Jesper8600 56 Skrevet 5. Januar, 2019 Bare lad være... Billede er så langt fra sandheden - hun er sur, fæl, grim og bliver så vred når man smutter.... https://annoncelight.dk/showad/264656 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 5. Januar, 2019 Like any ugly old russian fart...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alcacer 354 Skrevet 5. Januar, 2019 Lokker med billeder af Claudia Schiffer... Og Joseph Gordon-Levitt! Ja hvorfor ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stigolsen62 1 Skrevet 5. Januar, 2019 TAK for indlæg Jesper8600 Gad vide hvor mange kunder der lægger penge der ? De stalker har jeg ondt af . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. April, 2019 Prøvede hende i Frederikshavn hun vil ikke have pik i fissen. Hun prøver at malke prikken med hånden i stedet for og det betaler vi jo ikke for en spiller. Hun giver sheriffstjerner når man beder om gfe sex. Hun er spild af tid og penge. Hun er blæst ingen kundeservice selv med tolk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 22. April, 2019 Hæ ja det kunne jeg forstille mig - har aldrig forstået hvorfor de bliver sure når man smutter igen. Har tit selv været ude for det. De bliver nok sure over at man gennemskuede deres scam og fik kamelen at se uden at slippe en slante Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 22. April, 2019 Det lyder som om, hun slet ikke vil være i branchen, så hjælp hende til at stoppe ved ikke at besøge hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1111 Skrevet 22. April, 2019 Tja hun skriver også at hendes billeder er absolut virksomhed?? Er det egentlig godt eller skidt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg