Gabel 306 Skrevet 4. Januar, 2019 Nogen der kan fortælle lidt om dette sted? https://massage.side6.dk/sexybianca Det er helt sikkert fake billeder, men hvad møder man på adressen for tiden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chef123 Skrevet 4. Januar, 2019 Pigen har jeg besøgt flere gange og jeg har altid været glad og tømt når jeg var færdig hun er både sød og fræk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 4. Januar, 2019 chef123 skrev, for 12 minutter siden: Pigen har jeg besøgt flere gange og jeg har altid været glad og tømt når jeg var færdig hun er både sød og fræk Kan du lave en hurtig beskrivelse af hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chef123 Skrevet 4. Januar, 2019 Gi hende nu bare et besøg hun er det værd hun kan sit kram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 4. Januar, 2019 chef123 skrev, for 5 minutter siden: Gi hende nu bare et besøg hun er det værd hun kan sit kram Er hun en mørk slank pige? Hvad alder vil du skyde hende til? Kunne være dejligt med lidt info til broderskabet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 4. Januar, 2019 chef123 skrev, for 43 minutter siden: Gi hende nu bare et besøg hun er det værd hun kan sit kram Kan du i det mindste sige om billederne passer, jeg har lidt dårlige erfaringer fra stedet med billeder der er lidt optimistiske (læs 10 kg mere i virkeligheden), det gør jo en verden til forskel når man tænder på slanke piger.. Hvad måtte du betale og for hvad? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 4. Januar, 2019 Har lige lavet en anmeldelse på hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg