Hunting for beaver 4208 Skrevet 26. Januar, 2019 Nu lige her om lidt forlader jeg dejlige DK og bevæger mig sydover,, og mon ikke der blir tid til lidt sjov også,, det er jo ferie tid nu Jægeren,,,, 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
James B 452 Skrevet 26. Januar, 2019 (edited) God tur Hunter. Med det vejr vi har herhjemme lige for tiden er det da også et optimalt tidspunkt du har valgt at drage sydpå Glæder mig til at læse din beretning når/hvis der kommer en Redigeret 26. Januar, 2019 af James B 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 26. Januar, 2019 Jeg håber du får en god ferie. Skal du til Tyskland igen eller tager du længere sydpå denne gang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1863 Skrevet 26. Januar, 2019 God ferie og jagt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 27. Januar, 2019 James B skrev, den 26/1/2019 at 18:21: God tur Hunter. Med det vejr vi har herhjemme lige for tiden er det da også et optimalt tidspunkt du har valgt at drage sydpå Glæder mig til at læse din beretning når/hvis der kommer en Der er sgu noget koldere her end i DK ligenu,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 27. Januar, 2019 Christina ssbbw skrev, den 26/1/2019 at 18:32: Jeg håber du får en god ferie. Skal du til Tyskland igen eller tager du længere sydpå denne gang? Lidt længere sydpå denne gang,, ha ha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 27. Januar, 2019 KnudSan skrev, den 26/1/2019 at 20:34: God ferie og jagt Takker,,,, ved jo aldrig om man får skudt og nedlagt et bytte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1863 Skrevet 27. Januar, 2019 Hunting for beaver skrev, for 3 timer siden: Takker,,,, ved jo aldrig om man får skudt og nedlagt et bytte Tænker det er bedst først at nedlægge og så fyre kanoen af Men en Hunter ved nok bedre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 28. Januar, 2019 Ja du har nok mest ret,, knald først og spørg bagefter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
James B 452 Skrevet 28. Januar, 2019 Hunting for beaver skrev, for 9 timer siden: Der er sgu noget koldere her end i DK ligenu,,, Hvor langt syd på er du lige taget Hunter ? Flyver der pingviner rundt uden foran dine vinduer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 28. Januar, 2019 James B skrev, for 12 timer siden: Hvor langt syd på er du lige taget Hunter ? Flyver der pingviner rundt uden foran dine vinduer Nej dog ikke er bare i Østrig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 29. Januar, 2019 Hvordan er situationen i Østrig? Er der nogle Heidi-mädchen som er med på lidt sjov bag snedriverne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 29. Januar, 2019 Midtvestagurken skrev, for 6 timer siden: Hvordan er situationen i Østrig? Er der nogle Heidi-mädchen som er med på lidt sjov bag snedriverne? Det bliver vist "kold røv" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 29. Januar, 2019 Ja både inde-og udendørs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 4. Februar, 2019 Nåhh så kom jeg da hjem igen,, med alle de vigtigste lemner i behold,,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 4. Februar, 2019 (edited) Hunting for beaver skrev, for 19 minutter siden: Nåhh så kom jeg da hjem igen,, med alle de vigtigste lemner i behold,,,, Flertal? Redigeret 4. Februar, 2019 af tvr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 4. Februar, 2019 Nåh ja altså der er ikke brækket nogle lemner,, så at sige ,, og det vigtigste virker stadig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 4. Februar, 2019 ,,, altså har da tisset med den,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 4. Februar, 2019 Hunting for beaver skrev, den 28.1.2019 at 03:42: Ja du har nok mest ret,, knald først og spørg bagefter Troede at du var Jomfru - ifølge et andet indlæg du har skrevet... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 4. Februar, 2019 AalborgLook skrev, for 5 timer siden: Troede at du var Jomfru - ifølge et andet indlæg du har skrevet... Nej der tager du fejl jeg er Skorpion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg