Hop til indhold
Line c

Store bryster små bryster ægte eller ej.

Recommended Posts

Guest WhoKnowsWhat
Line c skrev, Lige nu:

Jeg har tænkt lidt over hvad i mænd finder mest tiltrækkende ;)

Er det små ægte bryster? Eller store silikone babser? 

Føler mig nysgerrig:)

Jeg kendte én med en størrelse A - som uden tvivl var den frækkeste jeg nogensinde har kendt...

Så det er dét over skuldrene, som bestemmer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, for 6 minutter siden:

1. Ægte 

2. Store eller små, ikke midt i mellem 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Foretrækker naturlige bryster  som  er  lige  store,  og   hvor  der  er  fylde.  Brystvorten  skal  ikke  pege  nedad.

Mellemstore  bryster.

Jeg  har  en  god  smag  hvis  jeg  havde  været  en  mand  :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, for 17 minutter siden:

Jeg foretrækker dem som sidder på en glad og afklaret kvinde, hvis hendes selvværd har gjort at hun har valgt en bryst operation så er det dem jeg foretrækker og modsat, store eller små, runde eller ovale :D Jeg har også mødt piger der har valgt en bryst reduktion. 

Nu kigger jeg så først i øjnene og derefter på numsen eller vel oftest modsat ;) men jeg kan også godt lide bryster :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bing skrev, for 2 minutter siden:

Jeg foretrækker dem som sidder på en glad og afklaret kvinde, hvis hendes selvværd har gjort at hun har valgt en bryst operation så er det dem jeg foretrækker og modsat, store eller små, runde eller ovale :D Jeg har også mødt piger der har valgt en bryst reduktion. 

Nu kigger jeg så først i øjnene og derefter på numsen eller vel oftest modsat ;) men jeg kan også godt lide bryster :D 

Så du en numse mand :D

Helt enig det nok personen der bære dem som gør hele forskellen. Men nu meget sjovt at se hvad forskellige tænker og tænder på da det fylder meget efterhånden med alle de operationer 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest P_Nord
Line c skrev, for 31 minutter siden:

Ægte, store og tunge bryster er min personlige favorit. Det bedste eksempel er @Nemtøs's.

Men det er der nok lige så mange meninger om, som der er mænd.

Mit råd til dig @Line c er at du skal være glad for dem du nu engang er udstyret med. Hvis du er glad, så bliver mændene det også.

For mig er silikone no go.

Del dette indlæg

Link til indlæg
P_Nord skrev, for 3 minutter siden:

Ægte, store og tunge bryster er min personlige favorit. Det bedste eksempel er @Nemtøs's.

Men det er der nok lige så mange meninger om, som der er mænd.

Mit råd til dig @Line c er at du skal være glad for dem du nu engang er udstyret med. Hvis du er glad, så bliver mændene det også.

For mig er silikone no go.

Okay tak for dit ærlige svar :)

Jeg er helt tilfreds med mig selv som jeg men ligesom alle andre har jeg da mine dårlige dage hvor alt sidder forkert :lol:

Jeg syntes til nogle er falske babser rigtig pænt men har os se mit værste mareridt engang imellem 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 31 minutter siden:

Foretrækker naturlige bryster  som  er  lige  store,  og   hvor  der  er  fylde.  Brystvorten  skal  ikke  pege  nedad.

Mellemstore  bryster.

Nu har du jo også været rimelig heldige med dine, de er jo enorme og lækre :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Små bryster på en slank og petite kvinde...:wub: Ikke noget med store hængebryster eller silikone... :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Nemtøs skrev, for 33 minutter siden:

Mellemstore  bryster.

Du har da god smag, mand eller ej;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Foretrækker bryster der er berørings venlige... om de så er naturlige eller lavet er mindre vigtige. men vorterne skal kunne stritte

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, 1 time siden:

Jeg er absolut bryst fikseret. Men om de er store eller små har for mig ingen betydning bare jeg må lege med dem, kysse dem og sutte på dem. 

Om de er naturlige eller hjulpet betyder intet for mig, dog er jeg ikke vild med hårde silikone babser. 

Sex og lyst sidder ikke i kroppens udseende eller brysterne størrelse, men mellem ørene. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ægte små til medium. Synes det er synd at mange smukke piger vælger at få opereret dem større. 

Jeg har dog også været sammen med piger med bryster der var hjulpet på vej, hvor sexen var fantastisk, så det er ikke en dealbreaker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan jeg helt ærligt svare på:smile:

Begge dele ! 

Det eneste der ikke dur for mig, er hvis de store bryster er HELT ude af proportioner. Men det har jeg kun set på fotos. Eller hvis der SLET ikke er nogen bryster. Altså de to ekstremer er hver sin retning.

Eksempelvis  TrineTeases store bryster er helt fantastiske, så selv om de er meget store, så er de perfekte for mig. Ligesom Danske Silvias. Store og frække :P

Det kan også være virkelig frækt og smukt med små faste. Jeg er faktisk glad for jeg har det sådan... at man kan se det smukke i flere forskellige størrelser - og tænde på dem  :wub:

Redigeret af Somebody
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg undgår bevidst silikone. De skal være ægte. Størrelse gør ikke så meget ... faktisk er lidt variation meget fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har besøgt en gp med silikonebryster. Jeg tænder slet ikke på plastik, hverken i røv eller babser. Jeg tænder på store ægte bryster gerne D skål og opefter. Jeg har aldrig mødt en som jeg syntes havde for store ægte bryster:-) Og de skal helst sidde på en kurvøs pige, hverken for slank eller for stor.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes personligt lige godt om dejlig store F-skålsbryster som dejlige A-skålsbryster. Det er kvinden og hendes personlighed, der tæller mest. Der er især to GP'ere jeg har tændt meget på. Den ene har naturlige F-skålsbryster og er noget af det sødeste og dejligste jeg har mødt, en rigtig dejlig GFE'er. Den anden har naturlige A-skålsbryster og er super sexet og tiltrækkende, og jeg næsten drukner i hendes øjne :wub:. Og hendes bryster er bare, mums, jeg kan ikke holde hænderne væk fra dem. Jeg glæder mig meget til næste besøg hos dem begge.

Der er også piger med silikonebryster, der er dejlige. Trine Tease er virkelig sød og skøn, og hun hviler i sig selv.

Så vær dig selv, og nyd din gæst og hans besøg. Han tænker næppe over dine brysters størrelse, når han har valgt at besøge dig.

Niels

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest M_Sdrj6500
Line c skrev, for 2 timer siden:

Om de er store eller små er sgu ligemeget, jeg er til alle slags bryster
Både små faste, store bløde, lange, hængebryster, store faste.
Vil helst lege med ægte, men går da ikke af vejen for at lege med et par siliconebryster.

Jeg er bare Pat-hol-Liker og osse Røv-o-man :wub::P:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, for 2 timer siden:

Men Line C, hvor kan vi møde dig? Er din geschäft i Københavnsområdet eller i Jylland? Er du mest til det blide og behagelige, eller det mere hårde? Jeg ville gerne besøge dig, hvis du også er at træffe i Københavnsområdet, for du lyder til at være super sød og dejlig at være i selskab med :wub:.

Knus fra Niels

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...