Nico 0 Skrevet 16. Januar, 2019 https://annoncelight.dk/showad/264940 er der nogen der har haft kontakt til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flinkmand Skrevet 16. Januar, 2019 Nico skrev, for 16 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/264940 er der nogen der har haft kontakt til hende Hendes annonce har ikke været aktiv siden 14. jan...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 16. Januar, 2019 flinkmand skrev, for 8 minutter siden: Hendes annonce har ikke været aktiv siden 14. jan...... Tror trådstarter spørger til om nogen har erfaringer med hende, det er ikke første gang hun annoncerer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flinkmand Skrevet 16. Januar, 2019 DJX skrev, for 1 minut siden: Tror trådstarter spørger til om nogen har erfaringer med hende, det er ikke første gang hun annoncerer. Okay - jeg forstår. Læste det bare som om han spurgte om der var andre der havde fået kontakt med hende, og det kan jo være svært hvis hun er smuttet. - God dag Mr. DJX Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ViborgMand Skrevet 2. Februar, 2019 Ingen?? Er det muligvis hende der kaldte sig Natasja?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skivefyr 52 Skrevet 4. Februar, 2019 Nej, hende her ny. Men en lille advarsel....En af mine bekendte fra området har besøgt hende og havde en dårlig oplevelse, da hun havde fået pengene gik hun ud af rummet et kort øjeblik og kom så tilbage og sagde der manglede nogen og ville have flere hvis de skulle have sex, det nægtede han selvfølgelig og ville have sine penge igen, det ville hun ikke og sagde ok til sex, men efter få minutter begyndte hun at te sig som en gal og mente han prøve på at have sex uden kondom, og derefter skred han. Så om det er hendes normal procedure ved jeg ikke, men det er nok til jeg ikke gider give hende et forsøg. Og ikke bare for at det er min bekendt, så ville han ALDRIG have sex med nogen GP uden kondom, så jeg vælger tro på hans forklaring. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kenneth79 0 Skrevet 15. Februar, 2019 Er billederne i hendes profil ægte nok? Nogen der ved det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg