Hop til indhold
Guest Skønne Stella

Selvsiddende strømper eller hofteholder med strømper?

Recommended Posts

Guest Skønne Stella

Hvad er mest sexet: selvsiddende strømper eller hofteholder med strømper? Eller bare ben? Hvad er I til - og hvorfor? 

Kh Stella

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Skønne Stella

Mønstrede strømper/ netstrømper eller glatte? Hvad tænker du om det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis selvsiddende så gerne med høj blondekant og de må meget gerne være hvide...
Nylonstrømper med hofteholdere er dog nok nummer 1 for mig...
Ellers så er et par strømpebukser der bliver revet itu så der er hul til herlighederne jo også frækt :wub:

Har bare altid haft en ting for nylonstrømper...Bliver ekstra klar/hård ved synet og det at mærke dem på et par dejlige kvindeben... MUMS

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderlige Stella skrev, for 8 minutter siden:

Hvad er mest sexet: selvsiddende strømper eller hofteholder med strømper? Eller bare ben? Hvad er I til - og hvorfor? 

Kh Stella

Jeg er absolut til tynde sorte nylonstrømpebukser uden trusser under så man kan se herlighederne , elsker at slikke gennem dem! ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderlige Stella skrev, for 3 minutter siden:

Mønstrede strømper/ netstrømper eller glatte? Hvad tænker du om det? 

Mønstrede er flotte, er ikke så vild med netstrømper af en aller anden underlig grund :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Skønne Stella

Tak for svarene. Der er vidt forskellige synspunkter, hvilket er skønt ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvsiddende er det mest sexede på de piger der kan bære det. Dvs slanke og faste stænger. Der er ikke noget mere usexet når der er stramme mærker på lårene hvor man kan se strømperne strammer for meget.

Hofteholder er mega sexet og stilet, og til tider lige så, og også mere sexet, men igen kræver det at det passer til pigen.

Strømpebukser, pænt nej tak, det er noget af det mest usexede og turn off man kan forestille sig? Det er til små piger og bedstemødre, koner/kærester og lign i den slags er ikke blevet opdraget ordentligt ;)

ovenstående står selvfølgelig helt for min egen regning :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 56 minutter siden:

Selvsiddende er det mest sexede på de piger der kan bære det. Dvs slanke og faste stænger. Der er ikke noget mere usexet når der er stramme mærker på lårene hvor man kan se strømperne strammer for meget.

Hofteholder er mega sexet og stilet, og til tider lige så, og også mere sexet, men igen kræver det at det passer til pigen.

Strømpebukser, pænt nej 

Vil give dig fuldstændig ret. Besøgte for vel et års tid siden en gp med selvsiddende strømper, hvor man knapt kunne se blondekanten. Den sad godt begravet inde i lårene. Der havde en strømpeholder med gammeldags strømper været en del pænere. 

Strømpebukser, så som en tidligere har nævnt, med huller de rigtige steder. Og bestemt ikke mormor modellen som sidder helt oppe midt på maven eller endnu længere oppe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det vigtigste mener jeg er at strømperne matcher cyklen - så må de være lange eller korte eller have huller.

Kig på cyklen, derefter vælg strømper. Her tre gode eksempler:

ca3e8fa318d70efc04cb2ebb193c296a.jpg

b113e3dc057a2546a01e581dba6283f6.jpg

aHR0cHM6Ly93d3cuYmlrZW1hZy5jb20vZmlsZXMvMjAxMi8wNi8xOTY0LXNjaHdpbm4tdGFuZGVtLWRldGFpbC5qcGc=.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

En anden måde hvis man vil tiltrække en rigtig mand med sunde interesser, er at have cykler på selve strømperne:

CGAzmodWYAAdFzB_2.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 33 minutter siden:

Det vigtigste mener jeg er at strømperne matcher cyklen - så må de være lange eller korte eller have huller.

Kig på cyklen, derefter vælg strømper. Her tre gode eksempler:

b113e3dc057a2546a01e581dba6283f6.jpg

Hey, hun har da bøffet min cykel :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderlige Stella skrev, for 4 timer siden:

Kh Stella

Vælg de strømper du selv bedst kan lide, da det alligevel er umuligt at gøre alle tilfredse ;) Dog er det smart at have tøj, der er hurtigt at få af og på i denne branche, det er én af grundene til at jeg ret hurtigt gik bort fra hofteholder og rigtige strømper ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Liv skrev, 1 time siden:

Ej hvor frækt. Det hjælper åbenbart shit at sætte navn på

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderlige Stella skrev, for 6 timer siden:

Kh Stella

Jeg er sgu' ligeglad, de skal jo af alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Jeg er vist en gammel kedelig mand :D hofteholder, selvsiddende strømper, lingeri osv. er da helt fint at kikke på :P men i samværet foretrækker jeg en helt nøgen quinde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, den 30.1.2019 at 12:09:

Vil give dig fuldstændig ret. Besøgte for vel et års tid siden en gp med selvsiddende strømper, hvor man knapt kunne se blondekanten. Den sad godt begravet inde i lårene. Der havde en strømpeholder med gammeldags strømper været en del pænere. 

Strømpebukser, så som en tidligere har nævnt, med huller de rigtige steder. Og bestemt ikke mormor modellen som sidder helt oppe midt på maven eller endnu længere oppe

Ja jeg har store frodige lår men har på ingen måder problemer med at de ikke sidder hvor de skal.

hvis nu du ikke syntes det passer til os store piger at se lige så fræk ud som de slanke, vil jeg da gerne vide hvad vi så skal klemme os i?

syntes selv jeg er ganske præsentabel i selvsiddende.

Redigeret af Administrator

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 30.1.2019 at 18:48:

Ja jeg har store frodige lår men har på ingen måder problemer med at de ikke sidder hvor de skal.

hvis nu du ikke syntes det passer til os store piger at se lige så fræk ud som de slanke, vil jeg da gerne vide hvad vi så skal klemme os i?

syntes selv jeg er ganske præsentabel i selvsiddende.

Og det skal ikke ses som reklame men et eksempel.

tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 4 timer siden:

Vælg de strømper du selv bedst kan lide, da det alligevel er umuligt at gøre alle tilfredse ;) Dog er det smart at have tøj, der er hurtigt at få af og på i denne branche, det er én af grundene til at jeg ret hurtigt gik bort fra hofteholder og rigtige strømper ;) 

Hvem siger dog at de skal af....så lækkert når hofteholder bliver på under hele mødet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Puha i rækkefølge:

Strømper til hofteholder - (strappen skal selvfølgelig under trussen)

selvsiddende

Strømpebukser

I al almindelighed så syntes jeg at et par nydelige dameben bliver betydeligt mere interessante  at se på når de har Nylonstrømper på.

når jeg kigger efter en GP, så er et af kriterierne om hun har strømper på eller ej i sine billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mature man skrev, 1 time siden:

Jeg er vist en gammel kedelig mand :D hofteholder, selvsiddende strømper, lingeri osv. er da helt fint at kikke på :P men i samværet foretrækker jeg en helt nøgen quinde :)

ENIG med den kedelige @mature man - Og specielt i disse kolde dage, trods masser af håndcreme, hænger man fast/trækker tråde ud i strømperne . . . :( 

Så gerne netto kvinder der kan varme os stakler . . . . :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Liv skrev, for 7 timer siden:

Ja, men hun står ved siden af en Weimaraner :D

Borende X skrev, for 4 timer siden:

Jeg er sgu' ligeglad, de skal jo af alligevel.

Ja, men med din bopæl, er du er vel ikke uenig i at de unægtelig er smartere end korsetter og snøreliv...:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Skønne Stella
Frodige Ida skrev, den 30.1.2019 at 18:49:

Og det skal ikke ses som reklame men et eksempel.

tak

Du ser super godt ud Frodige Ida. 

Jeg er selv ret glad for hofteholdere - og det er heller ikke reklame, men en kommentar på min tråd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...