, den 3.10.2019 at 16:25: Hej Gutter Har lidt erfaring med sugardaters.dk men er ikke derinde længere kan jeg få nr eller lign på hende? Og hvor i landet er hun fra?:) [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 17. Oktober, 2019 Enen skrev, for 51 minutter siden: Hun har selv ønsket at jeg deler hendes mail, og det har jeg på skrift Fint. Så er der jo ikke noget problem. I den dialog jeg har haft med hende, har hun bare virket mere "forsigtig", men det er måske, det er mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. September, 2020 hvor er vi henne aldersmæssigt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 24. September, 2020 Et nyt link https://sugardaters.com/da/profile/w-Z_lwpMoL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 24. September, 2020 Arne Jensen skrev, for 10 minutter siden: Et nyt link https://sugardaters.com/da/profile/w-Z_lwpMoL Texas, USA?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg