Hop til indhold
Guest Thaimig

Thai i Danmark, iflg. Støj

Recommended Posts

Guest Thaimig

Ja sorry, men jeg har dog aldrig fundet ud af hvornår en Tråd bør ligge under eller hygge?

For ca et halvt år siden, Inviteret jeg min kæreste til Danmark, fra Thailand

Jeg måtte underskrive, jeg vil forsørge hende i de 3 måneder, helt Ok med mig

Hun sku så samtidig ligge en Bankgarenti på 160.000,-baht, helt Ok

Altså dobbelt tjek, ja Ok, Støjberg :( du gør, hva du er bedst til, som de siger i danske bank :angry:

Nuvel, pigen får afslag, da hun ærlig fortæller, hun har lånt de 160.000 baht :wacko:

Igår blev igen 2 - 3 Thai snuppet i Randers, læs selvavisen :huh:

Kære dk, nåh nej, det svar kan jeg godt være foruden 

Men til dig Støj, hvis du vågner imorgen i live, er det ej min skyld 

Til Eg, hvis min skriv ej kan tåle dagens lys? Ja så giver resten sig selv?

Go aften Danmark, jeg håber virkelig, i passer på jer selv :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, for 55 minutter siden:

Ja sorry, men jeg har dog aldrig fundet ud af hvornår en Tråd bør ligge under eller hygge?

For ca et halvt år siden, Inviteret jeg min kæreste til Danmark, fra Thailand

Jeg måtte underskrive, jeg vil forsørge hende i de 3 måneder, helt Ok med mig

Hun sku så samtidig ligge en Bankgarenti på 160.000,-baht, helt Ok

Altså dobbelt tjek, ja Ok, Støjberg :( du gør, hva du er bedst til, som de siger i danske bank :angry:

Nuvel, pigen får afslag, da hun ærlig fortæller, hun har lånt de 160.000 baht :wacko:

Igår blev igen 2 - 3 Thai snuppet i Randers, læs selvavisen :huh:

Kære dk, nåh nej, det svar kan jeg godt være foruden 

Til Eg, hvis min skriv ej kan tåle dagens lys? Ja så giver resten sig selv?

Go aften Danmark, jeg håber virkelig, i passer på jer selv :huh:

Hmm..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

De 2 der blev taget at arbejde på bordel i Randers, var her på turistvisum, så ud med dem. Det er  vel ikke Støjberg skyld? 

Din thaikæreste får afslag på turistvisa, da hun ikke kan opfylde de krav der er. Det er krav hun kender før hun søger, eller burde kende. 

Så må du jo besøge hende iThailand, det er også billigere. Du KU også finde en fraskilt thai i dk, så koster det 0

Hvor vil du hen med dit indlæg, skal vi ha ondt af dig?

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 49 minutter siden:

Tjae måske, eller også vil han måske gøre opmærksom på hvor svært det kan være at få besøg af sin kæreste, når hun er bosiddende uden for EU :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Toddy skrev, for 46 minutter siden:

Tjae måske, eller også vil han måske gøre opmærksom på hvor svært det kan være at få besøg af sin kæreste, når hun er bosiddende uden for EU :ph34r:

Tjae, måske er det det der er formålet. Han kender vel reglerne inden han søger efter en kæreste uden for EU. Forstår ikke helt at hun skal stille garanti på 160 tusinde bath på et turistvisa/besøgsvisa. Trådstarter har sikkert sendt en invitation. Det er krav om en rejseforsikring med minimumdækning på 30 tusinde Euro, og som skal dække hele Schengen, da det er der hun får Visa til

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 4 timer siden:

Tjae, måske er det det der er formålet. Han kender vel reglerne inden han søger efter en kæreste uden for EU. Forstår ikke helt at hun skal stille garanti på 160 tusinde bath på et turistvisa/besøgsvisa. Trådstarter har sikkert sendt en invitation. Det er krav om en rejseforsikring med minimumdækning på 30 tusinde Euro, og som skal dække hele Schengen, da det er der hun får Visa til

Lyder også mere rimeligt :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, for 12 timer siden:

Det kan man vist godt kalde noget af en trussel :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Thaimig skrev, for 13 timer siden:

Jeg er også i tvivl om meningen med denne sætning. Kan trådstarter uddybe den, så der ikke forekommer nogle misforståelser af trådstarters intentioner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Sutteålen skrev, for 17 minutter siden:

Jeg er også i tvivl om meningen med denne sætning. Kan trådstarter uddybe den, så der ikke forekommer nogle misforståelser af trådstarters intentioner.

Ja jeg tolker det som en trussel mod integrations ministeren, men jegvtilker også den er afsendt af en meget frustreret mand der ikke kan finde en kæreste i danmark og derfor tyer til lande uden for EU, og Thailændere er vel ikke de værste at få ind i landet uanset hvor i Thailand de kommer fra..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 16 timer siden:

De 2 der blev taget at arbejde på bordel i Randers, var her på turistvisum, så ud med dem. Det er  vel ikke Støjberg skyld? 

Din thaikæreste får afslag på turistvisa, da hun ikke kan opfylde de krav der er. Det er krav hun kender før hun søger, eller burde kende. 

Så må du jo besøge hende iThailand, det er også billigere. Du KU også finde en fraskilt thai i dk, så koster det 0

For den ene thaikvinde kan jo være lige så god som den anden? :rolleyes: Seriøst?

Pophair skrev, for 16 timer siden:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Alkoholikeren skrev, for 4 timer siden:

Thailændere er vel ikke de værste at få ind i landet uanset hvor i Thailand de kommer fra..

Det kommer vel an på så meget. Hvis de arbejder efter at komme ind på et turistvisum, hvis de arbejder sort, åbner camouflerede bordeller, arbejder gæld til flybiletter/rejser/visum af, får kontanthjælp, samtidig med de arbejder som rengøringsfolk og masserer folks tissemænd uden at betale skat, så ér de vel blandt de værste at få ind i landet......

Hvis staten derimod blander sig i hvem folk forelsker sig i og inviterer hertil, så burde den blande sig udenom. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
tvr skrev, 1 time siden:

Hvis staten derimod blander sig i hvem folk forelsker sig i og inviterer hertil, så burde den blande sig udenom. 

Der er vi enige, helt enige TVR,  det vedkommer ikke staten hvem man bliver forelsket og vil dele sit liv med. 

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
tvr skrev, 1 time siden:

Det kommer vel an på så meget. Hvis de arbejder efter at komme ind på et turistvisum, hvis de arbejder sort, åbner camouflerede bordeller, arbejder gæld til flybiletter/rejser/visum af, får kontanthjælp, samtidig med de arbejder som rengøringsfolk og masserer folks tissemænd uden at betale skat, så ér de vel blandt de værste at få ind i landet......

Hmm ja rent principielt har du da ret, men så vil det blive svært at få thsimassage i Danmark med og uden happy ending og FP, og ja flere arbejder i lavlønsjobs de få der er tilbage.Er også tilhænger af at der svares skat og moms fra de udøvende, men ved godt at det ikke altid sker, og hellere asiater fra thailand, vietnam, kina, japan, filipinerne, kommer til landet, erfaringsmæssigt klarer de sig forrygende og laver ikke kriminslitet, eller kræver relgiøse bygninger overalt.

bh

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lagaffe
tvr skrev, for 1 time siden:

Mener du seriøst at folk som kommer ind i landet på turistvisum bare kan få kontanthjælp :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Sutteålen skrev, for 7 timer siden:

Ja saktens, jeg truer hverken her eller andre steder, sætningen var blot en sort joke :huh: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig

Ja misforståelser vil der jo altid være, men det jeg konkret mente var blot, at jeg syntes det er smadder ærgelig min kæreste, som på lovligvis får afslag?

Hvorimod de piger som ska til landet for at arbejde på et Turistvisum, får grøn lys, blot fordi de har de rigtige,  enten bagmænd el hva ved jeg?

Og nej, jeg skriver hverken her eller der, for nogen ska ha ondt af mig, men blot for at opfordre til at tænke over vores danske samfund og Regering :huh:

Og nej jeg ku sikkert sagtens få en dk kæreste, hvis det var det jeg vil, iøvrigt har jeg faktisk rost dk piger herinde, nok om det :rolleyes:

Nej jeg er nok som måske andre mænd, jeg vil ha det jeg ikk kan få og nej ikk en Thai som er bosidende i dk :P

Men iøvrigt stort Tak for respons, altid dejligt med mænd som tænker med andet end P 

Håber mit skriv giver mening og indtil da, vil jeg blot ønske jer en go sidste dag i Januar aften :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 18 timer siden:

Et fantastisk nyttigt og dybt indlæg det virkelig gør en forskel i debatten. 

Nope, men er da noget så træt af brok fra os danskere.

Følg reglerne, vær glad og ret så ind.

Hvis man ik gider lugten i bageriet, så flyt da, evt. Til Thailand hvis det er der konen er.

Jung

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ellers kan hun jo ansøge om visum til et andet EU land, og så ellers rejse til DK derfra, det er sikkert nemmere.

Andet EU land = Visa til hele schengen området, og mener da at danmark er med i schengen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Bear skrev, den 31/1/2019 at 15:20:

For den ene thaikvinde kan jo være lige så god som den anden? :rolleyes: Seriøst?

Ja seriøst, men det er ikke det jeg skriver. 

Hvis man vil søge en kæreste der ikke kender til dansk mentalitet, kultur, sprog, osv., så er det i fx Thailand man skal søge og derved får man så "bøvlet" med sikkerhedsstillelse, opholdstilladelse og risikoen for at kvinden bliver er smidt ud af dk, ved en evt skilsmisse, eller andet. 

Bild mig ikke ind, at den rette findes 10.000 km væk, det er noget bræk. Thaikvinder søger trygheden, ikke nødvendigvis kærligheden, det er et stykke nede i rækken af forhåbninger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Reglerne kan læses her: http://um.dk/da/rejse-og-ophold/visum--og-opholdsregler-i-danmark/visumregler/

De 160.000 bath passer til et 3 måneders besøg hvor der skal lægges 350 kr. pr døgn.

Virker så lidt underligt at man vil sikre sig 350 kr. pr. døgn, når thailænderen tilsyneladende skulle bo privat.

En løsning kunne så have været at hun skulle have været i Danmark i kortere tid.

Jeg ved så ikke om reglerne er blevet strammere under Støjberg.

Redigeret af mr. sving
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Pophair skrev, for 5 timer siden:

Ja seriøst, men det er ikke det jeg skriver. 

Hvis man vil søge en kæreste der ikke kender til dansk mentalitet, kultur, sprog, osv., så er det i fx Thailand man skal søge og derved får man så "bøvlet" med sikkerhedsstillelse, opholdstilladelse og risikoen for at kvinden bliver er smidt ud af dk, ved en evt skilsmisse, eller andet. 

Bild mig ikke ind, at den rette findes 10.000 km væk, det er noget bræk. Thaikvinder søger trygheden, ikke nødvendigvis kærligheden, det er et stykke nede i rækken af forhåbninger. 

Øh, sorry, men hva beror din teori på hun ikk kunne bo 10.000, km væk? 

Ja sorry, men kærlighed er vel ej altid noget man kan sæt tid og afstand på :huh:

Ja kærlighed har unødvendigvis ikk altid noget med sex at gøre :rolleyes:

Men Tak for input 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig

Som Ts, vil jeg dog blot nævne, at mit Budskab, dog ikk handlede om min Kæreste, men nok mere om hvor og hvem vi dansker er, og ikk mindst, hva vi står for :huh:

Ja tænker, vi vil alle gerne dk det bedste og i lovlig forstand, men hva får dk mænd til at tro at Thai er her på lovlig vis? Nok om det, mænd ska vi nok ikk lave om på :P

Jeg forholder dog mig dog retten til min tro :rolleyes: (ja enig blir vi aldrig, det er dog ej henblikket med dette site ) 

Go Weekend til alle jer, what ever you are :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Thaimig skrev, den 1/2/2019 at 20:52:

Øh, sorry, men hva beror din teori på hun ikk kunne bo 10.000, km væk? 

Ja sorry, men kærlighed er vel ej altid noget man kan sæt tid og afstand på :huh:

Ja kærlighed har unødvendigvis ikk altid noget med sex at gøre :rolleyes:

Men Tak for input 

Vil da ønske dig held og lykke med projektet, selv om jeg ikke helt forstår det. 

Nu skriver du bare kæreste, ved jo ikke om hun har en uddannelse og fra en storby, som jeg ville foretrække ved en kommende thaikone, hvis jeg ville vælge en sådan, da det ellers let kan blive op af bakke

At flytte et menneske mange tusinde km væk fra fødested og måske børn, der passes af bedsteforældre i hjemlandet, er Ikke nemt. 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Pophair skrev, for 45 minutter siden:

Vil da ønske dig held og lykke med projektet, selv om jeg ikke helt forstår det. 

Nu skriver du bare kæreste, ved jo ikke om hun har en uddannelse og fra en storby, som jeg ville foretrække ved en kommende thaikone, hvis jeg ville vælge en sådan, da det ellers let kan blive op af bakke

At flytte et menneske mange tusinde km væk fra fødested og måske børn, der passes af bedsteforældre i hjemlandet, er Ikke nemt. 

Jamen Tak! Ja op af bakke er det og så må tiden jo vise, ja hun er fra Landet, Korat område og med barn, ja måske har jeg fejl :huh: 

Men så er det dog ej første gang, jeg begår en fejl i dk og ja som tidligere skrevet, så har jeg altid vil have, det jeg ikk kan få :huh:

Rent faktisk har jeg altid fået i pose og sæk, ja ligesom et Pattebarn, måske derfor, nå men vi kan vel næppe alle være normale, 

og vel slet ikke på dette her site :rolleyes:

Go aften, og Tak for input :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...