Hop til indhold
Ingvarinn

Ålborg Jenifer hold jer væk

Recommended Posts

Nu da Alessia ikke kunne finde tid til mig så tænkte jeg lige at jeg skulle prøve og tage en for holdet. 

https://annoncelight.dk/showad/267822

Nøj en skuffelse billederne passer godtnok men dette er ren pengemaskine hun har virkelig travlt med at komme af med kunden og der går jo det galt. 

Stedet vil jeg give 4/10 det er godtnok rent men meget gammelt. 

Pigen 3/10 og det er kun fordi billederne passer men som sagt så har hun virkelig travlt med at komme af med dig så hun kan få næste kunde ind. 

Sexen 1/10 de varet ikke længe før hun trak sig fra og begyndt med hånden til jeg var færdig. 

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige andet end hold jer væk. 

Redigeret af Ingvarinn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg takker for advarslen og beklager issens intetsigende kommentar. Der er masser af kvalitet blandt de udenlandske, og hvis ingen "ta'r en for holdet", så finder vi jo aldrig guldet. Så tak for det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Giggity skrev, for 6 timer siden:

Jeg takker for advarslen og beklager issens intetsigende kommentar. Der er masser af kvalitet blandt de udenlandske, og hvis ingen "ta'r en for holdet", så finder vi jo aldrig guldet. Så tak for det :)

Der skal jo nogen gange tages en for holdet og jeg kan jo godt forstå hvis det frister med de billeder der. Men der er nok 2 eller 3 andre piger der i huset. 

Men det ligger på lige ved Frederikstorv i Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da op, har jeg mon været heldig så. Jeg har også besøgt hende, og synes jeg blev rigtig godt modtaget af en meget smilende kvinde med de flotteste øjne og smil og de dejligste bryster. Synes hun var smuk og dejlig. 

Hendes blow var ganske vidst ikke af verdensklasse men jeg synes sexen var god. flere stillinger og god til at ride. 

Sikke en forskel på oplevelse.

bh. 

Fløjte 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fløjtespillere skrev, for 9 timer siden:

Hold da op, har jeg mon været heldig så. Jeg har også besøgt hende, og synes jeg blev rigtig godt modtaget af en meget smilende kvinde med de flotteste øjne og smil og de dejligste bryster. Synes hun var smuk og dejlig. 

Hendes blow var ganske vidst ikke af verdensklasse men jeg synes sexen var god. flere stillinger og god til at ride. 

Sikke en forskel på oplevelse.

bh. 

Fløjte 

Ja det må mand sige

jeg havde bare følelsen af at det skulle overståes så hurtig som muligt. 

Jeg betalt for 1 time og efter ca 40min begynde hun at snakke om at jeg tog for lang tid og at hun havde andre kunder der ventet. 

Der var ingen indlevelse ikke engang falsk indlevelse. 

Men ja hun er rigtig smuk med nogle vidunderlige naturlige bryster men nøj hvor jeg var skuffet af oplevelsen. 

En anden gang så venter jeg på at Alessia har tid til mig der ved jeg at blowjoben er noget af det bedste jeg har prøvet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ingvarinn skrev, for 10 timer siden:

Ja det må mand sige

jeg havde bare følelsen af at det skulle overståes så hurtig som muligt. 

Jeg betalt for 1 time og efter ca 40min begynde hun at snakke om at jeg tog for lang tid og at hun havde andre kunder der ventet. 

Der var ingen indlevelse ikke engang falsk indlevelse. 

Men ja hun er rigtig smuk med nogle vidunderlige naturlige bryster men nøj hvor jeg var skuffet af oplevelsen. 

En anden gang så venter jeg på at Alessia har tid til mig der ved jeg at blowjoben er noget af det bedste jeg har prøvet. 

Jeg er fuldstændig enig Med  dig i at Alessia er en hel del bedre at besøge. Der er mere indlevelse og så er hun bare en fantastisk venlig person også, og sætter en ære i at gøre det godt. 

Men min oplevelse ven Jennifer var nu ok synes jeg. 

Jeg har også taget nogle for holdet en gang imellem. Hvor kan man da blive snydt nogle gange. 

Bh.

fløjte 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...