Hop til indhold
Antrahx

Mænd i lejligheden

Recommended Posts

Hej piger 

plejer i og opholde jer alene i lejlighederne, eller have en bekendt med i lokalet ved siden af ? Personligt har jeg aldrig oplevet andre end pigerne, men kan læse i tråde nu at mange udenlandske piger nu, har deres familier/kærester med :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Hvis nogle piger er helt alene i en lejlighed, så håber jeg ikke de skriver det her i et åbent forum hvor alle kan læse med. For så vil det være lidt for nemt for nogle mænd at udse sig deres næste offer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Antrahx skrev, for 12 minutter siden:

Hej piger 

plejer i og opholde jer alene i lejlighederne, eller have en bekendt med i lokalet ved siden af ? Personligt har jeg aldrig oplevet andre end pigerne, men kan læse i tråde nu at mange udenlandske piger nu, har deres familier/kærester med :o

For mig er det OKAY, at pigerne passer på sig selv, jeg vil bare ikke se eller høre manden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du have ret i , usle typer findes ! 

Syntes bare det bizart at kæresterne sidder ved siden a, oplever dog flere piger på samme adresse hvilket er fint 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, for 1 minut siden:

For mig er det OKAY, at pigerne passer på sig selv, jeg vil bare ikke se eller høre manden.

Helt enig, 

hvsd man ikke “ved” har man ikke ondt a, 

men for mig ville det være turn OFF og se eller høre “ham”

Del dette indlæg

Link til indlæg
Antrahx skrev, for 7 minutter siden:

Helt enig, 

hvsd man ikke “ved” har man ikke ondt a, 

men for mig ville det være turn OFF og se eller høre “ham”

Han skal immervæk også være gjort af noget specielt for at være tilstede og se/høre/lugte at xx antal mænd er sammen med hans kæreste/kone. Jeg ved selvfølgelig godt at nogen tænder på den slags men alligevel så er det sgu lidt specielt......

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 56 minutter siden:

Han skal immervæk også være gjort af noget specielt for at være tilstede og se/høre/lugte at xx antal mænd er sammen med hans kæreste/kone. Jeg ved selvfølgelig godt at nogen tænder på den slags men alligevel så er det sgu lidt specielt......

Men tjener han gode penge på det, er det jo nok til at leve med. Det er business. Og så er han jo nok snarere pimp end kæreste, selv om tingene vist godt kan flyde lidt sammen på det punkt (meget bekvemt, nok især for ham - ifølge forskningen i østeuropæisk pimp-kultur er det en del af hans professionalisme).   

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 4 timer siden:

Han skal immervæk også være gjort af noget specielt for at være tilstede og se/høre/lugte at xx antal mænd er sammen med hans kæreste/kone. Jeg ved selvfølgelig godt at nogen tænder på den slags men alligevel så er det sgu lidt specielt...…

Både kvinden og manden skal være gjort af noget særligt.  hvis ikke vil GB-jobbet skabe en helvedes masse følelsesmæssige konflikter, og så er det nok lige meget om manden opholder sig i et andet rum, eller om kvinden er på klinik.  Kan man håndtere det, så er det måske lidt interessant i starten, men det bliver hurtigt "hverdag".  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 7 timer siden:

Hvis nogle piger er helt alene i en lejlighed, så håber jeg ikke de skriver det her i et åbent forum hvor alle kan læse med. For så vil det være lidt for nemt for nogle mænd at udse sig deres næste offer. 

Når jeg læser sådan et udsagn, og ser hvor mange der har liket det, så kan jeg ikke befri mig for den lidt triste tanke, at når jeg er på vej til det der skulle være et hyggeligt og rart møde med en pige jeg ikke har mødt før, så sidder pigen sandsynligvis og frygter at jeg er den næste Peter Madsen  -  :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kom til at tænke på engang jeg var på tur i Prag, der var der et par steder i privat lejlighed og kun med en kvinde til at besøge, der stod der et par herre sko størrelse 47 i gangen, jeg tænkte det var til afskrækkelse.

Nu er jeg ikke en forbryder, så om ejermanden til skoene oprigtigt var der eller ej, så var det en fin idé.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 37 minutter siden:

Når jeg læser sådan et udsagn, og ser hvor mange der har liket det, så kan jeg ikke befri mig for den lidt triste tanke, at når jeg er på vej til det der skulle være et hyggeligt og rart møde med en pige jeg ikke har mødt før, så sidder pigen sandsynligvis og frygter at jeg er den næste Peter Madsen  -  :huh:

Selvfølgelig gør hun ikke det. Hvis hendes intuition fortæller hende, at denne gæst er farlig, ikke respektere hendes grænser m.v. havde du slet ikke fået en aftale.  Alle GP´er har deres egne udvælgelseskriterier og sikkerhedsprocedure og selvfølgelig skilter de ikke med det offentligt.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 48 minutter siden:

Man kan godt sikre sig mod ubehagelige oplevelser, uden ligefrem at frygte dem inden hver ny gæst. Jeg har fx en sygeforsikring, men jeg frygter ikke hver dag at blive syg ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Bundstokken skrev, for 49 minutter siden:

Hvis vi tænkte sådan, så tror jeg ikke vi ville være i branchen længe. Men vi er nødt til at passe på os selv, for det er der nogle få mænd der ikke gør. Så vi er påpasselig og tænker os om. Og at fortælle at man er helt alene er meget dumdristigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
underdog40 skrev, for 6 timer siden:

For min skyld kan han stå nede i fodenden med klappepølser og heppe alt det han vil :D

#meetoo, jeg vil bare ikke være tilstede...:) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 4 minutter siden:

#meetoo, jeg vil bare ikke være tilstede...:) 

Eller hvad med #WhynotMee  - folk der vil og må kigge

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 15 timer siden:

For min skyld kan han stå nede i fodenden med klappepølser og heppe alt det han vil :D

Det kan jo vær, manden betaler for at være med på en lytter så pigen slår flere fluer med et smæk :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne ikke være ligeglad. Har hun en mand med, så kan han da komme med en bajer medens man venter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
TheVoice skrev, for 9 timer siden:

Eller hvad med #WhynotMee  - folk der vil og må kigge

Good point voice 

Del dette indlæg

Link til indlæg

udvælgelseskriterier og sikkerhedsprocedure 

ja nemlig, den ene pige synes hun bedst gøre det over mail og sms andre over den diskrete telefon samtale hvor vi hver mærker om manden i sms eller tlf er okay. 

Nogle har en stor hund, kæreste, telefon/vagt dame og nogle er bare gode til at passe på sig selv med deres forhold regler. 

Giver ret i at have ens mand med ikke lyder godt for deres kærlighed forhold. Men tror også nogle bare har en god ven med.

Og de private hjem vi kan leje, er der nogle af dem hvor ejeren vil været tilstede i baggrunden. Personlig holder jeg mig fra disse steder. Måske nogle piger føler sig trygge på den måde og nogle kunder synes det er fræk og andre ikke vil sætte deres føder der.

Det handler om at finde hvad man har det godt med   :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Det kan jo vær, manden betaler for at være med på en lytter så pigen slår flere fluer med et smæk :P

Håber sgutte han har betalt alt for meget, hvis det er mine evner udi sexuelle præstationer han efterspørger. Jeg ville i hvert fald  ikke give ret meget for at stirre på min blege røv...men hver sin smag, naturligvis ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Håber sgutte han har betalt alt for meget, hvis det er mine evner udi sexuelle præstationer han efterspørger. Jeg ville i hvert fald  ikke give ret meget for at stirre på min blege røv...men hver sin smag, naturligvis ^_^

Det er så hans problem :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 4 timer siden:

Men tror også nogle bare har en god ven med.

Så er man fandme blevet friendzoned  :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, den 28/1/2019 at 14:54:

Af hvad jeg har oplevet, er det faktisk ikke unormalt, at piger er helt alene i lejligheden. Nogle af dem siger selvfølgelig, at de ikke er alene, hvis en gæst spørger.

Redigeret af Virgil

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er meget almindeligt at pigerne har en kæreste, chauffør, ven, telefondame eller veninde med - ikke mange der er alene. Og det forstår jeg godt, når man nu bare ikke skal se/høre ham/hende. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...