Guest Jennie Skrevet 25. Januar, 2019 Det er ganske okay at det er en stille aften - når man kan få lov at råbe og juble af fjernsynet sådan drenge! I har gjort det godt! Så er det bare guldkampen der mangler og den tager i selvfølgelig også! Andre der har siddet på kanten af deres sofa, og råbt af sit tv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kallemand 2 Skrevet 25. Januar, 2019 Ja vi sad hele familien og heppede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 25. Januar, 2019 Fantastisk kamp. Næsten lige så godt som sex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jennie Skrevet 25. Januar, 2019 Lyder rigtig hyggeligt ☺️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jennie Skrevet 25. Januar, 2019 KnudSan skrev, for 3 minutter siden: Fantastisk kamp. Næsten lige så godt som sex Det er så os kun næsten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Januar, 2019 Det må være noget boldsport du taler om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jennie Skrevet 25. Januar, 2019 Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden: Det må være noget boldsport du taler om? Hehe ja det er det, men laver meget hellere end anden slags sport Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 25. Januar, 2019 Jennie skrev, for 2 timer siden: Det er ganske okay at det er en stille aften - når man kan få lov at råbe og juble af fjernsynet sådan drenge! I har gjort det godt! Så er det bare guldkampen der mangler og den tager i selvfølgelig også! Andre der har siddet på kanten af deres sofa, og råbt af sit tv? Hørte idag at håndbold var for lesbiske og alle dem som ik ku blive til andet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 25. Januar, 2019 Jung skrev, 1 time siden: Hørte idag at håndbold var for lesbiske og alle dem som ik ku blive til andet Om der er nogen lesbiske på det Danske herre landshold ved jeg ikke, men de knalder til den 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 25. Januar, 2019 Fuck håndbold. Jeg var på gp besøg. Fik pigen i kassen og afleveret klatten i målet. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 388 Skrevet 26. Januar, 2019 Aldrig har jeg set et så overlegent og gennemprofessionelt dansk landshold. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jennie Skrevet 26. Januar, 2019 NoobGPexplorer skrev, for 2 timer siden: Fuck håndbold. Jeg var på gp besøg. Fik pigen i kassen og afleveret klatten i målet. Så er du den der har scoret det bedste mål af os to Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 26. Januar, 2019 NoobGPexplorer skrev, for 6 timer siden: Fuck håndbold. Jeg var på gp besøg. Fik pigen i kassen og afleveret klatten i målet. Har lige læst din anmeldelse, god anmeldelse. Godt Danmark ikke fik gummiarm, hvis de danske drenge får gummiarm i finalen, så håber jeg de har en Fox til at hjælpe ligesom hun gjorde ved dig da der blev gummipik så du kom på banen igen og scorede Tak for din anmeldelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg