Bossen 32 Skrevet 20. Januar, 2019 Hej brødre Har lyst til at købe lokalt i næste uge. Det er længe siden jeg har været på banen og vil høre jer, hvordan står det til i Horsens. Kom bare med det der bare skal prøves og det, der absolut ikke er pengene vær. Pfh tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
David51 4 Skrevet 20. Januar, 2019 Thana Thaimassage, Beringspladsen, Horsens. Super piger. Indehaveren især. Butikken er opkakaldt efter hende. Så bare kom i gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 161 Skrevet 21. Januar, 2019 Bossen skrev, for 9 timer siden: Hej brødre Har lyst til at købe lokalt i næste uge. Det er længe siden jeg har været på banen og vil høre jer, hvordan står det til i Horsens. Kom bare med det der bare skal prøves og det, der absolut ikke er pengene vær. Pfh tak. Hej Boss! Der er ingen steder der er værd at besøge i Horsens, næsten alle er over sidste salgsdag og yder ingen service. Start du bilen for at køre til Vejle der er udvalget stort og service super godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 21. Januar, 2019 Bossen skrev, for 17 timer siden: Hej brødre Har lyst til at købe lokalt i næste uge. Det er længe siden jeg har været på banen og vil høre jer, hvordan står det til i Horsens. Kom bare med det der bare skal prøves og det, der absolut ikke er pengene vær. Pfh tak. I Horsens Smedegade 26 ren sex Amaliegade 30 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB1 24 Skrevet 22. Januar, 2019 er der stadig noget i Amaliegade 30. Kan der siges noget om dem der er der? Til Bossen: jeg er tidligere kommet en del hos Mukda, Sønderbrogade - lige overfor en stor P-plads. Der er 2 - en småfed som ofte er den første der kommer frem - og så Nok, som er slank. Begge er modne. Ikke sikkert at du kan få fuld pakke hos Nok ved første besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 22. Januar, 2019 BB1 skrev, for 8 timer siden: er der stadig noget i Amaliegade 30. Kan der siges noget om dem der er der? Til Bossen: jeg er tidligere kommet en del hos Mukda, Sønderbrogade - lige overfor en stor P-plads. Der er 2 - en småfed som ofte er den første der kommer frem - og så Nok, som er slank. Begge er modne. Ikke sikkert at du kan få fuld pakke hos Nok ved første besøg. Amaliegade. Sidst jeg var der, en mdr siden blev jeg serviceret af en +35 årig thaidame. Fik en halv time massage og superfransk til 500kr Der var også en pige fra Afrika på stedet. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hunteer 3 Skrevet 22. Januar, 2019 Ved lunden skulle komme en ung thai til fp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 22. Januar, 2019 hunteer skrev, for 2 timer siden: Ved lunden skulle komme en ung thai til fp Hvad er lunden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 23. Januar, 2019 8000 skrev, for 23 timer siden: Hvad er lunden ? et parkanlæg omkring et museum i horsens 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB1 24 Skrevet 24. Januar, 2019 Lunden er tæt på Amaliegade og Kattesund 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamse 25 Skrevet 24. Januar, 2019 Det er i Amaliegade overfor Lunden, tæt på nr 30 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg