Hop til indhold
Hunting for beaver

FKK Leipzig del 8

Recommended Posts

,,, Vi går sammen ned i løvens hule,,der fester folk og de er bare glade griner og pjatter, andre ligger og sover i de tilbage trukkede sofaer,,, 

Jeg går lidt rundt nu, og ser endelig hende som jeg nok allerhelst ville ha været sammen med,,af alle pigerne,,, stå UDEN nogle andre mænd omkring sig. Går direkte og målrettet over til hende og fremstødet,, " zimmer bitte",, men får svaret,, sorry Honey Im off duty,, altså holder de fleste "fyraften",, nu

Lidt øv fornemmelse i kroppen da jeg jo ikke selv synes jeg havde været for frembrusende,, jeg har bare kørt en lidt forkert taktik,, men for helvede der var måske 30 damer og kunne simpelthen ikke nå og kende dem allesammen, men lige i det her tilfælde så havde jeg virkelig dummet mig, fordi hun havde de sygeste frække flotte forførende katteøjne,, 

Hvorfor er det at vi mænd ikke bare kan fokusere på alt det vi har opnået,, istedet for det som ikke kan opnås,, altså det umulige,, 

Det tager jeg i den grad til efterretning hvis jeg skulle besøge ligende klub i fremtiden,,,..men hånden på hjertet så er jeg nu godt tilfreds alligevel,, :)

Havde faktisk haft 2 chancer med hende tidligere, men var allerede på vej på zimmer den ene,, og den anden kom en hvis Hr. Rejsenetværk mig i forkøbet,,,Fandens til kammarat,,ordet  "wing-mand",, får lige pludselig en helt ny betydning B)

. En stor ros til ham for at score aftenen's flotteste sild,, bare min egen mening :rolleyes:

Ved siden af selve FFK klubben er der en separat indgang, som var en form for lusthaus,, ( lysthus) frit oversat. 

Der var 2 piger som sad og ventede på 2 barstole i hvert sit lokale, men alligevel så tæt på hinanden at de lige kunne holde øje og passe på hinanden. 

Den ene pige en lidt ældre mild fra Bulgarien, var bare så parat til at byde mig indenfor,, hun var ok pæn og præsentabel,, jeg kom dog desværre til at fucke det lidt op, nok min indre svine-hund som gjorde oprør,, nu måtte det vel være rigeligt for denne gang her kære Hunter. 

Jeg forlod hende for at gå tilbage til selve klubben, men den anden pige kaldte på mig jeg var gået 2 skridt ned af trapperne igen. 

Ved ikke hvad der fik mig til at vende om, har virkelig ingen anelse,, what so ever,, 

Jeg begyndte en længere samtale med hende,, og fortalte hvem jeg var og kom fra. Hun var nysgerrig for at høre om mit ophold havde levet op til mine egne forventninger. 

Jeg fortalte hende om min aften bare sådan i store træk,, og hun lyttede og grinte og vi hyggede os bare på den gode uskyldige måde. 

Hun prøvede slet ikke at sælge sig selv,, men hvis hun havde gjort dette så tænker jeg at jeg var for svag til at afvise hende,, hun var simpelthen bare så sød og dejlig at være i selskab med, havde jeg da bare begyndt hos hende,, :P

VictorBBC,, var der også dog lidt på sidelinjen, og vi overvejede flere gange at prøve hende samtidig,, men igen fuckede jeg det op, og det løb desværre ud i sandet,, undskyld min ven VictorBBC, jeg må gøre det godt igen en anden gang,,, hi hi 

Pigen som iøvrigt er fra Ungarn,, hedder Csilla,, og det betyder stjerne på hendes sprog,,, 

Vi går sammen ud VictorBBC og jeg og kigger op mod nattehimlen det er koldt og stjerneklart,, der er en masse stjerner på himmelen denne smukke nytårs nat. 

Vi blir enige om at pakke sammen og forlade klubben,, klokken er nu ca 2.30

Jeg kigger op da jeg afleverer min nøgle og ser måske 8-10 tændte kammaraer som køre med live billeder,, ser flere mennesker klart og tydeligt også det de laver,,,, 

Hmmmm dvs. at alt det jeg har oplevet har flere andre også kunne følge med i. 

Spørger ind til dette, og får at vide at det udelukkende er for folks sikkerhed, og de billeder og evt video vil blive slettet løbende,,, men i tilfælde af problemer så kan de bruges som bevis materiale. 

Jeg kigger lige  en sidste gang ned i stambaren og folk hygger sig danser drikker og skåler mv. 

Der ser jeg Ramona komme hen mod mig,,, hun spørger om jeg vil med hende i sauna, men har VictorBBC sidende ventende i bilen så siger desværre nej til hende, men lige der var min plan at komme på re visit allerede samme dag lidt over middag når de åbnede,, jeg skulle jo forlade mit hotelværelse og kunne jo ligeså godt lige få tiden til at gå med andet end at go på shopping fx. 

Siger til hende at jeg måske bille dukke op igen over middag og hun sagde at hun ville håbe at jeg kom fordi hun synes at jeg var så sød og rar at være i selskab med,, det valgte jeg at tro blindt på,,, 

Vi tog pænt afsked, MED et lille tungekys,, nok et lille salgs tricks fra hendes side

Jeg lovede hende dog intet, kun at jeg ville prøve at komme tilbage som planlagt,  

Jeg havde jo fri hele tirsdagen og onsdagen,, skulle først møde på arb igen om torsdagen,, 

Vi kørte hjem og fik lidt søvn,  

Fortsættelse følger,,,, 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 46 minutter siden:

Jeg er os godt bidt af dine historier. 

Tænker jeg måske skulle tage på veninde tur engang med nogle af tøserne 

Tak Tanja "Fox",,, :)

Ja kunne da være mega hyggeligt for jer,, der findes helt sikkert samme koncept med mænd for jer,, mon ikke 

Ellers må i gå i byen og selv støve dem op :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 10 minutter siden:

Tak Tanja "Fox",,, :)

Ja kunne da være mega hyggeligt for jer,, der findes helt sikkert samme koncept med mænd for jer,, mon ikke 

Ellers må i gå i byen og selv støve dem op :rolleyes:

Øøøh jeg vil sku da ind til kvinderne :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 1 minut siden:

Øøøh jeg vil sku da ind til kvinderne :lol:

Det kan du sgu ikke få lov til ven,, 

Enten så tror mændene at du er på arb. Og du blir nok jaget vildt :P

Ellers fratager du jo bare vores chance for selv at møde dem,, de ville nok hellere være på rum med dig, end sådan nogle som os 

Medmindre i tilbyder noget frækt sammen såsom threesomes,, ja der er flere mulige scenarier,, SF 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 13 minutter siden:

Nåhh nu forstår jeg dig,,, 

Du ER til kvinder,:P,, det er jeg også,,, surprice :D

Jeg er til begge dele. 

Men pik får jeg jo i forvejen af mine dejlige gæster og min mand. Så misserne kunne j eg jo passende få der :D

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 1 time siden:

... søge job...

Af juridiske årsager lægger de tyske klubber megen vægt på, at pigerne er selvstændige erhvervsdrivende, og at klubberne ikke har noget med deres aktiviteter at gøre.

Der fremgår tydeligt af klubbernes hjemmesider, hvor pigerne omhyggeligt betegnes som gæster på samme måde som mændene.

Helt privat inde i sit hovede kan man jo så selv afgøre, om man vil tro 100 pct. på den udlægning, men søge et job i en klub kan du næppe.

Hvis du virkelig er interesseret, skal du nok skrive til klubben og bede dem fortælle, hvordan du rent praktisk skal bære dig ad, hvis du vil udøve dit selvstændige erhverv der.

Og hvis du prøver, er i det mindste jeg meget interesseret i, hvordan det ser ud fra pigernes synspunkt.

Vi har masser af begejstrede beretninger fra de tyske klubber (også en fra mig selv), men de er alle set fra mændenes synspunkt.

Så hvis du vil tage en tur for holdet, er du meget velkommen.

Her har jeg da i det mindste en undskyldning for ikke at gøre det selv. Jeg har ikke forsøgt, men jeg fornemmer, at jeg vil se meget lidt overbevisende ud iført bodystocking og to poser vat.

Og så tusind tak for Hunting for Beavers beretning. Jeg glæder mig til fortsættelsen og til at læse beretningerne fra Rejsenetværk og Victor.

De tyske klubber er en fantastisk oplevelse, som ethvert hankønsvæsen bør prøve mindst én gang i sit liv.

Din - og alle jer andres

AM

Redigeret af 2300AM

Del dette indlæg

Link til indlæg
2300AM skrev, for 28 minutter siden:

Af juridiske årsager lægger de tyske klubber megen vægt på, at pigerne er selvstændige erhvervsdrivende, og at klubberne ikke har noget med deres aktiviteter at gøre.

Der fremgår tydeligt af klubbernes hjemmesider, hvor pigerne omhyggeligt betegnes som gæster på samme måde som mændene.

Helt privat inde i sit hovede kan man jo så selv afgøre, om man vil tro 100 pct. på den udlægning, men søge et job i en klub kan du næppe.

Hvis du virkelig er interesseret, skal du nok skrive til klubben og bede dem fortælle, hvordan du rent praktisk skal bære dig ad, hvis du vil udøve dit selvstændige erhverv der.

Og hvis du prøver, er i det mindste jeg meget interesseret i, hvordan det ser ud fra pigernes synspunkt.

Vi har masser af begejstrede beretninger fra de tyske klubber (også en fra mig selv), men de er alle set fra mændenes synspunkt.

Så hvis du vil tage en tur for holdet, er du meget velkommen.

Her har jeg da i det mindste en undskyldning for ikke at gøre det selv. Jeg har ikke forsøgt, men jeg fornemmer, at jeg vil se meget lidt overbevisende ud iført bodystocking og to poser vat.

Og så tusind tak for Hunting for Beavers beretning. Jeg glæder mig til fortsættelsen og til at læse beretningerne fra Rejsenetværk og Victor.

De tyske klubber er en fantastisk oplevelse, som ethvert hankønsvæsen bør prøve mindst én gang i sit liv.

Din - og alle jer andres

AM

Fedt sku. Kunne godt være det var en ide det der. Jeg takker mange gange for info

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...