Hop til indhold
Line c

Store bryster små bryster ægte eller ej.

Recommended Posts

Jeg er mest til små / mellem størrelse , de helt store bryster er jeg ikke til, nok bedst lide  størrelsen  B - D :oops: 

Så er heller ikke til silikone.

Naturlige pige,r er de dejligste<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig

Ja undskyld, men ku jo få den lyst, at skrive med her, ja også på en uskyldig Tirsdag :rolleyes:

1, er positivt over de mange indlæg :) (har dog ej læst alle) 

2, nej jeg er ej Åge, og da slet ikke kloge :P

3, nok bare en, som elsker kvinder som de er :wub:

4, fakta, oh sorry, den bliver lang, nej det sagde hun ikk igår :rolleyes:

8, Ja tilbage til virkeligheden og undskyld mit skriv :huh:

9, springer vi over 

10, Ja jeg har brugt et helt liv, på at lave om på hende jeg elsker mest, ja hende med naturlige bryster (str. Underordnet) 

10eren, er nok mest til jer mænd, som forgriber jer i en Fotomodel, og nej, de findes kun på billederne :huh: nok om det 

Men tro mig, kvinder, ser ud som de gør, og de ser faktisk godt ud, uanset str af bryster :wub:

Så lev med dem, og lad for guds skyld og min, være med at lave om på kvinden min og din :wub:

Tak 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay hvis det kun gælder brysterne og ikke hele pigen, så er mine prioriteteri faldende orden:

1. Ægte

2. Små eller medium.

3. Bløde med passende fasthed.

4. Hvis de er fake bør det være saltvand - har set  flotte kunstige bryster der var meget natur tro.

Faktisk er jeg 'billigt til salg', hvis pigen er sød, naturilig, imødekommende, velduftende,ren og har smukke varme øjne, så er jeg pludselig ikke så kræsen.

En ting har jeg lært ved at omgåes pigerne, damerne og madammerne:  I ser alt for megetpå uperfektheder, imodsætning til mange mandfjolser som udertegnede, jeg har det med at fokuserer på det jeg godt kan lide ved pigen.

Redigeret af Gh0st

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det bedste jeg ved er en A eller B størrelse og gerne så robuste at de kan tåle at blive æltet grundigt igennem og suttet hårdt på vorterne. Større bryster er også dejlige, men der er det oftest nødvendigt at være mere forsigtig, ellers gør det ondt på kvinden.

En fyldig, rund bagdel er også en dejlig ting, og som en del af et sensuelt forspil, kan den bruges til at ælte og kramme pikken.

Line C er bare dejlig

Redigeret af Dristige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stiffy

De skal passe til mine hænder. Ikke for store og helst uden silikone.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt sikkert små naturlige brystet, det er bare lækkert og tænder, helt ok hvis de hænger lidt.

Om det er på dansk skøn GP eller skøn thai kvinde, det tænder bare at kysse, og nyde at berøre 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er klart til små faste struttende ungpigebabser! A-skål, eller til nød B. Jeg tænder totalt af på hængepatter! Det er faktisk bedre med lidt større, men faste bryster, end små, der hænger! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...