Guest Nemtøs Skrevet 7. Januar, 2019 Alkoholikeren skrev, for 48 minutter siden: Jeg syntes at Agetha er en skøn skæv eksistens og aflevere nogle fede budskaber som ind i mellem forklares inden efterfølgnde debat, jeg syntes det er så fedt med lidt diversitet og elsker “de skæve” så kære Agheta skriv herinde alt det du mangter og vil, og være så bedøvende ligeglad med “de liges” udsagn og meninger. go girl. alko Måske fejltolker jeg dit skriv - men jeg går ikke ud fra du kender Agetha irl. Hvordan kan du give hende etiketten skæv eksistens blot fordi hun skriver som hun gør herinde? Og hvad er en skæv eksistens? Jeg finder din kommentar total dømmende og generaliserende. Er du selv en mere eller mindre skæv eksistens end andre herinde? Jeg husker at du med dine fordomme i en anden tråd antydede at jeg umuligt kunne have en finansiel uddannelse, når jeg nu agere som gp'er herinde. Kunne vi i det mindste gøre et forsøg på at være mindre dømmende. Mine fordomme ift hvilke mænd der benytter sig af købesex, er i høj grad gjort til skamme. Fik luft for den mavesyre dit indlæg gav hos mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 7. Januar, 2019 Nemtøs skrev, for 18 minutter siden: Måske fejltolker jeg dit skriv - men jeg går ikke ud fra du kender Agetha irl. Hvordan kan du give hende etiketten skæv eksistens blot fordi hun skriver som hun gør herinde? Og hvad er en skæv eksistens? Jeg finder din kommentar total dømmende og generaliserende. Er du selv en mere eller mindre skæv eksistens end andre herinde? Jeg husker at du med dine fordomme i en anden tråd antydede at jeg umuligt kunne have en finansiel uddannelse, når jeg nu agere som gp'er herinde. Kunne vi i det mindste gøre et forsøg på at være mindre dømmende. Mine fordomme ift hvilke mænd der benytter sig af købesex, er i høj grad gjort til skamme. Fik luft for den mavesyre dit indlæg gav hos mig Hmm, det er faktisk et super relevant og klogt indlæg af dig nemtøs. Det må jeg sige, der ryger mine celler på hjernerefleksion Super flot indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 7. Januar, 2019 Jeg har lyttet og er total til danske mænd, giv mig Jarlov....hehehe Fuck han er lækker. I politik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 7. Januar, 2019 Lady C skrev, den 5/1/2019 at 15:18: Kære Agetha Du forekommer Mig at være en lidt "skæv eksistens " . Men Jeg har en stor forkærlighed for skæve eksistenser . Og kunne oprigtig talt godt tænke Mig at møde dig. Dit skriv er tiltider helt uforståeligt . Og kommer så nogen gange til at fremstå lidt komisk. Selvom det ikke var hensigten. Men Jeg tror ikke du kan se det selv. Jeg kan tage Mig selv i at blive lidt frustreret når Jeg ikke forstår hvad det er du mener. For Jeg synes samtidig at dit skriv emmer af sorg og indre smerte - men Jeg kan jo tage fejl. Det korte af det lange er at Jeg er ret overbevist om at ingen herinde hader dig . Måske du tager de små godmodige drillerier som et udtryk for had. Det er det ikke - Jeg ser det som små kommentarer af småfrustration over at man ikke kan forstå det du skriver . Altså meningen bag. Jeg synes du giver liv til sitet . Kram Lady C Forhelvede da smukke dig. Hvor skal jeg give liv. Du beskriver så smukke ting, at det gør ondt i hjertet med vores fight. Glem den. og lad os tales ved i morgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 8. Januar, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 8 timer siden: Fik luft for den mavesyre dit indlæg gav hos mig Det var godt. Jeg går ud fra at du har læst Aghetas svar og reaktion på mit skriv til og om hende. Redigeret 8. Januar, 2019 af Alkoholikeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 8. Januar, 2019 Nemtøs skrev, for 20 timer siden: Måske fejltolker jeg dit skriv - men jeg går ikke ud fra du kender Agetha irl. Hvordan kan du give hende etiketten skæv eksistens blot fordi hun skriver som hun gør herinde? Og hvad er en skæv eksistens? Jeg finder din kommentar total dømmende og generaliserende. Er du selv en mere eller mindre skæv eksistens end andre herinde? Jeg husker at du med dine fordomme i en anden tråd antydede at jeg umuligt kunne have en finansiel uddannelse, når jeg nu agere som gp'er herinde. Kunne vi i det mindste gøre et forsøg på at være mindre dømmende. Mine fordomme ift hvilke mænd der benytter sig af købesex, er i høj grad gjort til skamme. Fik luft for den mavesyre dit indlæg gav hos mig Nemtøs læs lige dit indlæg igen, linje for linje, især den linje hvor du skriver kunne vi i det mindste.......sådannsat lidt på spidsen, dømmer og fordømmer di selv, med andre ord du gør selv det du bebrejder mig, og vil have at “vi” forsøger at være mindre dømmende... Men som skrevet tidligere, godt du fik luft for mavesyren... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg