Frække Tanja 3633 Skrevet 15. Januar, 2019 Frodige Ida skrev, 1 time siden: I samme tråd spørger jeg om hvordan andre piger klare konflikterne med dem. Måske du vil fortælle din version? Jamen faktisk har jeg ikke konflikter med mennesker generelt. Det er absolut yderst sjældent i hvert fald. Men har jeg problemer med at gæster prøver grænser af (af alle gæster) så gør jeg det klart på en pæn måde det er en grænse. Og så er det altid blevet respekteret. Så jeg er nok den forkerte at spørge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 15. Januar, 2019 Jeg kan også mærke at jeg bliver lidt øv over at indvandrere skal omtales "dem" Men det er måske bare mig der er nærtagende. Jeg mener helt bestemt vi alle er mennesker på lige fod. Og blev jeg omtalt som en gruppe af "dem" hmm så ville jeg sgu blive stødt.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 15. Januar, 2019 (edited) Frække Tanja skrev, for 34 minutter siden: Jeg mener helt bestemt vi alle er mennesker på lige fod. Helt enig...derfor er det også bedst at "ikke Danskere" vender tilbage til deres respektive lande, der fungerer de trods alt bedst. Redigeret 15. Januar, 2019 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. Januar, 2019 (edited) Frække Tanja skrev, 1 time siden: Jeg kan også mærke at jeg bliver lidt øv over at indvandrere skal omtales "dem" Men det er måske bare mig der er nærtagende. Jeg mener helt bestemt vi alle er mennesker på lige fod. Og blev jeg omtalt som en gruppe af "dem" hmm så ville jeg sgu blive stødt.. Beklager for afsporing af tråden. Det er klart min opfattelse at der i en stor del af danske samfund vil være folk som også vil betegne dig som "dem", dels på grund af dit erhverv og sikkert også en del grundet dine "mange tatoveringer" - og ja det er øv at blive "dømt" grundet generalisering og fordomme. Jeg selv ønsker kun aftaler med skandinaviske mænd, det handler udelukkende om hvilke typer af mænd jegønsker at tilbyde sex til og har intet at gøre med religion eller hudfarve. Jeg stiller også lidt krav om hygiejne, højde, alder samt vægt. Blot fordi jeg ønsker at have ægte lyst til de mænd jeg mødes med. Redigeret 15. Januar, 2019 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 15. Januar, 2019 Nemtøs skrev, for 18 minutter siden: Beklager for afsporing af tråden. Det er klart min opfattelse at der i en stor del af danske samfund vil være folk som også vil betegne dig som "dem", dels på grund af dit erhverv og sikkert også en del grundet dine "mange tatoveringer" - og ja det er øv at blive "dømt" grundet generalisering og fordomme. Jeg selv ønsker kun aftaler med skandinaviske mænd, det handler udelukkende om hvilke typer af mænd ønsker at tilbyde sex til og har intet at gøre med religion eller hudfarve. Nu bliver jeg altså lidt nysgerrig.... Hvilken type mænd er muslimer/anden etniske mænd så ? Hvis du ikke dømmer dem ude pga religion eller hudfarve, hvad får dig så til ikke at ville have dem som gæster ? Personligt modtager jeg dem aldrig.... Den slår aldrig fejl.... De aller fleste glor op og ned 300 gange, og kan sågar finde på at bede en som at ‘danse’ rundt som en abe på en thai-bar..... jeg lovede mig selv for laaang tid siden at det er slut med det show. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. Januar, 2019 (edited) Trinetease skrev, 1 time siden: Nu bliver jeg altså lidt nysgerrig.... Hvilken type mænd er muslimer/anden etniske mænd så ? Hvis du ikke dømmer dem ude pga religion eller hudfarve, hvad får dig så til ikke at ville have dem som gæster ? Personligt modtager jeg dem aldrig.... Den slår aldrig fejl.... De aller fleste glor op og ned 300 gange, og kan sågar finde på at bede en som at ‘danse’ rundt som en abe på en thai-bar..... jeg lovede mig selv for laaang tid siden at det er slut med det show. Jeg interessere mig ikke for mænds religion - hvis jeg gjorde det vil jeg kunne udelukke flere skandinaviske mænd. Der findes også skandinaviske mænd som er muslimer og skal jeg forholde mig til religion vil der være andre trosretninger som jeg finder mindre charmerende end islam. Det er blot nemt for mig at afgrænse min målgruppe af mænd til skandinaviske mænd som er ældre end 40 år - primært fra Jylland og Fyn. Jeg har udviklet mig, og sørme om en enkelt sjællænder også har fundet vej til mig og det er jeg kun glad for. Mener det i høj grad er vores eget valg hvem vi ønsker at mødes med, uden at det gør os til dårlige mennesker. Redigeret 15. Januar, 2019 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 15. Januar, 2019 Nemtøs skrev, for 6 minutter siden: Jeg interessere mig ikke for mænds religion - hvis jeg gjorde det vil jeg kunne udelukke flere skandinaviske mænd. Der findes også skandinaviske mænd som er muslimer og skal jeg forholde mig til religion vil der være andre trosretninger som jeg finder mindre charmende end islam. Det er blot nemt for mig at afgrænse min målgruppe af mænd til skandinaviske mænd som er ældre end 40 år - primært fra Jylland og Fyn. Jeg har udviklet mig, og sørme om en enkelt sjællænder også har fundet vej til mig og det er jeg kun glad for. Mener det i høj grad er vores eget valg hvem vi ønsker at mødes med, uden at det gør os til dårlige mennesker. Du har 100% ret i at vi som kvinder vælger suverænt hvem vi har som gæster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. Januar, 2019 Trinetease skrev, Lige nu: Du har 100% ret i at vi som kvinder vælger suverænt hvem vi har som gæster. Jeg vil hellere sige pænt nej tak 1 gang for meget, end jeg vil sexe med en som jeg mentalt eller/og fysisk ikke tænder på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 15. Januar, 2019 Vendelboen skrev, for 2 timer siden: Men sådan rent praktisk - hvordan får I dem "sorteret fra " ? Jeg mener , hvis nu aftalen er lavet på mail eller SMS i en ordentlig tone , kan man vel ikke vide noget om gæstens oprindelse , hvis der ikke ligefrem bliver spurgt ind til det ? Det er en chance man må tage hvis man vælger at lave aftaler den vej igennem . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
broderskab 39 Skrevet 15. Januar, 2019 Frodige Ida skrev, for 11 minutter siden: Det er en chance man må tage hvis man vælger at lave aftaler den vej igennem . Lad os sige aftalen er lavet. Fyren banker på døren, i åbner og han er indvandrer. Bliver han så sendt hjem? (Selvfølgelig på en sød måde) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 15. Januar, 2019 broderskab skrev, for 10 minutter siden: Lad os sige aftalen er lavet. Fyren banker på døren, i åbner og han er indvandrer. Bliver han så sendt hjem? (Selvfølgelig på en sød måde) Det aner jeg ikke da jeg kun laver aftaler via opkald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
broderskab 39 Skrevet 15. Januar, 2019 Frodige Ida skrev, for 1 minut siden: Det aner jeg ikke da jeg kun laver aftaler via opkald. Andre GP'er må gerne svare på det Men i forhold til kun og lave aftaler via opkald. Det er vel ikk hver gang du kan hører de er indvandre? Så har du en seddel med spørgsmål som du følger? Beklager min nysgerrighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 15. Januar, 2019 broderskab skrev, Lige nu: Andre GP'er må gerne svare på det Men i forhold til kun og lave aftaler via opkald. Det er vel ikk hver gang du kan hører de er indvandre? Så har du en seddel med spørgsmål som du følger? Beklager min nysgerrighed Nej jeg kan høre den mindste accent men deres måde at spørge ind til visse kan hurtig fortælle hvem de er. Det er det der kaldes en mavefornemmelse . 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 15. Januar, 2019 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Beklager for afsporing af tråden. Det er klart min opfattelse at der i en stor del af danske samfund vil være folk som også vil betegne dig som "dem", dels på grund af dit erhverv og sikkert også en del grundet dine "mange tatoveringer" - og ja det er øv at blive "dømt" grundet generalisering og fordomme. Jeg selv ønsker kun aftaler med skandinaviske mænd, det handler udelukkende om hvilke typer af mænd jegønsker at tilbyde sex til og har intet at gøre med religion eller hudfarve. Jeg stiller også lidt krav om hygiejne, højde, alder samt vægt. Blot fordi jeg ønsker at have ægte lyst til de mænd jeg mødes med. Ja det gør de sikkert. Men jeg har taget et valg om disse ting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. Januar, 2019 Frække Tanja skrev, for 16 minutter siden: Ja det gør de sikkert. Men jeg har taget et valg om disse ting """Jeg kan også mærke at jeg bliver lidt øv over at en stor del af det danske samfund skal omtales "de". Men det er måske bare mig der er nærtagende. Jeg mener helt bestemt vi alle er mennesker på lige fod. Og blev jeg omtalt som en gruppe af "de" hmm så ville jeg sgu blive stødt.. """" Jeg kunne ikke lade være... mit formål med at tage dine ord er blot at vise hvor nemt det er at misforstå/mistolke/dømme andre - især i skrift. At vi som mennesker behandler andre dårligt bevidst bliver jeg ærgelig over, men at tage et aktivt fravalg/tilvalg ser jeg kun som en styrke hos den enkelte. Fortsat god aften til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 15. Januar, 2019 Jeg tror vi alle har forskellige kriterier vi vælger ud fra, når vi vælger om vi vil nyde en person eller ej. Og jeg synes ikke vi skal dømme hinanden på det. Nogle er til unge, nogle er til ældre, nogle er til Skandinaviske typer og nogle er til det hele. Men intet er mere rigtigt end det andet, for vi vælger ud fra de erfaringer vi har gjort os i det her fag. Så ligesom det er godt der er kunder til alle typer, så er det godt der er skønne glædespiger og glædesmænd (er det er ord?) til alle typer kunder. Og hvor er det godt I er nogle der vælger dem fra som så ender hos mig. Tak for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 15. Januar, 2019 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: """Jeg kan også mærke at jeg bliver lidt øv over at en stor del af det danske samfund skal omtales "de". Men det er måske bare mig der er nærtagende. Jeg mener helt bestemt vi alle er mennesker på lige fod. Og blev jeg omtalt som en gruppe af "de" hmm så ville jeg sgu blive stødt.. """" Jeg kunne ikke lade være... mit formål med at tage dine ord er blot at vise hvor nemt det er at misforstå/mistolke/dømme andre - især i skrift. At vi som mennesker behandler andre dårligt bevidst bliver jeg ærgelig over, men at tage et aktivt fravalg/tilvalg ser jeg kun som en styrke hos den enkelte. Fortsat god aften til dig God aften til dig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 15. Januar, 2019 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: """Jeg kan også mærke at jeg bliver lidt øv over at en stor del af det danske samfund skal omtales "de". Men det er måske bare mig der er nærtagende. Jeg mener helt bestemt vi alle er mennesker på lige fod. Og blev jeg omtalt som en gruppe af "de" hmm så ville jeg sgu blive stødt.. """" Jeg kunne ikke lade være... mit formål med at tage dine ord er blot at vise hvor nemt det er at misforstå/mistolke/dømme andre - især i skrift. At vi som mennesker behandler andre dårligt bevidst bliver jeg ærgelig over, men at tage et aktivt fravalg/tilvalg ser jeg kun som en styrke hos den enkelte. Fortsat god aften til dig Jeg omformulere mig så. Ja det er der sikkert. Men det er et valg jeg selv har taget. God aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lia 66 Skrevet 16. Januar, 2019 Den er nem. De respektløse, deres udseende tiltaler mig aldrig. De kan ikke tale eller skrive ordentlig dansk. Heller ej engelsk. De forstår ikke et nej osv...De lugter. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 16. Januar, 2019 Lia skrev, for 2 timer siden: Den er nem. De respektløse, deres udseende tiltaler mig aldrig. De kan ikke tale eller skrive ordentlig dansk. Heller ej engelsk. De forstår ikke et nej osv...De lugter. Hvor er du morsom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 16. Januar, 2019 Jeg blev en gang afvist af en GP fordi jeg var for lækker. Hun sagde at hun nok ville komme til at overskride sine egne grænser af netop den årsag. Det ville hun selvfølgelig ikke udsætte mig for. Så satte vi os ned og drak en Fernet Branca i stedet for, mens vi spillede firehændigt på hendes orgel. Derefter fløj jeg hjem på mit flyvende tæppe med en lille bimmelim på og kyssede Julie Zangenberg godnat. Ps! Er der nogen der har set min svensknøgle? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lia 66 Skrevet 16. Januar, 2019 Frodige Ida skrev, for 4 timer siden: Hvor er du morsom. Jeg mener det. Der er kun dårlige oplevelser med dem. Men de kommer aldrig indenfor da jeg har lært mig selv at gennemskue deres accent i tlf og med det samme stopper samtalen og bliver de ved må jeg være ærlig og sige hvorfor jeg ikke modtager dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 17. Januar, 2019 Angelina Angel skrev, den 15/1/2019 at 06:33: et kan godt være et lidt følsomt emne at skrive at man ikke tager mod udlændinge, da man hurtigt kan fremstå racistisk. Det kan forhåbentlig aldrig blive set racistisk at man selv bestemmer hvem man vil have sex med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
16cm but thick 48 Skrevet 18. Januar, 2019 Jeg kan godt forstå at nogle danske GP'er siger "nej tak" pga. dårlige oplevelser med indvandrer, men jeg synes at det er generaliserende (da ikke alle er ens) og personligt besøger jeg ikke GP'er som skriver det i deres annonce, da det for mig er et turn-off hvis GP'en er xenofobisk. Men det må GP'er naturligvis selv bestemme - ligesom jeg selv bestemmer hvilken GP jeg vil besøge. Snakker indvandrerne dårligt dansk og lyder agrreasiv i telefonen giver det mening, men er vel langt fra alle? Jeg har en gammel uni kammerat fra Iran som nogle gange er blevet afvist selvom han er veluddannet, veltalende og pænere end gennemsnittet rent mandeideal mæssigt. Han har ofte kørt flere km også blive afvist i døren, lidt dårlig stil at GP'en ikke gjorde opmærksom på det i telefonen eller annoncen. Muslimske piger forstår jeg selvfølgelig også, hvis de ikke vil ha' besøg af muslimske mænd, hvis de er bange for at blive opdaget af en de kender. Men på den anden side så er der ca. 50 muslimske lande (forskellige nationaliteter) , så chancen er nok lille at man møder en man kender. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 18. Januar, 2019 Jeg husker svagt for MANGE år siden en tilsvarende tråd – trådstarter var adopteret fra Afrika men var opvokset i Århus og er derfor pæredansk, men han havde haft nogle problemer med sin hudfarve i forbindelse med købesex Jeg foreslog ham at overdrive sin århusianske accent når han bestilte tid men ellers ikke nævne at han var mørk i huden – dumt af mig, for pokker da jeg blev revset at tøserne pigerne herinde Har tøserne pigerne stadig problemer med en dansker som er adopteret men har en mørk hud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg