Hop til indhold
Pussyboy

Betaling til GPerne

Recommended Posts

Hej 

Er det "No Go" at betale pigerne med mønter (når man nu har tømt sparegrisen)? Eller er det kun sedler/mobilpay der gælder ?

Ja har altid sedler med når besøger de søde GPer :wub:

Pussyboy :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Pussyboy skrev, for 2 minutter siden:

Hej 

Er det "No Go" at betale pigerne med mønter (når man nu har tømt sparegrisen)? Eller er det kun sedler/mobilpay der gælder ?

Ja har altid sedler med når besøger de søde GPer :wub:

Pussyboy :P

Penge er penge men måske de så skal have et tælle tillæg, du ved tid er penge, sedler, og cash is king, mobilpay registreres...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var en af de søde piger der for ikke så længe siden skrev at hun engang er blevet betalt i 20'ere (tror jeg det var) :) 

Så både knitrende og klirrende betaling finder altså sted......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  vil  gerne  have  en  sparegris  fyldt  med  mønter  - det  er  da  meget  sødt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Jeg  vil  gerne  have  en  sparegris  fyldt  med  mønter  - det  er  da  meget  sødt 

Pas på hvad du ønsker dig. Snart står der en ungersvend med en stor pose 1 kroner, som vil købe 3 timer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Landsbytossen skrev, for 3 minutter siden:

Pas på hvad du ønsker dig. Snart står der en ungersvend med en stor pose 1 kroner, som vil købe 3 timer :)

En  pose  med  mønter  er  velkommen,  så længe det  er  danske  mønter  og  ikke  chokolade mønter 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 13 minutter siden:

Så er jeg begyndt at fylde min Lego sparegris, du må selv finde ud at åbne den :D:wub:

20190125_140447.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

En  pose  med  mønter  er  velkommen,  så længe det  er  danske  mønter  og  ikke  chokolade mønter 

Jeg tager dig på ordet en dag! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Pussyboy skrev, for 1 minut siden:

Så er jeg begyndt at fylde min Lego sparegris, du må selv finde ud at åbne den :D:wub:

20190125_140447.jpg

Den  er  ganske  sød men  ikke  særlig  stor 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Den  er  ganske  sød men  ikke  særlig  stor 

Det smarte ved lego så kan man bygge den større :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 time siden:

Har du modtaget et par tusinde i mønter og det er da meget sjovt først, når man bliver lovet: JAaaaaaaaaaa de er der alle sammen, men som alle ved i pengesager:

Tillid er godt, kontrol er bedre.:)

så der tælles.....:D

Plejer du ikke også at sende dem ned at fylde din bil - iført dametøj ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LækkerHaps

Mønter er helt fint med mig, men sedler er da nemmere men ok med mønt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Husk dog at ifølge loven, så har ingen pligt til i én betaling at modtage mere end femogtyve mønter af hver enhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
MrJolly skrev, for 3 minutter siden:

Husk dog at ifølge loven, så har ingen pligt til i én betaling at modtage mere end femogtyve mønter af hver enhed.

Ja vi er i et lovreguleret område :D 25 af 50 øre, en-kroner, to kroner, fem-kroner, ti-kroner, tyve-kroner giver i øvrigt kr 962,50.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax
Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

Ja selvfølgelig skal det være Danske mønter, så det ikke går som præsten i kirken sagde, sidste søndag kom der 2 kroner og 30  øre i kirke bøssen, samt en Japansk yen, og tilføjede, det er glædeligt at folk kommer så langvejs fra for at støtte vores arbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...