AalborgLook 5177 Skrevet 16. Januar, 2019 Lia skrev, for 4 timer siden: Hvorfor skulle jeg give dig gratis tilbud? Det da sindsygt. Altså, hvis du læser det MrLovaLova skriver så vil HAN give den en gratis omgang pik som DU ikke skal betale for. Det syntes jeg da var et pænt tilbud af ham, men det er desværre for sent nu da han har trukket tilbudet tilbage. Del dette indlæg Link til indlæg
Lia 66 Skrevet 16. Januar, 2019 AalborgLook skrev, for 1 minut siden: Altså, hvis du læser det MrLovaLova skriver så vil HAN give den en gratis omgang pik som DU ikke skal betale for. Det syntes jeg da var et pænt tilbud af ham, men det er desværre for sent nu da han har trukket tilbudet tilbage. Jeg svarede netop på det og nej tager ikke imod den slags tilbud. Tror desuden ikke han er et godt knald når han fremstår på den måde. Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 16. Januar, 2019 Lia skrev, for 2 minutter siden: Jeg svarede netop på det og nej tager ikke imod den slags tilbud. Tror desuden ikke han er et godt knald når han fremstår på den måde. Jeg kan så læse mig til at der er nogen der heller ikke syntes at du er et godt knald. Men held og lykkke med din tråde her frem over. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Lia 66 Skrevet 16. Januar, 2019 AalborgLook skrev, for 1 minut siden: Jeg kan så læse mig til at der er nogen der heller ikke syntes at du er et godt knald. Men held og lykkke med din tråde her frem over. Endnu en dum. Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 16. Januar, 2019 (edited) Lia skrev, for 11 minutter siden: Er du igen dum? Du skriver til en voksen person. Altså aldrig har jeg selv oplevet mere umodne mandfolk nogen steder end dette forum. Folk gør kun nar af ens forretning når man tydeligvis mener dette indlæg seriøst. Bliv dog voksen... If and I just say if.... If you think that you are surrounded by idiots. Then the possibillity is pretty big that you are one too.... Just saying...... Redigeret 16. Januar, 2019 af Buddha 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 16. Januar, 2019 Lia skrev, for 1 minut siden: Endnu en dum. Når det kommer fra dig vil jeg betragte det som et kompliment - så tak for det. 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 16. Januar, 2019 Hvem er denne kvindelige troll som hader alle mænd ??? Fortæl fortæl. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 16. Januar, 2019 Nemtøs skrev, for 6 minutter siden: Hvem er denne kvindelige troll som hader alle mænd ??? Fortæl fortæl. Jeg syntes diskretionen herinde skal komme alle tilgode,selvom vi flere gange har set hvad brug af flere Nicks får af negativ betydning Specielt jer lyserøde kan være lidt udsatte,og i den forbindelse syntes jeg det er fint med muligheden for et kontroversielt indlæg under andet brugernavn hvis man kommer i bekneb eller nød Eller må du forsøge med en opklaring bag linjerne. Enzo. Del dette indlæg Link til indlæg
Lia 66 Skrevet 16. Januar, 2019 AalborgLook skrev, for 33 minutter siden: Når det kommer fra dig vil jeg betragte det som et kompliment - så tak for det. Luk røven. Stakkel. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 16. Januar, 2019 Enzo L'uri skrev, for 1 minut siden: Jeg syntes diskretionen herinde skal komme alle tilgode,selvom vi flere gange har set hvad brug af flere Nicks får af negativ betydning Specielt jer lyserøde kan være lidt udsatte,og i den forbindelse syntes jeg det er fint med muligheden for et kontroversielt indlæg under andet brugernavn hvis man kommer i bekneb eller nød Eller må du forsøge med en opklaring bag linjerne. Enzo. Helt enig med dig - jeg blev blot overvældet af nysgerrighed og kan læse mig frem til der er flere i tråden som ved hvem denne positive kvinde også udgiver sig for. Diskretionen skal altid vægtes højt. Jeg følger med i tråden med iver og kedsomhed, idet jeg heller ikke har formået at indfange mænd i dag så må nøjes med EG læsning Del dette indlæg Link til indlæg
Lia 66 Skrevet 16. Januar, 2019 Enzo L'uri skrev, for 4 minutter siden: Jeg syntes diskretionen herinde skal komme alle tilgode,selvom vi flere gange har set hvad brug af flere Nicks får af negativ betydning Specielt jer lyserøde kan være lidt udsatte,og i den forbindelse syntes jeg det er fint med muligheden for et kontroversielt indlæg under andet brugernavn hvis man kommer i bekneb eller nød Eller må du forsøge med en opklaring bag linjerne. Enzo. Lidt udsatte? Der er jo tydeligvis ingen respekt for kvindernes erhverv siden i bare kan få lov til at svine til og ødelægge kvindernes erhverv. Det minder om folket bag dokumentaren mit liv som luder...rykker intet ude i samfundet. Men blot en masse sladder og medynk. Sørgeligt. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 16. Januar, 2019 Lia skrev, for 2 minutter siden: Luk røven. Stakkel. Kunne du ikke formulere dig en smule pænt?? Du fremstår som et ubehageligt væsen. Jeg har mødt @AalborgLook en enkelt gang, der er intet stakkel agtigt over ham, og hans røv står på ingen måder åben. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 16. Januar, 2019 (edited) Lia skrev, for 9 minutter siden: Lidt udsatte? Der er jo tydeligvis ingen respekt for kvindernes erhverv siden i bare kan få lov til at svine til og ødelægge kvindernes erhverv. Det minder om folket bag dokumentaren mit liv som luder...rykker intet ude i samfundet. Men blot en masse sladder og medynk. Sørgeligt. Du burde ikke behandles som andet end en stor pauseklovn uden nogen former for selvindsigt Lige for tiden er du pause underholdning på lige fod med spas og løjer tråden Gud hvor vil jeg håbe at en grøn smider dig i redningsflåden og låser denne parodi. Enzo. Redigeret 16. Januar, 2019 af Enzo L'uri Tilføjelse Del dette indlæg Link til indlæg
sometimes 97 Skrevet 16. Januar, 2019 Den her tråd er godt nok pinlig for trådstarteren! men den begynder også at blive det for andre, særligt pigerne. “Lia” virker ikke til at have det specielt fedt, så lad os allesammen grine af hende sammen og fortælle hende hvor nederen hun er. Så kan alle også lige se, at Tykke Ida og nemme Tøs er dygtigere til at sælge deres kroppe end andre.. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 16. Januar, 2019 sometimes skrev, for 4 minutter siden: Den her tråd er godt nok pinlig for trådstarteren! men den begynder også at blive det for andre, særligt pigerne. “Lia” virker ikke til at have det specielt fedt, så lad os allesammen grine af hende sammen og fortælle hende hvor nederen hun er. Så kan alle også lige se, at Tykke Ida og nemme Tøs er dygtigere til at sælge deres kroppe end andre.. Wow... syntes du lige at du havde brug for en gang name calling! Det er altså ikke i orden. Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1144 Skrevet 16. Januar, 2019 Vi stopper her!!! Trådstarter samt flere deltagere i tråden skal nok overveje, om ikke det er muligt, selv ved uenighed, at debattere nogenlunde anstændigt, uden personangreb, mobning, dårligt sprogbrug, øgenavne osv. Jeg udelukker ikke, at der er flere, der modtager en personlig hilsen fra ledelsen senere, efter gennemgang af denne lange tråd. Mvh. Bryan Mills 1 Del dette indlæg Link til indlæg