AlfaN 2235 Skrevet 4. Januar, 2019 Lækker og sød pige, men hun virker ik som om hun er ok med det hun laver eller også kan hun bare ikke lide sex med mig. Meget mørkt rum, man må næsten ikke røre og hun lader ikke en komme ret langt ind ved sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 951 Skrevet 4. Januar, 2019 Kunne du ikke smide et link op, så skal vi andre ikke gætte på hvem og hvor hun kan findes? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 4. Januar, 2019 Hmm hvor mon en sugarbabe findes? Og har skrevet hvad hun kalder sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 5. Januar, 2019 (edited) Chocolove 27 år i Hellerup https://sugardaters.dk/show?alias=Chocolove Redigeret 5. Januar, 2019 af Mr. Bean Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bighead 253 Skrevet 5. Januar, 2019 AlfaN skrev, for 21 timer siden: Lækker og sød pige, men hun virker ik som om hun er ok med det hun laver eller også kan hun bare ikke lide sex med mig. Meget mørkt rum, man må næsten ikke røre og hun lader ikke en komme ret langt ind ved sex. Jeg har med en anden pige oplevet noget tilsvarende. Mørkt rum - lidt tvetydige signaler. Herefter er jeg (9 ud af 10 gange) begyndt at insisterer på, at vi først mødes til en kop kaffe ell. lign. Risikoen ved blot at mødes er, at det desværre nogen gange viser sig, at være camoufleret (men dyr) prostitution - dvs. lidt som på en klinik eller i privat lejlighed med udenlandsk prostitueret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 3. Februar, 2019 Andre med erfaringer med chokolove?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Stud 25 Skrevet 14. Februar, 2019 Lavede en aftale og fik adressen. Jeg skulle skrive når jeg var fremme 10 minutter senere. I mellem tiden var jeg blevet blokeret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
62peter 24 Skrevet 6. September, 2019 Har en aftale på mandag spændende hborsan det forløber Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
62peter 24 Skrevet 9. September, 2019 Fik en fin aftale i hus med eb ca tid i dag omkring 12, så skulle hun til tandlæge, og klar kl 14. 1230 var hun så klar og kunne hentws ved Bruuns, så blev det lavet om til Magasin. Havde aftalt en tue i bilen, men hun var igang med et værelse hvor vi kunne komme 1430 og så efrer 16. Så takkede nwj tak i dag ellers let at skrive med og fik også tilsendt nogle foto for at holde interessen tænker jeg. Det er lykkes så næste gang jeg er i århus skal det hvis planlægges i god tid og ikke dagen før så alle tider er ordentlig afstemt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 134 Skrevet 16. Marts, 2020 Er hun stoppet på sd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 16. Marts, 2020 Pikken 69 skrev, for 6 timer siden: Er hun stoppet på sd? Håber jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 134 Skrevet 17. Marts, 2020 AlfaN skrev, for 10 timer siden: Håber jeg. Hvad da om jeg må spørge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 17. Marts, 2020 Pikken 69 skrev, for 2 timer siden: Hvad da om jeg må spørge? Som jeg startede tråden med for et år siden, virkede hun slet ikke ok med den hun lavede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 134 Skrevet 17. Marts, 2020 AlfaN skrev, for 7 timer siden: Som jeg startede tråden med for et år siden, virkede hun slet ikke ok med den hun lavede. Okay.Har hørt det samme men også at hun rånyder samværet...Måske det kommer an på hendes humør på dagen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 134 Skrevet 30. Marts, 2020 AlfaN skrev, den 16.3.2020 at 21:14: Håber jeg. Er hun så ikke. https://www.annoncelight.dk/showad/292381 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 30. Marts, 2020 Pikken 69 skrev, for 2 timer siden: Er hun så ikke. https://www.annoncelight.dk/showad/292381 Og du ved det er hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 134 Skrevet 30. Marts, 2020 AlfaN skrev, 1 time siden: Og du ved det er hende? 100%! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snablen 40 Skrevet 10. Juli, 2020 Jeg har været sammen med hende. Hun er lækker og sød. God pris også. Hun kom forbi min lejlighed til aftalt tid. Ingen problemer der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1272 Skrevet 10. Juli, 2020 har også været samme med hende. Lækker pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg