sex2night 2 Skrevet 3. Januar, 2019 Hej er der nogen der har prøvet hende her og som måske kan fortælle hbordan det var https://annoncelight.dk/showad/266954 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riberhus 712 Skrevet 3. Januar, 2019 Selve oplevelsen ved jeg ikke noget om, men teksten er ikke een jeg personligt tænder på. Men, hvis du kigger lidt grundigt efter på de billeder, tror jeg du møder et omedn meget slapt maveskind og nogle bryster med ar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 3. Januar, 2019 riberhus skrev, for 27 minutter siden: Selve oplevelsen ved jeg ikke noget om, men teksten er ikke een jeg personligt tænder på. Men, hvis du kigger lidt grundigt efter på de billeder, tror jeg du møder et omedn meget slapt maveskind og nogle bryster med ar. Tænker hvad du regner med at få ud af den bemærkning? Er der ikke plads til alle slags typer og lyster.! At det måske ikke tænder dig er helt fint, men syntes din bemærkning er unødvendig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riberhus 712 Skrevet 3. Januar, 2019 Frodige Ida skrev, for 21 minutter siden: Tænker hvad du regner med at få ud af den bemærkning? Er der ikke plads til alle slags typer og lyster.! At det måske ikke tænder dig er helt fint, men syntes din bemærkning er unødvendig. bemærk at jeg netop af samme årsag undlod at lægge nogen værdi i den sidste sætning, det var rent informativt, så kan man jo selv vælge. teksten og den information den sender kan jeg vel godt sige ikke stemmer overens med mine lyster - andre kan jo have det modsat. Så jeg synes faktisk jeg var sober, selv i år 2, efter krænkelsen blev vor nye gud 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 3. Januar, 2019 riberhus skrev, for 53 minutter siden: bemærk at jeg netop af samme årsag undlod at lægge nogen værdi i den sidste sætning, det var rent informativt, så kan man jo selv vælge. teksten og den information den sender kan jeg vel godt sige ikke stemmer overens med mine lyster - andre kan jo have det modsat. Så jeg synes faktisk jeg var sober, selv i år 2, efter krænkelsen blev vor nye gud Jeg føler mig nu ikke krænket men syntes stadig din bemærkninger er unødvendige. Du ved vel nok at det er de færreste gper der ligner en model pillet ud af PLAYBOY IRL medmindre de har gennemgået en større photoshop. De fleste piger er helt almindelige kvinder med alt hvad det indebærer. Jeg bliver stadig overrasket over hvor almindelige de ser ud i virksomheden når man møder en kollega. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riberhus 712 Skrevet 3. Januar, 2019 Helt ok Ida, tror egentligt vi er rimeligt enige! Derfor forsøgte jeg også at holde mit oprindelige indlæg kort og sobert og informativt. Jeg er faktisk selv mest til helt almindelige kvinder, men det kan skam blive for almideligt for mig (Især hvis jeg skal betale for det) og der synes jeg bare at det er nemmere at GP'en er åben omkring det og informerer på forhånd, så undgår begge parter et akavet møde. Jeg bryder mig ikke om at skulle afvise en person pga. udseendet når jeg står overfor hende, det gør jo lisså ondt på hende som det ville gøre på mig, hvis hun afviste mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ken83 48 Skrevet 3. Januar, 2019 er også nysgerrig, så følger lige med her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tigerdyret123 55 Skrevet 6. Januar, 2019 Er det bare lige på, eller starter hun med et blow? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg