Hop til indhold
Herb

En god formiddag i kbh

Recommended Posts

Hej folkens 

Har ikke været aktiv i et stykke tid. Derfor søger jeg inspiration til hvor man skal tage hen for at få lidt hyggeligt selskab i kbh. Jeg kan lide dem tykke og tynde, bare de flinke og venlige. Helst I nærheden af en metro station. Og helst en der er på vagt i dag eller i morgen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min erfaring med den omtalte Anna fra Frederiksberg er nu udelukkende positiv. Jeg har besøgt hende 4-5 gange og senest for en uges tid siden, da hun var midlertidigt på Roskildevej (også Frederiksberg). Før det første bruger hun rigtige fotos og de bryster er bare ikke til at stå for. Hun er sød, kysser godt og så har hun det der super-frække look, som man også få færten af på flere af hendes billeder. Og så er hendes priser mere end rimelige. Tilmed er hun også sød at snakke med. Jeg er med på at der selvfølgelig kan spille kemi ind, men jeg har svært ved at tro at man går helt galt i byen, hvis man er til store bryster.

Og pt er hun sammen med Evelyn og en trekant med de to står på min ønskeseddel, og det kommer til at ske i løbet af den næste uges tid. Jeg beretter gerne lidt om det også. Men jeg ser også frem til at høre om din oplevelse, @Herb

Redigeret af atmos

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså jeg gik smilende derfra med en god oplevelse! 

Hun kan godt virke en smule generet, men tror mest det er en sprogbarrierer der gør det. Måske jeg skulle tage mig sammen og smide min første anmeldelse...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også kun positivt at sige og har anmeldt hende positivt. Sød, smuk og kysser godt, for mig har det sværeste været at få en aftale på plads med hende i denne omgang :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...