Pussyboy 84 Skrevet 25. Januar, 2019 Hej Er det "No Go" at betale pigerne med mønter (når man nu har tømt sparegrisen)? Eller er det kun sedler/mobilpay der gælder ? Ja har altid sedler med når besøger de søde GPer Pussyboy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 25. Januar, 2019 Pussyboy skrev, for 2 minutter siden: Hej Er det "No Go" at betale pigerne med mønter (når man nu har tømt sparegrisen)? Eller er det kun sedler/mobilpay der gælder ? Ja har altid sedler med når besøger de søde GPer Pussyboy Penge er penge men måske de så skal have et tælle tillæg, du ved tid er penge, sedler, og cash is king, mobilpay registreres... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 25. Januar, 2019 Der var en af de søde piger der for ikke så længe siden skrev at hun engang er blevet betalt i 20'ere (tror jeg det var) Så både knitrende og klirrende betaling finder altså sted...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 25. Januar, 2019 Jeg vil gerne have en sparegris fyldt med mønter - det er da meget sødt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1614 Skrevet 25. Januar, 2019 Nemtøs skrev, for 5 minutter siden: Jeg vil gerne have en sparegris fyldt med mønter - det er da meget sødt Pas på hvad du ønsker dig. Snart står der en ungersvend med en stor pose 1 kroner, som vil købe 3 timer 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 25. Januar, 2019 Har du modtaget et par tusinde i mønter og det er da meget sjovt først, når man bliver lovet: JAaaaaaaaaaa de er der alle sammen, men som alle ved i pengesager: Tillid er godt, kontrol er bedre. så der tælles..... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 25. Januar, 2019 Landsbytossen skrev, for 3 minutter siden: Pas på hvad du ønsker dig. Snart står der en ungersvend med en stor pose 1 kroner, som vil købe 3 timer En pose med mønter er velkommen, så længe det er danske mønter og ikke chokolade mønter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussyboy 84 Skrevet 25. Januar, 2019 Nemtøs skrev, for 13 minutter siden: Jeg vil gerne have en sparegris fyldt med mønter - det er da meget sødt Så er jeg begyndt at fylde min Lego sparegris, du må selv finde ud at åbne den 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1614 Skrevet 25. Januar, 2019 Nemtøs skrev, for 6 minutter siden: En pose med mønter er velkommen, så længe det er danske mønter og ikke chokolade mønter Jeg tager dig på ordet en dag! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 25. Januar, 2019 Pussyboy skrev, for 1 minut siden: Så er jeg begyndt at fylde min Lego sparegris, du må selv finde ud at åbne den Den er ganske sød men ikke særlig stor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussyboy 84 Skrevet 25. Januar, 2019 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Den er ganske sød men ikke særlig stor Det smarte ved lego så kan man bygge den større 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 25. Januar, 2019 Nemtøs skrev, 1 time siden: Den er ganske sød men ikke særlig stor Den har jeg hørt tidligere. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13916 Skrevet 25. Januar, 2019 Lady Cherie skrev, for 1 time siden: Har du modtaget et par tusinde i mønter og det er da meget sjovt først, når man bliver lovet: JAaaaaaaaaaa de er der alle sammen, men som alle ved i pengesager: Tillid er godt, kontrol er bedre. så der tælles..... Plejer du ikke også at sende dem ned at fylde din bil - iført dametøj 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LækkerHaps Skrevet 25. Januar, 2019 Mønter er helt fint med mig, men sedler er da nemmere men ok med mønt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 25. Januar, 2019 Så er der da perspektiv i at tage på skattejagt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 25. Januar, 2019 (edited) Jernsvinet skrev, for 35 minutter siden: Plejer du ikke også at sende dem ned at fylde din bil - iført dametøj Kære JernElastik Kun dem der er tillid til og der har fået kørekort til min bil Redigeret 25. Januar, 2019 af Lady Cherie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luksusmassage 56 Skrevet 25. Januar, 2019 Penge er penge, har da modtaget mønter før 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrJolly 156 Skrevet 25. Januar, 2019 Husk dog at ifølge loven, så har ingen pligt til i én betaling at modtage mere end femogtyve mønter af hver enhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 25. Januar, 2019 MrJolly skrev, for 3 minutter siden: Husk dog at ifølge loven, så har ingen pligt til i én betaling at modtage mere end femogtyve mønter af hver enhed. Ja vi er i et lovreguleret område 25 af 50 øre, en-kroner, to kroner, fem-kroner, ti-kroner, tyve-kroner giver i øvrigt kr 962,50. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 25. Januar, 2019 Nemtøs skrev, for 7 timer siden: En pose med mønter er velkommen, så længe det er danske mønter og ikke chokolade mønter Ja selvfølgelig skal det være Danske mønter, så det ikke går som præsten i kirken sagde, sidste søndag kom der 2 kroner og 30 øre i kirke bøssen, samt en Japansk yen, og tilføjede, det er glædeligt at folk kommer så langvejs fra for at støtte vores arbejde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg