steve 116 Skrevet 15. Januar, 2019 Hej er der nogen der har fået Deep throat uden gummi af Zita og kan dele lidt info om den oplevelse? Er det stille og roligt eller er det mere vildt? Og er det egentlig med i hendes faste oriser på tid eller ekstra pris? https://annoncelight.dk/showad/229497 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 15. Januar, 2019 Zitas blow er uden gummi hvis man ønsker det. Vil anbefale dig at ringe og aftale med Zita helt præcist hvad du ønsker og forventer. Hun er ikke "sart" at lege med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 16. Januar, 2019 (edited) Okay kan du dele nogen info om hendes Deep throat? Og er det Deep throat uden gummi med I prisen? Redigeret 16. Januar, 2019 af steve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 16. Januar, 2019 steve skrev, for 3 timer siden: Okay kan du dele nogen info om hendes Deep throat? Og er det Deep throat uden gummi med I prisen? Jeg har ikke oplevet nogen forsigtighed eller restriktioner når jeg har besøgt Zita. Men jeg syntes du skal ringe og snakke med Zita om hvor hårdt og/eller dybt du ønsker det. Det er Zita der bedst kan svare på dine spørgsmål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg