Gumbas 23 Skrevet 24. Januar, 2019 Jeg havde her til morgen/formiddag den rigtig store fornøjelse af et besøg af LækkerHaps, som har en profil her på siden. Op til besøget havde vi en rigtig behagelig, og til tider fræk kommunikation, der gik lige nogle dage, før jeg kunne få planlægningen til at passe. Om LækkerHaps kan jeg kun sige, at hun virkelig er en LækkerHaps, hun har en rigtig velformet krop, nogle rigtig lækre bryster og en lækker fast røv, hun er mega fræk og liderlig at være sammen med, og kan næsten ikke få pik nok, det var på intet tidspunkt akavet eller noget i den retning, vi vidste jo også begge to hvad det handlede om, hun har en rigtig smuk og stram fisse, som min pik havde glædet sig rigtig meget til at møde, behøver jeg at skrive mere ? Jeg kan kun anbefale jer at lave en aftale med LækkerHaps, hun er mega fræk 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ViborgM Skrevet 25. Januar, 2019 Gumbas skrev, for 20 timer siden: Jeg havde her til morgen/formiddag den rigtig store fornøjelse af et besøg af LækkerHaps, som har en profil her på siden. Op til besøget havde vi en rigtig behagelig, og til tider fræk kommunikation, der gik lige nogle dage, før jeg kunne få planlægningen til at passe. Om LækkerHaps kan jeg kun sige, at hun virkelig er en LækkerHaps, hun har en rigtig velformet krop, nogle rigtig lækre bryster og en lækker fast røv, hun er mega fræk og liderlig at være sammen med, og kan næsten ikke få pik nok, det var på intet tidspunkt akavet eller noget i den retning, vi vidste jo også begge to hvad det handlede om, hun har en rigtig smuk og stram fisse, som min pik havde glædet sig rigtig meget til at møde, behøver jeg at skrive mere ? Jeg kan kun anbefale jer at lave en aftale med LækkerHaps, hun er mega fræk Hun er helt bestemt en lækker og fræk kvinde og helt klart alle pengene værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 29. Januar, 2019 Hvad måtte du betale? Hvor kan man møde hende? Link: https://www.eroguide.dk/forum/profile/38320-lækkerhaps/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gumbas 23 Skrevet 8. Februar, 2019 Mr.Bean skriv til hende, hun bider slet ikke og kan svare dig på ALT det du spørger om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wicker89 13 Skrevet 29. April, 2019 Hvordan kommer man så i kontakt med den kønne frøken? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
banditten87 30 Skrevet 12. November Nogen der ved om hun stadig er aktiv på nogen måde ? Skøn skøn kvinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg