sweetstone 2771 Skrevet 23. Marts, 2019 Trinetease skrev, for 4 minutter siden: Jeg glæder mig helt skørt meget - Det bliver så fint med tynde toppe og små bikinier. Min sidste dag med denne her str bryster er i den kommende uge og jeg kan næsten ikke sove pga sommerfugle i maven held og lykke med det. utroligt at kirugien er så dygtige. mangler kun lige at vi mænd,kan prøve at få en 5-10 cm forlængelse( bare for at prøve det) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 23. Marts, 2019 sweetstone skrev, 1 time siden: .... mangler kun lige at vi mænd,kan prøve at få en 5-10 cm forlængelse( bare for at prøve det) Jeg kunne derimod ikke forestille mig nogen mand, der ville "nedpikkes" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Marts, 2019 Borende X skrev, for 17 minutter siden: Jeg kunne derimod ikke forestille mig nogen mand, der ville "nedpikkes" Ja det er så pissekoldt for glans når det plasker ned i vandet i kummen kan jeg betro dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 25. Marts, 2019 Aarhuselsker skrev, den 23.3.2019 at 10:09: Ja det er så pissekoldt for glans når det plasker ned i vandet i kummen kan jeg betro dig Du må sat`me have korte ben så ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 25. Marts, 2019 Misjo1 skrev, 1 time siden: Du må sat`me have korte ben så ... Eller en meget meget laaaaang P.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 25. Marts, 2019 (edited) Misjo1 skrev, 1 time siden: Du må sat`me have korte ben så ... Trinetease skrev, for 8 minutter siden: Eller en meget meget laaaaang P.. Eller også sidder kummen bare højere end normalt Redigeret 25. Marts, 2019 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Marts, 2019 (edited) Trinetease skrev, for 43 minutter siden: Eller en meget meget laaaaang P.. Begge dele Når jeg går hen ad fortovet og har glemt at lyne, får sætningen "revet af" en helt anden betydning Redigeret 25. Marts, 2019 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 25. Marts, 2019 Aarhuselsker skrev, for 15 minutter siden: Begge dele Når jeg går hen ad fortovet og har glemt at lyne, får sætningen "revet af" en helt anden betydning Hahahahaha En lidt sm-agtig udgave af en ‘hånder’ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 26. Marts, 2019 Et rigtig fint indlæg. Forstår dine overvejelser. Hvis du føler at du bliver en "ny" pige, skal du skifte. Ellers ikke. Held og lykke. Håber du får lavet et godt resultat og bliver glad for det Kh Sara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 6. April, 2019 Hej var lige inde og se på T.T profil og der er nu kun 2 bileder taget "bagfra",,så mon ikke at hun har veloverstået sit "løft",og igen er parat til at forkæle os gents,, nogle som har været forbi hende med hendes nye"look",,ifølge hende selv så skulle det jo foregå sådan ca. omkring lige før April,håber fandennedme at hun har beholdt sit gode humør Pft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 6. April, 2019 (edited) Hunting for beaver skrev, for 27 minutter siden: Hej var lige inde og se på T.T profil og der er nu kun 2 bileder taget "bagfra",,så mon ikke at hun har veloverstået sit "løft",og igen er parat til at forkæle os gents,, nogle som har været forbi hende med hendes nye"look",,ifølge hende selv så skulle det jo foregå sådan ca. omkring lige før April,håber fandennedme at hun har beholdt sit gode humør Pft. Altså, enhver logik siger, at hun nok ikke er blevet sluppet løs i branchen endnu. Hvis hun er blevet nedbabset sidst i marts, kan man vel næppe forvente, at hun allerede ugen efter er klar til, at en flok liderlige hanner hiver og slider i de nyformede juveler. Jeg kan næppe tro, at nedbabsningen har forårsaget den mindste "nedhumøring". Redigeret 6. April, 2019 af Borende X 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 6. April, 2019 Borende X skrev, for 5 minutter siden: Altså, enhver logik siger, at hun nok ikke er blevet sluppet løs i branchen endnu. Hvis hun er blevet nedbabset sidst i marts, kan man vel næppe forvente, at hun allerede ugen efter er klar til, at en flok liderlige hanner hiver og slider i de nyformede juveler. Jeg kan næppe tro, at nedbabsningen har forårsaget den mindste "nedhumøring". Nej bevares,, selvfølgelig først når hun er klar,,, hentyder bare til hendes annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 8. April, 2019 Humøret fejler intet Tværtimod Jeg er SÅ glad. Alt er gået fantastisk. De er meget meget mindre, fine og petite. Og jeg elsker allerede min ‘nedbabsning’ vildt. Det sværeste har været at holde mig i ro. Tak for alle jeres søde Mails og sms’er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 8. April, 2019 Så bliver der vel udsalg af store BH-er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 8. April, 2019 Krølle Bølle Jr. skrev, for 28 minutter siden: Så bliver der vel udsalg af store BH-er. Øhj. Sikke store sten der kunne komme i slangebøssen. Det må være en opgave for en rask dreng. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 8. April, 2019 Barske Rødskæg skrev, for 21 minutter siden: Øhj. Sikke store sten der kunne komme i slangebøssen. Det må være en opgave for en rask dreng. Jeg ville da bruge sådan en størrelse som hængekøje ude på min altan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 8. April, 2019 Krølle Bølle Jr. skrev, for 2 timer siden: Jeg ville da bruge sådan en størrelse som hængekøje ude på min altan. En hængekøje til en kamel, holder du sådan et kæledyr på altanen . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krebs 188 Skrevet 8. April, 2019 Trinetease skrev, for 5 timer siden: Humøret fejler intet Tværtimod Jeg er SÅ glad. Alt er gået fantastisk. De er meget meget mindre, fine og petite. Og jeg elsker allerede min ‘nedbabsning’ vildt. Tillykke med resultatet @Trinetease. Hvornår er dine nye attributter ifølge planen klar til at blive præsenteret for din store fanskare? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 8. April, 2019 Jeg er tilbage i hønsehuset D 30 april Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 8. April, 2019 Trinetease skrev, for 2 timer siden: Jeg er tilbage i hønsehuset D 30 april Det skal nok blive spændende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moeffe 93 Skrevet 10. April, 2019 Tillykke med babs og nutte. jeg elsker en b størrelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 16. April, 2019 (edited) Måske kan vi få et lille "forsyn" af de nye "æg" her op til påske? Redigeret 16. April, 2019 af Borende X 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Master Bator Skrevet 18. April, 2019 Borende X skrev, den 16/4/2019 at 18:56: Måske kan vi få et lille "forsyn" af de nye "æg" her op til påske? En snigpremiere ville bestemt være på sin plads her. Men lur mig om ikke der kort efter d. 30. kommer en fyldestgørende beretning om de nye båthorn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TeleTrunten 98 Skrevet 17. Maj, 2019 Trinetease skrev, for 9 minutter siden: Med push up osv Og første selfie 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg