Hop til indhold
Guest Skønne Stella

Selvsiddende strømper eller hofteholder med strømper?

Recommended Posts

Sorte selvsiddende nylonstrømper ser rigtig sexet ud, og også dejligt at røre ved. De skal selvfølgelig blive på under seancen. Nylonstrømper og hofteholder synes jeg også ser frækt ud, men jeg har faktisk aldrig mødt en GP som har brugt det, i de over 30 år jeg har dyrket denne hobby. (Så vidt jeg husker)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MadsK skrev, for 2 timer siden:

jeg har faktisk aldrig mødt en GP som har brugt det, i de over 30 år jeg har dyrket denne hobby. (Så vidt jeg husker)

Jeg har mødt indtil flere GP'er som var glade for hofteholdere, strømper og  sexet undertøj. Der er nogle billeder som har brændt sig fast på min nethinde :P

Men generelt ville det være dejligt hvis der var flere som dyrkede den sport

Del dette indlæg

Link til indlæg

Strømper med hofteholder er nummer et. Hvis det kan være klassiske nylonstrømper med søm, så sprænger du skalaen (jeg synes det er svært at finde GP der har det)

Selvsiddende er også vildt frække og strømpebukser man kan lave et lille hul i tænder mig også. Jeg er ret glad for smukke ben i nylon :-)

Farven er ikke så vigtig, det er fint  hvis de ikke altid er sorte. Disse er da ret flotte.

Billedresultat for ff nylonstrømper og hofteholder

Redigeret af pallehansen
indsat billede

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...