Guest steven606 Skrevet 15. Januar, 2019 https://sugardaters.dk/show?alias=musclebabe er der nogen der har erfaring med hende--hun ser jo brand godt ud --er frisk at snakke med . er ved at lave en aftale med hende--vil lige høre om nogen har mødt hende- eller snakket etc. tak steven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ulrik levere 19 Skrevet 15. Januar, 2019 Hej Steven , jeg har faktisk skrevet med hende --og hun er både sød og frisk , og fræk--hi. hendes foto lover jo virklig en fin oplevelse--jeg går udfra at jeg skal mødes med hende , hun skal hvis have lov af sin mand , og har vist også børn , så det hele skal passe sammen. men jeg tror hun er helt reel . Ulrik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest steven606 Skrevet 15. Januar, 2019 ulrik levere skrev, for 1 time siden: Hej Steven , jeg har faktisk skrevet med hende --og hun er både sød og frisk , og fræk--hi. hendes foto lover jo virklig en fin oplevelse--jeg går udfra at jeg skal mødes med hende , hun skal hvis have lov af sin mand , og har vist også børn , så det hele skal passe sammen. men jeg tror hun er helt reel . Ulrik jeg sidder nu og venter på at hun bekræfter at vi skal mødes , næste torsdag d.24--jeg skalnok lade dig vide hvordan det går. hi steven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charmetrold 16 Skrevet 17. Januar, 2019 Er hun meget muskuløs ? Og hvor kan hun træffes? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest steven606 Skrevet 17. Januar, 2019 Charmetrold skrev, for 9 timer siden: Er hun meget muskuløs ? Og hvor kan hun træffes? Charmetrold skrev, for 9 timer siden: Er hun meget muskuløs ? Og hvor kan hun træffes? hun er ret muskuløs--træner til show- men jeg har stoppet med at snakke med hende -igår--vi var ved at aftale at mødes i weekenden--da jeg fandt ud af , at hun deler alt med sin mand --som så skal godkende den hun må møde . han vil også have navn og kontakt data på en ---virker suspekt på mig. men hun er egentlig sød at snakke med , og har en flot krop. hun har ikke et sted hvor du kan se hende---du må på regne omkostninger til et hotel. Eyre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 200 Skrevet 19. Januar, 2019 (edited) Jeg tænker, at de fleste sugarbabes vel har et eller andet sikkerhedssystem, og det er vel bedre, at det er manden, end at det er en eller anden ukendt tredie person? Redigeret 19. Januar, 2019 af Den grå 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest steven606 Skrevet 19. Januar, 2019 Den grå skrev, for 6 timer siden: Jeg tænker, at de fleste sugarbabes vel har et eller andet sikkerhedssystem, og det er vel bedre, at det er manden, end at det er en eller anden ukendt tredie person? jae --der er jo også rigtigt hvad du skriver --kan jeg godt se. tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rh ballerup 24 Skrevet 20. Januar, 2019 Er der nogle der har mødt hende. Og ved hvad hun tilbyder?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest steven606 Skrevet 21. Januar, 2019 Rh ballerup skrev, for 14 timer siden: har kun skrevet med hende --hun er sød at skrive med . vil have 1500-- hun er til alm sex --men ikke anal .-- jeg tror hun er ret åben , for forslag. ulrik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest steven606 Skrevet 21. Januar, 2019 Rh ballerup skrev, for 4 timer siden: Ok tak for det held og lykke !! ulrik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest steven606 Skrevet 26. Januar, 2019 jeg har faktisk en aftale med hende i aften klokken 21 . men jeg tror hun er GP--med et godt gennemtræk--af fyre !!! tror hun har en fast-der betaler hende--men samtidig knepper hun ved siden af --altså GP--ikk ved ikke om jeg vil sådan en multi fisse ulrik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 77 Skrevet 27. Januar, 2019 Jamen held og lykke med købesex så Ulrik. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blond48 24 Skrevet 6. Februar, 2019 Er der har mødt hende og vil dele sine erfaringer? Er hun en god oplevelse? PFT! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 134 Skrevet 12. Februar, 2019 Havde en aftale med at mødes i Kbh i December,men hørte aldrig fra hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bighead 253 Skrevet 12. Februar, 2019 Guest steven606 skrev, den 17/1/2019 at 11:17: hun er ret muskuløs--træner til show- men jeg har stoppet med at snakke med hende -igår--vi var ved at aftale at mødes i weekenden--da jeg fandt ud af , at hun deler alt med sin mand --som så skal godkende den hun må møde . han vil også have navn og kontakt data på en ---virker suspekt på mig. men hun er egentlig sød at snakke med , og har en flot krop. hun har ikke et sted hvor du kan se hende---du må på regne omkostninger til et hotel. Eyre Der er ingen grund til at give personoplysninger til piger man møder på SD. Jeg har en speciel iPhone udelukkende til SD (billig brugt), så holder man tingene adskilt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ulrik levere 19 Skrevet 28. Februar, 2019 bighead skrev, den 12.2.2019 at 23:40: Der er ingen grund til at give personoplysninger til piger man møder på SD. Jeg har en speciel iPhone udelukkende til SD (billig brugt), så holder man tingene adskilt. go ide hun virker stadig meget aktiv -på siden . er hun det ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Marts, 2019 ulrik levere skrev, den 28.2.2019 at 16:54: go ide hun virker stadig meget aktiv -på siden . er hun det ?? skriv til hende og find ud af det og anmeld det selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ladossepaadet 0 Skrevet 21. Juli, 2021 Er der nogen, der har gjort sig nogen erfaring med Musclebabe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servicemontøren69 2 Skrevet 28. Juli, 2024 Slet ingen som vil dele erfaring ? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg