Ham den unge 138 Skrevet 18. Januar, 2019 Hej selvom jeg har besøgt nogle piger efterhånden betragter jeg stadig mig selv som værende uerfaren i denne "branche". Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om folket her benytter deres private nummer eller et taletidskort til at kontakte div. piger På forhånd tak for hjælpen. // Ham den unge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 18. Januar, 2019 Jeg bruger mit private nummer... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 18. Januar, 2019 Jeg har osse valgt at bruge mit private nummer, jeg er single så jeg har ikke så meget at være bange for I øvrigt tror jeg at pigerne føler sig lidt mere trygge med folk de kan google – jeg har aldrig haft problemer med at få svar eller aftaler Det er osse meget lettere kun at ha' en telefon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
16cm but thick 48 Skrevet 18. Januar, 2019 Jeg bruger altid mit private nummer. Da jeg ved at nogle piger slår en op på krak eller DGS, pga. af nogle idioter med taletidskort åbenbart synes, at det er morsomt at bestille tid og aldrig ankomme. Dette er bare et gæt: men måske nogle GP'er også godt at lide tanken (tryghed) om at de har navn og adresse, hvis manden nu skulle voldtage eller ikke betale osv. Brugte dog taletidskort da jeg lige var begyndt besøge GP'er, men nu er jeg ligeglad med, at de har mit private nummer (har ingen kæreste/kone p.t) Jeg har dog også hørt "historier" om at nogle GP'er afpresser en, hvis de har fundet ud af at man er gift (fundet ens fulde navn på DGS og slået en op på fx Facebook) men tvivler dog meget på at det sker ofte, hvis det overhovdet er sket. Så ved ikke hvor meget man skal ligge i den slags historier. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødtøs 114 Skrevet 18. Januar, 2019 Personligt er jeg ligeglad om fyren bruger sit private nummer eller et taletidskort, for bestiller han tid og aldrig havde tænkt sig og dukke op, så findes der en blokkeringsknap på min tlf. Jeg skal heller ikke slå nogen fyre nr op for at bagefter og skulle stalke ham. Det er tiden for dyrebar til. men de 2 gange jeg er blevet spurgt om jeg kørte ud, så er det vigtigt for mig at fyrens navn stemmer overens med tlf nr, så jeg ikke køre forgæves. det er jo bare et hyggejob og ikke et opkrævningsfirma jeg driver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham den unge 138 Skrevet 18. Januar, 2019 Tak for de mange svar folkens. Så kan jeg jo trygt blive ved med at benytte mit privatnummer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
16cm but thick 48 Skrevet 18. Januar, 2019 Sødtøs skrev, for 11 minutter siden: ...så findes der en blokkeringsknap på min tlf.... Det har du helt ret i, men det tager mindre end to minutter at skifte SIM-kort og koster næsten ingen penge hvis man fx bare køber et for 30kr, også kan man ringe igen. Men så har den mand sgu heller ikke noget liv Ham den unge Ja, du kan roligt benytte dit eget nummer, jeg har ihvertfald ingen dårlige oplevelser haft med det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 18. Januar, 2019 (edited) Idag benytter jeg taletidskort. I min spæde start benyttede jeg eget nummer - og det eneste pudsige jeg har oplevet med det var, jeg havde haft besøg at en pige, der nytårsaften kl. 23.55 (mange mdr. efter besøget) ønskede alle kontakter i hendes telefon: GODT NYTÅR Redigeret 18. Januar, 2019 af norbert stavefejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg