Frække Tanja 3633 Skrevet 7. Januar, 2019 (edited) Hej alle. Hensetyven vandt den 9. Dec i min kalender og da han ikke har mulighed for at indløse og alt til julekalenderen er smidt ud har jeg valgt at trække en ekstra vinder i Gokkesokken, da hensetyven ønskede en anden kunne få glæde af hans gevinst. Så jeg imødekommer hans ønske på denne måde og trækker en ekstra vinder i januar. Kys fra Tanja VID_20190107_231647.mp4 Redigeret 7. Januar, 2019 af Frække Tanja 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 7. Januar, 2019 Jeg tager ellers gerne en extra halv time;-) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hot66 23 Skrevet 7. Januar, 2019 Hej Frække Tanja Kan man nå og være med ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 7. Januar, 2019 Hot66 skrev, for 2 minutter siden: Hej Frække Tanja Kan man nå og være med ? Du kan godt nå at være med. Man skal følge mig inden 10 dage før slut på måneden og er så med fra der. I efterfølgende måned. Føler man først efter deadline går der yderligere en måned før man er med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hot66 23 Skrevet 7. Januar, 2019 Er noget ny i det her men jeg trykkede på følg mig og det er vel det ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 7. Januar, 2019 Frække Tanja skrev, for 34 minutter siden: Hej alle. Hensetyven vandt den 9. Dec i min kalender og da han ikke har mulighed for at indløse og alt til julekalenderen er smidt ud har jeg valgt at trække en ekstra vinder i Gokkesokken, da hensetyven ønskede en anden kunne få glæde af hans gevinst. Så jeg imødekommer hans ønske på denne måde og trækker en ekstra vinder i januar. Kys fra Tanja VID_20190107_231647.mp4 Haloooo frække Tanja Tak for at dele,,, så blev det alligevel februar allerede i januar,,, Hun taler godt nok hurtigt Idag,,eller er det bare mig ,,,,,, måtte lige se / høre klippet igen for at forstå være opdateret, ja det går ikke så hurtigt herhjemme Lidt øv at det er blevet "smidt ud",, kunne være rart at se lidt hjemmevideo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 7. Januar, 2019 Hot66 skrev, for 27 minutter siden: Er noget ny i det her men jeg trykkede på følg mig og det er vel det ? Nej kan ikke se dig på listen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hot66 23 Skrevet 8. Januar, 2019 Hejsa. Så er den vist der, følger dig nu . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 8. Januar, 2019 Må da også prøve at være med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg