Krill 56 Skrevet 22. Januar, 2019 Er der nogen der har besøgt Nickie petit for nylig. Det er ved at være længe siden jeg har besøgt hende, Så Vil lige høre om hun stadig lige så dejlig som jeg husker hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 22. Januar, 2019 Hun er lige så skøn og dejlig som altid... PS. Næppe en anmeldelse og næppe en Thai... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamse 25 Skrevet 22. Januar, 2019 Nu ved vi jo ikke hvordan du husker hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krill 56 Skrevet 22. Januar, 2019 Ups beklager den forkerte placering. Jeg må se at få bestilt en times til hos Nickie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krill 56 Skrevet 22. Januar, 2019 Bamse Husker hende som en virkelig sød og imødekommende fræk tøs der giver et fantastisk blod. Og der er ogdå tid ti en hygge snak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 22. Januar, 2019 Krill skrev, 1 time siden: Ups beklager den forkerte placering. Jeg må se at få bestilt en times til hos Nickie Ja så må vi håbe Nickie ved hvor Tråden ska ligge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 22. Januar, 2019 Nickie som er pæredansk... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 22. Januar, 2019 Har egentlig længe gerne villet besøge hende, men jeg troede hun var stoppet. Hvor i landet holder hun til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy68 95 Skrevet 22. Januar, 2019 Jylland men besøger Sjælland i ny og næ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 23. Januar, 2019 Candy68 skrev, for 15 timer siden: Jylland men besøger Sjælland i ny og næ Ok tak. Man har så lov at håbe hun gør holdt på Fyn en gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg