niels6663 428 Skrevet 6. Januar, 2019 Godaften Jeg havde allerede for nogle uger siden lavet en aftale med Amy, og fik lige bekræftet vores aftale i går. I dag besøgte jeg hende for første gang - men forhåbentlig ikke den sidste. Amy er virkelig sød at være sammen med, hun har klasse! Og så er hun virkelig smuk. Mangt og meget godt er allerede skrevet om hende i dette forum, og jeg kan kun sige, at det passer alt sammen, og meget mere end det. Jeg blev mødt i døren af en smilende Amy, og budt velkommen, og ført ind i det værelse vi skulle være i. Amy er en rigtig GFE, med masser af kram og kys, øjenkontakt og nærvær. Det er dejligt at være i hendes selskab, man føler sig virkelig i godt tilpas når man er sammen med hende. Når man samtidig har skøn sex med hende bliver det næppe meget bedre. Jeg håber i hvert fald at få lov at besøge hende igen i ikke alt for fjern fremtid . Og husk når I besøger hende, så pas godt på hende. Det fortjener hun! niels6663 https://annoncelight.dk/showad/254508 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slapman 276 Skrevet 6. Januar, 2019 Hvordan er prislejet? Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansensød 31 Skrevet 6. Januar, 2019 hej slapman skriv og spørg -Amy men kan love dig at det er rimeligt og du vil synes det er givet godt ud Amy er sød fræk charmerende smuk - det fås ikke bedre 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amy hot 120 Skrevet 7. Januar, 2019 niels6663 skrev, for 23 timer siden: Godaften Jeg havde allerede for nogle uger siden lavet en aftale med Amy, og fik lige bekræftet vores aftale i går. I dag besøgte jeg hende for første gang - men forhåbentlig ikke den sidste. Amy er virkelig sød at være sammen med, hun har klasse! Og så er hun virkelig smuk. Mangt og meget godt er allerede skrevet om hende i dette forum, og jeg kan kun sige, at det passer alt sammen, og meget mere end det. Jeg blev mødt i døren af en smilende Amy, og budt velkommen, og ført ind i det værelse vi skulle være i. Amy er en rigtig GFE, med masser af kram og kys, øjenkontakt og nærvær. Det er dejligt at være i hendes selskab, man føler sig virkelig i godt tilpas når man er sammen med hende. Når man samtidig har skøn sex med hende bliver det næppe meget bedre. Jeg håber i hvert fald at få lov at besøge hende igen i ikke alt for fjern fremtid . Og husk når I besøger hende, så pas godt på hende. Det fortjener hun! niels6663 https://annoncelight.dk/showad/254508 Tak søde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JonE 107 Skrevet 7. Januar, 2019 Kan kun give Niels6663 ret: Amy er fantastisk. Jeg er så heldig at jeg skal besøge hende for tredie gang på fredag........ glæder mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 10. Januar, 2019 JonE skrev, den 07-01-2019 at 21:39: Kan kun give Niels6663 ret: Amy er fantastisk. Jeg er så heldig at jeg skal besøge hende for tredie gang på fredag........ glæder mig Jeg misunder dig, for Amy er bare så sød og skøn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JonE 107 Skrevet 11. Januar, 2019 niels6663 skrev, for 21 timer siden: Jeg misunder dig, for Amy er bare så sød og skøn Ja - endnu engang helt i top - kan stærkt anbefales.... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amy hot 120 Skrevet 11. Januar, 2019 JonE skrev, for 7 timer siden: Ja - endnu engang helt i top - kan stærkt anbefales.... Du er virklig sød og gentelman virklig meget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinoole 2 Skrevet 12. Januar, 2019 Ja det er fine anmeldelser Amy får jeg havde en aftale idag kl 10 og er så vågnet med influenza hvorfor jeg aflyser kl ca 7:30 er lidt skuffet over svaret fra Amy citat du er useriøs 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michael J 414 Skrevet 20. Januar, 2019 wauw - havde en aftale med Amy søndag formiddag og kan kun melde mig ind i fanklubben. Jeg havde bestilt tid i forvejen, men var egentlig lidt uoplagt da dagen kom og var lige ved at aflyse. Det ændrede sig i sekundet jeg mødte Amy. Jeg blev overasket over hvor smuk hun er, da man jo ikke kan se ansigtet på billederne. Når hun smiler mens man ser ind i de smukke mørke øjne og derefter kysser blidt, så bliver der liv ... Der kan vel ikke skrives meget om oplevelsen der ikke allerede er skrevet, men havde en skøn 1/2 time (og lidt til) og hun fik det til at at det virke som om hun også havde det. Det bliver bestemt gentaget. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 558 Skrevet 20. Januar, 2019 Bare anmeldelserne får det til å sitre i kroppen efter Amy... For en oplævelse det ville været. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amy hot 120 Skrevet 20. Januar, 2019 Michael J skrev, for 2 timer siden: wauw - havde en aftale med Amy søndag formiddag og kan kun melde mig ind i fanklubben. Jeg havde bestilt tid i forvejen, men var egentlig lidt uoplagt da dagen kom og var lige ved at aflyse. Det ændrede sig i sekundet jeg mødte Amy. Jeg blev overasket over hvor smuk hun er, da man jo ikke kan se ansigtet på billederne. Når hun smiler mens man ser ind i de smukke mørke øjne og derefter kysser blidt, så bliver der liv ... Der kan vel ikke skrives meget om oplevelsen der ikke allerede er skrevet, men havde en skøn 1/2 time (og lidt til) og hun fik det til at at det virke som om hun også havde det. Det bliver bestemt gentaget. Søde tak for din skønne order og tak for dejlig oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 20. Januar, 2019 JonE skrev, den 11-01-2019 at 17:30: Ja - endnu engang helt i top - kan stærkt anbefales.... Ja, det er virkelig skønt. Besøgte hende i dag, og det var om muligt endnu bedre end første gang . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinoole 2 Skrevet 31. Januar, 2019 i skriver alle hun er så pragt fuld så måske skulle man lave en aftale til på fredag har set hun har vagt hun er i øje blikket den mest roset så vil lig checke om det er rigtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanfar 0 Skrevet 3. Februar, 2021 Nogen som ved om hun er stoppet i branchen eller om hun fortsætter med andet navn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smackthepony 24 Skrevet 3. Februar, 2021 Hanfar skrev, for 7 minutter siden: Nogen som ved om hun er stoppet i branchen eller om hun fortsætter med andet navn? Damn... tak for genoplivningen af den her, for hun ser og lyder da for vild. Har en kæmpe svaghed for arabiske piger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 3. Februar, 2021 Hanfar skrev, for 2 timer siden: Nogen som ved om hun er stoppet i branchen eller om hun fortsætter med andet navn? Hendes brugerprofil herinde er aktiv, prøv at skrive og spørge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg