Jernsvinet 13836 Skrevet 8. Januar, 2019 Jeg har set at man kan få lavet tænder billigere i Thailand - men er der nogen, der har erfaring med nye briller? Egentlig er det kun nye glas, jeg gerne vil have lavet til mine Lindberg "evigheds"-briller https://lindberg.com/en/showroom/women/spirit - men det er min erfaring at her hjælper det ikke engang at gå til Louis Nielsen - så hvis nogen kender et sted i - helst Pattaya, hvor de kan lave det - ville jeg blive meget glad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 310 Skrevet 8. Januar, 2019 Jeg har en ven som købte briller (2 par) i Thailand (Hua Hin) og han var meget tilfreds med både pris og kvalitet, men som med meget andet i Thailand så skal du købe/bestille dem i starten af ferien for at være sikker på du kan få dem (tilpasset) i tide 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donethat 219 Skrevet 8. Januar, 2019 Jeg har købt briller flere gange i Thailand. Gå ind i en rigtig brilleforretning fremfor at købe dem i en copy mall som MBK i Bangkok. Fx er Top Charoen en rigtig optikerkæde. Jeg har fået Duna glas, som er rigtigt gode. Essilor selvfølgelig også, men de er dyrere end Duna og i mine øjne hehe - ikke bedre end Duna. Der er altid promotion i brillebutikkerne. Held og lykke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 8. Januar, 2019 Har fået lavet briller i Top Chaoren Otical i PTT, meget tilfreds. Men dit spørgsmål drejer sig kun om glas, prøv næste gang du kommer til PTT og spørge , mon ikke i finder en løsning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iha 32 Skrevet 9. Januar, 2019 Hej var i pattaya i december , forhørte mig om pris på flerstyrke glas , har selv stel , 12000 bath optiker i shopping center royal garden plaza , tæt på workingstreet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wayfarer Skrevet 9. Januar, 2019 Working street, den var ny ha ha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 9. Januar, 2019 Walking Street Lyder dyrt med 12 kg prøv Top Chaoren først 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newbee 361 Skrevet 9. Januar, 2019 Terminal 21 - havde flere styrkeglas inklusiv stel til max 8000 Baht. Hvad prisen er uden stel ved jeg ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg