Guest Livsnyder80 Skrevet 17. Januar, 2019 Er der nogen som ved lidt om mulighederne på Bali. Mødes på klinik eller på mit hotelværelse. Hvor og til Hvilken priser ???? Takker på forhånd for jeres svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 17. Januar, 2019 Maybe this will help you: https://girlsheavens.com/brothels-in-bali/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Livsnyder80 Skrevet 18. Januar, 2019 TAK BUDDHA jeg vil se om jeg kommer afsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 18. Januar, 2019 (edited) Livsnyder80 skrev, for 2 minutter siden: TAK BUDDHA jeg vil se om jeg kommer afsted No worries. Happy hunting Redigeret 18. Januar, 2019 af Buddha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
greeneyes 141 Skrevet 27. Januar, 2019 Livsnyder80 skrev, den 17/1/2019 at 13:32: Er der nogen som ved lidt om mulighederne på Bali. Mødes på klinik eller på mit hotelværelse. Hvor og til Hvilken priser ???? Takker på forhånd for jeres svar Jeg besøgte Bali for nogle år siden. I Sanur-området var der en del huse, hvor man kunne vælge en pige blandt et mindre udvalg. Taxa-chaufører vil gerne vise rundt til de forskellige steder. Jeg fik en god tur af en smuk og ung bali-pige. Min session endte med at hun kørte den af, mens hun slikkede mig i røven. Helt uventet, men meget dejligt! Kan ikke huske prisen præcist men nok omkring 300-350 dkk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
theverybadwolf 33 Skrevet 29. Januar, 2019 Tinder kan også bruges på Bali ligesom der er masser af freelancers på diskotekerne i specielt Kuta Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg