Confused 10 Skrevet 27. Januar, 2019 Nogen der er klar over om der findes steder eller piger hvor man blot kan skippe massagen og hoppe direkte over til happy ending/handjob delen? Ikke fuldpakke eller noget, decideret handjob. Gerne i Århus eller omegn og hvad sådan noget måske vil koste? tak på forhånd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maestro 243 Skrevet 27. Januar, 2019 Hej Confused, Du skal bare spørge. Jeg er sikker på, at de fleste steder er friske på det, hvis ellers de har HJ på menuen, som en del af deres “behandling” For et par år siden gik jeg jævnligt til massage og var efterhånden kun fokuseret på på selve afslutningen. Det kunne stedets ejer mærke, så hun sagde til mig “du behøver ikke kede dig i 45 minutter hver uge - du kan bare komme og få hvad du vil”. Derefter kom jeg kun forbi og fik et forrygende ugentlig 500 kroners blowjob af hende. Fantastisk aftale. Min pointe er, at du bare skal spørge. God fornøjelse. - Maestro 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 27. Januar, 2019 (edited) Confused skrev, for 3 timer siden: Nogen der er klar over om der findes steder eller piger hvor man blot kan skippe massagen og hoppe direkte over til happy ending/handjob delen? Ikke fuldpakke eller noget, decideret handjob. Gerne i Århus eller omegn og hvad sådan noget måske vil koste? tak på forhånd Så er det jo bare svensk og det tilbyde alle da... Redigeret 27. Januar, 2019 af Ratata Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 27. Januar, 2019 Du kan bare aftale f.eks. en ½ time med boom boom - og så insistere på selv at vælge rækkefølgen og hvad du vil have udført - f.eks. bryder jeg mig slet ikke om at ligge på maven og få masseret ryggen i alt for lang tid, mens dolken bliver stivere og stivere. Og så kan du også insistere på at pigen skal være nøgen fra starten - det er bare med at få det aftalt, inden betalingen falder - og at du er sikker på at det er aftalen - så der ikke pludselig bagefter løber div. ekstra på - men som stamkunde får du som regel nemmere ved at få det du beder om - og til en mere rimelig pris 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 27. Januar, 2019 (edited) Kære `Confused´ - jeg anbefaler PP Massage - ring til dem! Jasmine kan også være en mulighed- hun holder til tæt ved banegården i Aarhus;;;;; Lidt tlf nr fjernet Bryan Mills Redigeret 27. Januar, 2019 af Bryan Mills Tlf nr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 27. Januar, 2019 (edited) Confused skrev, for 5 timer siden: hoppe direkte over til happy ending/handjob delen Det må vel snarere kaldes en "happy beginning " ? Redigeret 27. Januar, 2019 af stein stavefejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg